Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18355)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin hierontaa ja tarvitsisin sellaista, koko kroppa on ihan jumissa. En kuitenkaan kehtaa varata, sillä olen reilusti ylipainoinen ja pelkään, että hierojaa ällöttää koskea läskimakkaroihini :/ Voisiko joku hieroja kertoa, ällöttääkö todella hieroa ylipainoisia?
Varaa vain, ei se hierojalle kuulu. Kyllä hänen pitää ottaa vastaan kenet tahansa painosta riippumatta. Jos hierojaa ällöttää hieroa ylipainoista, silloin suosittelisin hänelle alan vaihtoa.
Oliko Rouva Jenni Haukion synnytys normaali alatiesynnytys, vai sektio?
Tietysti voi. Sillä tavoin tuet hierojien työllisyyttä.
N-29 kirjoitti:
Miten sanoa nätisti miehelleni että haluan kyr*ää per*eeseen?
Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hämähäkki saa tehtyä niitä pitkiä seittejä? Hyppääkö ensin kauas ja pieree seittiä vai sylkeekö seittiä ja sit kipittää sitä myöden?
Juu, en todellakaan kehtaa tätä keltään kysyä 😅Tälle repesin täysin =))) Nauran täällä, kirjoitan vastausta mitä en ees tiiä..=))
Ehkä se liimaa sen seitin pään ensin johonkin ja sitten hyppää. En tiiä..=))))
Tuskin pieree kuitenkaan=)
Hajoilen itsekin tälle :D Mä tykkään tuosta pieremisvisiosta :D:DD:D
https://www.katsomo.fi/sarja/salatut-elamat-33005005/jakso-3315-kallelt…
Mitä Tiina sarkalleen sanoo tuossa Salkkarien 3315. jaksossa kohdassa 3:43? Jotain murretta, kun en tajua? Katsoin kyllä teksityksistä, mutta ne ei mene täsmälleen samalla tavalla kuin puhe.
Tässä miltä se mulle kuulostaa: "Mut... ehkä me nähään joskus täällä tälleen sattumoisintaan taas."
Mutta voiko se sanoa noin? "Sattumoisintaan"?
Mistä sana "yömyssyt" oikein tulee? Miten myssy liittyy alkoholiin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Tiina sarkalleen sanoo tuossa Salkkarien 3315. jaksossa kohdassa 3:43? Jotain murretta, kun en tajua? Katsoin kyllä teksityksistä, mutta ne ei mene täsmälleen samalla tavalla kuin puhe.
Tässä miltä se mulle kuulostaa: "Mut... ehkä me nähään joskus täällä tälleen sattumoisintaan taas."
Riippumatta onko se jotain tiettyä murretta, kieli on elävä asia, ja on paljon ihmisiä jotka myös leikittelevät kielellä ja keksivät lennosta uusia sanamuunnoksia tai ilmaisuja. Esimerkiksi en olisi ajatellut että voi sanoa "osimoilleen näin", mutta kun sen joku on keksinyt niin voi sanoa.
Miksi ylipainoisen tai ruman miehen pitää olla rikas, että saisi itselleen kumppanin? Voi kai komeakin mies olla epämiellyttävä ja/tai epäluotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sauli Niinistö Jenni Haukion kummi?
Ei.
Oikein. Kyseessä on loukkaustarkoituksessa levitetty valhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippumatta onko se jotain tiettyä murretta, kieli on elävä asia, ja on paljon ihmisiä jotka myös leikittelevät kielellä ja keksivät lennosta uusia sanamuunnoksia tai ilmaisuja. Esimerkiksi en olisi ajatellut että voi sanoa "osimoilleen näin", mutta kun sen joku on keksinyt niin voi sanoa.
Juu juu, näin on, mutta kysyin siis, että mitä se sanoi, koska en saanut selvää. Oikeastaan turhaan lisäsin siihen tuon kohdan, jossa aloin itsekin pohtia, mitä se olisi voinut sanoa, koska varsinainen kysymys oli vain ekassa kappaleessa, ja tuolla lisähöpinällä sain näköjään ihmiset ignooraamaan varsinaisen kysymyksen.
