Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ihminen mainitsee lempielokuvakseen Amélien, mitä ajattelet hänestä?

Vierailija
28.06.2017 |

En voi itse ottaa sellaista ihmistä vakavasti. Tekotaiteellista paskaa.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella ihmisellä on todennäköisesti aurinkokaupasta ostetut kaapumalliset vaatteet, likainen kånken reppu ja isoja puukoruja. Ei ole myöskään kovin älykäs.

Vierailija
2/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteliko asiaa mitenkään.

Leffa oli hyvä, mutta päähenkilö oikeasti nuppivikainen.Pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meillä on todennäköisesti enemmän yhteistä kuin jos lempielokuva on vaikka 50 shades of grey, Twilight, Human centipede tai Pekko Aikamiespoika.

Vierailija
4/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen, koittaa esittää kultturellia persoonaa vaikka ei varmaan ole ikinä nähnyt oikeasti hyvää elokuvaa.

Vierailija
5/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva elokuva, mutta ei paras. Sitä ennen ja etenkin sen jälkeen on tehty parempiakin. Aattelisin, että tyyppi ei ole kovin montaa elokuvaa nähnyt.

Vierailija
6/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanon aina juuri sen vuoks, ku jotkut vetävät vaikka minkälaisia johtopäätöksiä asiasta. Kyllä on monet naurut tullu tän vuoks! Kiitos kaikille osallistuneille!

Vierailija
7/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amelié on yksi lempielokuvistani, mutta se vaatii tietyn mielentilan. Olen katsonut paljon elokuvia ja voisi sanoa, että olen jopa leffafriikki. Muut lempielokuvani eivät ole samanlaista hömppää, päinvastoin. Syy miksi pidän Ameliésta on sen kuvaus ja värit, eivät vaikkapa juoni tai näyttelijät. Puutarhatonttu on paras juonellinen juttu kyseisessä leffassa. Pitäisi aina muistaa, että ihmiset arvostavat eri asioita - myös elokuvissa. Mulle esimerkiksi visuaalisuus ja sen laadullinen toteutus on yksi tärkeimmistä puolista.

Juonellisesti/tarinallisesti arvostan paljon enemmän vaikkapa Battle Royale -leffaa.

Vierailija
8/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla tuon henkilön kanssa enää missään tekemisissä.

Amelie on yksi niistä harvoista elokuvista, jotka olen joutunut jättämään ahdistavuuden takia kesken. Esim. Saw oli oikein miellyttävä elokuva tuohon verrattuna.

Vierailija
9/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Amelié oli kiva elokuva, oikein hyväntuulinen. Muita hyviä elokuvia minusta ovat Tuulen viemää, Taru sormusten herrasta -leffat ja 9. komppania. Mitä ajattelet minusta?

Vierailija
10/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset tykkäävät eri asioista,joten en ajattele hänestä sen enempää. Mitähän musta kertoo, että nukahdin leffateatterissa tuota elokuvaa katsoessani. Puolustuksekseni kerrottakoon, että olin viimeisilläni raskaana ja ehkä normaalia väsyneempi.

Vierailija
11/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Amelié oli kiva elokuva, oikein hyväntuulinen. Muita hyviä elokuvia minusta ovat Tuulen viemää, Taru sormusten herrasta -leffat ja 9. komppania. Mitä ajattelet minusta?

Ajattelen, että sinulla on päässä vikaa kun pidät sitä HYVÄNTUULISENA.

Vierailija
12/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ajattelen että henkilö on naiivi, hyväntahtoinen, kiltti, vähän höhlä, ja uskoo ihmisistä pelkkää hyvää. Maailmanparantaja.

Olen nähnyt leffan, ja se kuuluu kategoriaan "ihan kiva", ei muuta. Kyllähän tuon katsoi (vuosia sitten), mutta ei se erityisesti sävähdyttänyt.

Mutta on niitä paljon pahempiakin lempileffoja, että ei silti. Kuten vaikka joku ääliökomedia tai älytön rymistelyaction.

Vierailija
13/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tykkää ranskalaisista leffoista. Amelie, oli aika hyvä leffa, joskaan ei parhaita näkemiäni ranskalaisia. Esim Taxi oli parempi.

Vierailija
14/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amelié on yksi lempielokuvistani, mutta se vaatii tietyn mielentilan. Olen katsonut paljon elokuvia ja voisi sanoa, että olen jopa leffafriikki. Muut lempielokuvani eivät ole samanlaista hömppää, päinvastoin. Syy miksi pidän Ameliésta on sen kuvaus ja värit,

Luulisi osaavan kirjoittaa lempileffansa nimen oikein. Ei anna oikein vakuuttavaa kuvaa hehkuttaa jotain, josta ei edes tiedä miten se kirjoitetaan.

Vierailija
15/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tämä henkilö on harmiton. Sama kuin jos lempileffa olis Chocolat.

Ei Amelie minusta ole erityisen taiteellinen. Ihan peruskauraa, vaikkakin ranskalainen. Onneksi ei kuitenkaan romanttinen komedia!!! Erään tuntemani miehen lempielokuva on Pretty Woman. Juu...

Vierailija
16/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eräs ystävä on tällainen. Hän on vähän höhlä romantikko.

Vierailija
17/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpitön ja sydämellinen ihminen, jolla on hieman keskinkertainen maku.

Vierailija
18/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä elokuva sitten kertoo jos siitä pitävät ovat niin idiootteja?

Kannattaako tätä edes katsoa jos on täyttä paskaa?

Vierailija
19/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea elokuva. Olin ikävystyä hengiltä katsomossa katsoessani naurettavan puutarhatonttuvarkaan touhuja.

Vierailija
20/79 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka inhositte ko. leffaa, kertokaa suosikkinne.

Omasta mielestäni Amelie on yksi parhaista elokuvista jonka olen nähnyt. Harrastan ranskan kieltä, joten sekin vaikuttaa. Toimintaleffoista (räiskettä ja melskettä) en pidä ollenkaan.