Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juonut nyt kaksi viikkoa putkeen

Vierailija
28.06.2017 |

Lomalla olen ollut. Joka päivä olen tissutellut. Tänään piti lopettaa, mutta oli niin paha olo, että piti ottaa loiventavia. Nyt pitäis lopettaa huomiseen. Kärsiä sen yhden päivän. Viikonlopulle sovittu tapaamisia. Mites se nyt onnistuu. Voiko joku neuvoa ja tsempata, että saan huomiseen lopetettua.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 10 per päivä ja olet alkoholisti?

Kyllä sulla taitaa jotain muita henkisiä ongelmia olla.

Siis mitä tarkoitat. Olen alkoholisti. En syö mitään lääkkeitä. Aikaisemmin oli lievää paniikkihäiriötä. Olen ollut hoidossa alkoholismin vuoksi. Nyt putki lähti, jatkuvaa tissuttelua. En mä kunnon känniin tulekaan. Vaan semmoinen pöhnä. Haluaisin tehdä kaikkea kivaa, mutta on semmoisessa sumussa.

Vierailija
42/67 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku tsemppiä ap:lle.

Pirullista tuo on.

T. Raitis alkoholisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla ei ole lapsia.

Vierailija
44/67 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joutuu rajoittaan kahteen viikkoon, joten kokemus tulee olemaan uusi. Ei varsinaisesti pelota. Darrat ovat olleet minimaallisia. Yöunet on lyhkäsiä ensimmäisen selvän viikon, eikä se helpota toisellakaan viikolla, mutta silloin jo nukkuu, näkee unia ja niin poiespäin, kai mua pitää alkoholistiksi sanoa. En ole ylpeä, siitä mitä olen tehnyt, päästäkseni tähän. Olen yrittänyt lopettaa palttinarallaa sata kertaa, ja yritän taas.

Jos nyt epäonnistun, maailma ei muutu, minä en ole muuttunut,

Tämä ei ole ap.

Terv. Ap

En todellakaan ole ap. Mistä ihmeestä ap sai käsityksen, että haluan esiintyä ap:nä. Olen alkoholisti, juoppo, elämäni todennäköisesti päättyy muutamassa vuodessa. En ole millään tavalla edes onneton. Koen elämäni hyvänä. Onnellinen? No ei nyt sentään. Tyytyväinen? Ehkä.

Painukaa vittu minne ikinä tahdotte, olkaa onnellisia...

Vierailija
45/67 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän olla kääntämättä sitä kännin puolelle, että saisi hiljalleen olon ns. normaaliksi. Kaljat tossa ostettu. Pelkään, että taas huomenna menee samaan. Tai siis illalla känni.  Pe on tapaaminen, jossa pitää olla kunnossa. Ja ei tarvitse kertoa AA:sta, olen siellä ollut ja hoidoissa. Nyt vaan repsahti. Menee lomakin pilalle saatana.

Nyt vaan repsahti?

Ap vastaa, olen joo alkoholisti. Siihen on monia syitä ja sitten loma. Olen ollut raittiina. Ne tuntemukset aamulla, kun herää paskan maku suussa. Pelkään jopa, että mun maksa poksahtaa. Siihen paskaan fiilikseen sitten huikkaa, niin ei tunnut niin pahalta. Alkoholisti joo. Mutta nyt pitää lopettaa. Tää ei voi jatkua. Elämä menee pilalle. Että onko pakko haukkua, olisin halunnut neuvoja.

Etsit apua väärästä paikasta, ei sinua varmaan voi neuvoa kuin raitistunut alkoholisti.

Tämä ei ole muutenkaan sopiva paikka kysyä neuvoja johonkin isoon ja henkilökohtaiseen ongelmaan. Huomaahan sen jo tästä ketjusta, moralisoidaan ja haukutaan luuseriksi eikä edes yritetä tsempata.

Miksi juoppoa pitäisi tsempata? Oma vika.