Tulin itse siihen tulokseen, että se sanoikin todennäköisesti "sattumoisiltaan", koska se tuotti Google-tuloksia, mutta sattumoisintaan ei. Salkkareissa ei varmaan juuri keksitä uusia sanoja, joten todennäköisesti se oli tuo sattumoisiltaan eikä sattumoisintaan tai muu kokonaan itse keksitty sana.
En ole varmaan koskaan törmännyt sattumoisiltaan-sanaan, joten siksi se kohta kuulosti mulle niin oudolta. Ihan kun siinä olisi sanottu sattumoisin + vahingossa jotain ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksen aikanaan ei saa syödä, vai kuinka? Saako kuitenkin juoda vaikka kokista, jotta jaksaisi loppuun asti? Entä jos pissattaa?
Mulla ei ainakaan tehnyt yhtään mieli syödä, kun oli niin huono olo. Olisi kai saanut. Juoda saa mutta raskauden aikana ei kyllä kofeiinipitoisia juomia kannata ollenkaan juoda! Kaakaota esim. mieluummin.
Pissatakkaan ei pysty itse koska sitä pissahätää ei tunne siinä vaiheessa enää itse. Sairaalassa laitettiin katetri sitten aina välillä. Toisaalta mulla jouduttiin käynnistämään. Joten kävin juuri ennen sitä itse pissalla.
Minä söin synnytyksen aikana. Tuotiin ruokaa kun sain puudutteet ja pystyin taas rentoutumaan.
Kävin myös pissalla, eikä katetroitu. Tunsin ihan hyvin onko hätä. Eli, nämä on aika yksilöllisiä juttuja. Varmasti jos on huomattava riski että pitää sektioida, ei saa syödä.
Kuvittelenko vain, vai miksi minusta tuntuu, että tuo Tesla:n toimitusjohtaja Elon Musk on joku hullu rikollinen, jonka perimmäinen tarkoitus onkin maailman herruus -vähän niin kuin Bond-elokuvien pahiksilla, jotka elokuvissa käyttävät miljardeja joihinkin projekteihinsa, vain saadakseen ylivertaisen keinon hallita ja
kontrolloida markkinoita ja kokonaisia valtioita.
Bill Gates esimerkiksi käyttää varallisuuttaan paljon merkityksellisempään, eli esim. malaria lääkkeen kehittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sattumoisin vaan ????
Hyvä ehdotus, mutta kuuntelin kohdan uudestaan, eikä voi olla tuo. Siinä kuulostaa olevan "taan". Eli kait se on se sattumoisiltaan.
Peukutuskysely: ootteko te ennen kuulleet tuollaista sanaa kuin "sattumoisiltaan"? :D
yläpeukku: kyllä
alapeukku: en
Kenestä todennäköisimmin tulee Suomen presidentti vuonna 2024?
Ihmettelen vain ov. kirjoitti:
Miten on mahdollista, että eräästä tuntemastani henkilöstä sanottiin hänen ollessaan ala-astella koulussa, että hän on lievästi kehitysvammainen, mutta nyt hänelle aikuisena tehdyt testit osoittavat, että hän ei olekaan kehitysvammainen, mutta että hänellä on ollut oppimisvaikeuksia ja hänellä on yhä hahmotushäiriöitä? Eihän kehitysvammaisuudesta voi parantua?
Kylän juoruakat voivat sanoa ihan mitä tahansa kenestä tahansa. Olin minäkin raskaana 15 vuotta, siis sanottiin olevan.
Kehitysvamma on vähän tulkinnanvarainen varsinkin lievänä, eli aivan hyvin oppimisvaikeudet ja hahmotushäiriöt voivat jostakin lievästä kehitysvammasta johtua. Ympäristö ja sen suhtautuminen vaikuttaa aika paljon siihen, miten ihminen toimii. Olen tavannut parikin "kehitysvammaista", jotka ovat "parantuneet" normaalin toimintakykyisiksi ja suorittaneet opintoja tavalliseen tapaan, joskin alarajan rimaa hipoen.
Kaipaisin hierontaa ja tarvitsisin sellaista, koko kroppa on ihan jumissa. En kuitenkaan kehtaa varata, sillä olen reilusti ylipainoinen ja pelkään, että hierojaa ällöttää koskea läskimakkaroihini :/ Voisiko joku hieroja kertoa, ällöttääkö todella hieroa ylipainoisia?