Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kivaa teitte perheen kanssa tänään?

Vierailija
28.06.2017 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään mitään. Ipanat tappelivat keskenään, mies pelasi toisessa huoneessa XBoxilla ja minä yritin sietää taaperon kitinää (no eihän se lapsen vika ole jos hampaiden tulo sattuu).

Vierailija
2/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, pienempi hoidossa ja isompi kotona, joten ihmeempiä ei ehditty. Käytiin kuitenkin kesäkahvilassa jätskillä, sattui poliiseja kaksi partiota samaan aikaan kahveetauolle sinne. Pennut oli innoissaan jätskistä, minä isoista ja pitkistä poliiseista :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhemmat olimme töissä kuten olemme aina kesäisin. Lapsi oli kaverillaan

Vierailija
4/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolimme noin kahdeksan, yhdeksän tuntia kuten aina kesällä vapaapäivisin/lomalla. Välillä syödään jotain, joko eväitä tai ns.ulkona.

Vierailija
5/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä töissä ja taapero päiväkodissa , esiteinit kotona. Kävimme Korkeasaaressa ja nyt kotimatkalla 😌

Vierailija
6/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä, siivouspäivä. Näytin 10v:lle miten putsataan lavuaarin tukkeuma, tietää sitten edes teoriassa että osat lähtee kierteellä irti ja kannattaa laittaa ämpäri alle.

Mies oli suorituksesta kotiin tullessaan niin otettu, että taidanpa saada kunnolla kyrpää illemmalla :)

Jos huomenna olis jo yli 20'c, voitais mennä rannalle kastautumaan ipanan kanssa ja leikkiä kesää.

Vierailija
7/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kun poika esitteli ostamiaan vaatteita ja tyttären kanssa juteltiin juhannuksesta. Molemmat on täysi-ikäisiä, mutta asuu vielä kotona.

Vierailija
8/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG pitääkö joka päivä tehdä jotain kivaa. Eikö se ollutkaan niin että pitäisi pystyä kestämään sitä normiarkea vaikka ei ole ollut mitään erityistä tai erityisen kivaa. Lomalla tietenkin on kivaa jos voi tehdä arjesta poikkeavia asioita.

Vierailija
9/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin hernaria ja nyt söitetaan "banjoa" kilpaa lasten kanssa.

Vierailija
10/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin päivän töissä. Lapset silloin mummin kanssa ja illalla paikallisella rannalla, sen leikkipaikalla käytiin. Nyt leikkivät naapurin lasten kanssa pihalla ja trampoliinilla, olen "mukana" mutta olen turhake koska touhuavat keskenään. Ehkä lähden sisälle vetämään bissen :D

Vierailija
11/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehua.

Vierailija
12/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden lapsen kanssa sairaalassa leikkauksessa. Muut olivat uimassa ja touhuilivat kaikkea. Nyt illalla yhdessä siivoiltiin ja etsittiin yhtä kadonnutta tavaraa tuloksetta. Mitäs itse?

Vierailija
13/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vielä omia lapsia, mutta kävin äitini kanssa siskoni perheen luona :) 

Vierailija
14/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin syömässä ravintolassa lasten kanssa sukulaisten kanssa joita en joka vuosi edes näe. (asuvat ulkomailla) Ihanaa nähdä kolmen vuoden jälkeen!

Vierailija
15/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin alle kouluikäisten kanssa pikku retkellä järven rannalla, paistettiin makkaraa. Oli melkein kesäinen sääkin, uskalsi hetkeksi pitkähihaisen riisua :)

Vierailija
16/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettiin 400 kilsaa, mahtavan kivaa. Lasten lisäksi autossa kaksi piereskelevää koiraa.

Vierailija
17/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennettiin perheeni (lue mies) kanssa tiskikone ja metsästettiin putken adapteria kaupasta. Ja aiemmin tänään ostettiin auto. T:kesälomalaiset

Vierailija
18/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä töissä ja taapero päiväkodissa , esiteinit kotona. Kävimme Korkeasaaressa ja nyt kotimatkalla 😌

Töiden jälkeen Korkeasaaressa, miten mahdollista ehtiä?

Vierailija
19/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin pitsaa ja synttärikakkua, käytiin kahdessa leikkipuistossa ja kyläiltiin kaverilla. Toinen vanhempi oli töissä. Kiva päivä siis.

Vierailija
20/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OMG pitääkö joka päivä tehdä jotain kivaa. Eikö se ollutkaan niin että pitäisi pystyä kestämään sitä normiarkea vaikka ei ole ollut mitään erityistä tai erityisen kivaa. Lomalla tietenkin on kivaa jos voi tehdä arjesta poikkeavia asioita.

Kysymys olikin että mitä kivaa teitte perheen kanssa TÄNÄÄN. Ei mitä kivaa teette joka päivä. Harmi jos ei ollut mitään kivaa jaettavaa sulla tähän ketjuun. OMG