Vierailija
46/67 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut paransi Jeesus alkoholismista. Siis rukous vei juomishimon. 10v olin alkoholisti.

Vierailija
47/67 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun palsta menee kiinni, mä katson elokuvia ja tissuttelen noi vikat kaljat. Huomenna ei enää.

Vierailija
48/67 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 pientä kaljaa päivän aikana ei oo paljon. Mä juon 6-7 isoa siideriä illassa ..ja vähän viiniä päälle jos sattuu oleen (tänään on). Ja kyllä - pitäisi lopettaa. Mistä saa apua? Minkälaista apua? Haenko vaan antabus-reseptin työterveydestä vai mitä??? Apua?

Vierailija
49/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten hankkinut itsellesi psyykkisen riippuvuuden lisäksi myös fyysisen. Turha sanoa, että ryhdistäydy, mutta sanonkin näin päin: jatka samaa malliin, niin ei mene kauankaan kun saat paneutua siihen kokopäiväisesti. Olet varmaan nähnyt näitä tylsistyneitä/ seniilejä alkkiksia, olet sillä tiellä. Onnea matkaan, olkoon se lyhyt ja nopea, ettet tarvitse 5-kymppisenä olla palvelukodissa katkokävelevänä, housuunpaskovana rollaattoripapana.

Vierailija
50/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jos saisi entisen elämän takaisin kirjoitti:

Olet sitten hankkinut itsellesi psyykkisen riippuvuuden lisäksi myös fyysisen. Turha sanoa, että ryhdistäydy, mutta sanonkin näin päin: jatka samaa malliin, niin ei mene kauankaan kun saat paneutua siihen kokopäiväisesti. Olet varmaan nähnyt näitä tylsistyneitä/ seniilejä alkkiksia, olet sillä tiellä. Onnea matkaan, olkoon se lyhyt ja nopea, ettet tarvitse 5-kymppisenä olla palvelukodissa katkokävelevänä, housuunpaskovana rollaattoripapana.

Korjaan ...pappana... mutt miten mä ajattelin, ett tämä olisi mies...voihan tämä olla nainenkin, mutta heistähän tulee miehekkäästi möriseviä ja miehen näköisiä köriläitä, kun tarpeeksi juovat..

Vierailija
51/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo teräviä, tissuttelua. Kuusi pientä kaljaa illassa. Päivällä ehkä terdellä pari siideriä. Syön ja puuhailen samalla. Ei mulle alkoholikramppeja tule. Mulla on niin hyvä peruskunto.

Ap

Tuo ei ole mitään alkoholismia.

Et todellakaan tartte mitään pameja tai mitään muutakaan hoitoa. Lopetat valituksen, käyt lenkillä ja nukut.

Haaskaat täällä muitten aikaa. Kelasin et on isokin ongelma ennen kun luin ton pari sidukkaa terrellä ja sixpäkki bisseä. Naurettavaa.

Vierailija
52/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo teräviä, tissuttelua. Kuusi pientä kaljaa illassa. Päivällä ehkä terdellä pari siideriä. Syön ja puuhailen samalla. Ei mulle alkoholikramppeja tule. Mulla on niin hyvä peruskunto.

Ap

Tuo ei ole mitään alkoholismia.

Et todellakaan tartte mitään pameja tai mitään muutakaan hoitoa. Lopetat valituksen, käyt lenkillä ja nukut.

Haaskaat täällä muitten aikaa. Kelasin et on isokin ongelma ennen kun luin ton pari sidukkaa terrellä ja sixpäkki bisseä. Naurettavaa.

On alkoholismia. Pameja en tarvitse, koska ryyppääminen ei ole sitä luokkaa. Nyt on parempi olo.

Ap

Vierailija
53/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan ...pappana... mutt miten mä ajattelin, ett tämä olisi mies...voihan tämä olla nainenkin, mutta heistähän tulee miehekkäästi möriseviä ja miehen näköisiä köriläitä, kun tarpeeksi juovat..

Nainen olen. En juo koskaan itseäni siihen kuntoon. Mutta alkoholisti olen.

Ap

Vierailija
54/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jotka oikeesti tsemppasitte minua eilen. Varsinkin se, joka neuvosi juuri nukkumaan, syömään, leffaan. Se lämmittää, että joku vieras haluaa oikeasti auttaa. Moralisoijien jutut eivät kauheasti hetkauta. Ex alkkikselta tuli aika kylmää kyytiä. En ole vähään aikaan käynyt AA:ssa, kun en jaksa jauhaa alkoholista koko ajan. Mulla siis on todella hyviä aikoja, urheilen, teen paljon töitä, puuhailen. Mutta nyt se tissuttelu sai yliotteen. Nyt käyn kaupoilla. Tsempatkaa, että kaljaa ei tulis mukaan. Mulla on tossa vielä ne eilisetkin. Tasoittavaa en tänään edes tarvinnut. Kiitos kaikille tuesta.

Ap

Vierailija
55/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkinen riippuvuus ei ole mikään vähättelyn asia. Te päkin kaljaa päivässä juovat vähättelijät (ilmeisesti isokokoisia miehiä) voisitte pitää turpanne kiinni.

t. Toinen toinen ongelmatissuttelija

Vierailija
56/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, itsestäni huolta pitävä nainen. Nyt kyllä naama turvonnut. Ihmisillä on kummallisia kuvitelmia alkoholistista.

Vierailija
57/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut kaljaa ja viiniä lipittelemällä noin viidessä vuodessa noin 15 kiloa.

Ap

Vierailija
58/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille, jotka oikeesti tsemppasitte minua eilen. Varsinkin se, joka neuvosi juuri nukkumaan, syömään, leffaan. Se lämmittää, että joku vieras haluaa oikeasti auttaa. Moralisoijien jutut eivät kauheasti hetkauta. Ex alkkikselta tuli aika kylmää kyytiä. En ole vähään aikaan käynyt AA:ssa, kun en jaksa jauhaa alkoholista koko ajan. Mulla siis on todella hyviä aikoja, urheilen, teen paljon töitä, puuhailen. Mutta nyt se tissuttelu sai yliotteen. Nyt käyn kaupoilla. Tsempatkaa, että kaljaa ei tulis mukaan. Mulla on tossa vielä ne eilisetkin. Tasoittavaa en tänään edes tarvinnut. Kiitos kaikille tuesta.

Ap

Hienoa, että sait lopetettua. Kaada ne kaljat nyt äkkiä lavuaariin ettet aloita uudelleen. Muista kuinka hyvä olo on nyt6 ja nyt pystyt urheilemaankin. Älä ota sitä ensimmäistäkään.

Vierailija
59/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tsemppaan sua kovasti ettet hae kaljaa mukaan kaupasta <3 Et ole ainoa jolla on ongelmia alkoholin kanssa. Olen reilu parikymppinen naispuolinen opiskelija ja kesän työttömyys ja tukisavotan kanssa kamppailu rahapulineen on laukaissut olemassa olevan ongelman entistä pahemmaksi, ja joka ikinen kauppareissu on kamppailua etten osta alkoholia. Itselläni olen todennut toimivimmaksi sen etten mene lähellekään alkoholihyllyjä ja jos limut sun muut ovat samalla rivillä, en osta limua. En todellakaan pysähdy "vain katselemaan" jotain uutuussidukoita koska siinä vaiheessa peli on jo menetetty ja takuuvarmasti sitä alkoholia sieltä hyllyltä ostaa. Hävettää kovasti. Mutta sinä pärjäät! Kovasti tsemppiä sinulle <3

Vierailija
60/67 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 - 7 päivää menee hyvin. Noin 20 bissee päivässä ja 4-5 jääkylmää kossu shottia. Kyl siinä rentoutuu lomalla ja työkiireet ja ressi unohtuu. Paluu arkeen on sitten yhtä helvettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme