Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa Allsång på Skansenia katsoessa kuinka paljon enemmän ruotsalaisissa on iloa kuin suomalaisissa

Katso peiliin
27.06.2017 |

Ero on järkyttävä. Musiikkikin on oikeaa musiikkia, eikä jotain suomalaista junttimusaa kuten Irwin, Juice tai Leevi.

Onneksi olen saamassa tutkintoani pian valmiiksi, mikä mahdollistaa työllistymisen ulkomaille melko hyvin.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset olisivat varmasti aika apaattisen näköisiä, kukaan ei uskaltaisi laulaa ja muutenkin olisi ankea tunnelma.

Kyllä Tammerkoski ohjelmassa lauloivat ihan iloisesti. Vai mikä nimi olikaan .

Vierailija
22/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko AP.n viesti tarkoituksella ironinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi AP.n viesti vaikutti onnelliselta ja positiiviselta😂

Juuri olin tulossa sanomaan samaa. Ja kyllähän vaikka siinä juhannuksen hulahula-hommassa näytti olevan oikein hyvä meininki monessa paikassa. Irwinin, Juicen tai Leevin musasta ei tarvitse tykätä mutta sanoitukset ovat nerokkaita ja paljon sisältörikkaampia kuin nykyajan "oh bebe, oh bebe" bulkkikama. Juicea ym. soitetaan edelleen ihan syystä, Isaac elliotit ja kumppanit eivät varmasti soi radioissa vuosikymmenten päästä.

Vierailija
24/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voi katsoa Ruotsin TVstä ilman Pakarista ruotsiksi ilman mitään kikkailua.

Heh, onpas tosi "kikkailua", painat kahta nappia kaukosäätimestä

Vierailija
25/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempiohjelmani ollut jo monena kesänä, onneksi kanavauudistus ei vienyt mennessään. tota Pakarista vaan sopii ihmetellä. 

Vierailija
26/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai katsoit myös republikaanien puoluekokouksen Usassa, siellä vasta sitä iloa olikin!

Vierailija
27/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi suomesta tuli juro ja masentunut kansa on aika loogista kun katsoo meidän historiaa rajanaapureiden kanssa. Ruotsi ei enään ole ongelma mutta edelleen jaetaan vitun Venäjän kanssa raja. Ei ihme just ei tee mieli juhlia.

Vierailija
28/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomas Ledin on aina yhtä ihana.

Vierailija
29/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan mietin, että miten tuolla on lapsia ja varsinkin nuoria (teinejä ja parikymppiiä) laulamassa tällaisia vaniljaiskelmiä. Ymmärtäisin, jos laulaisivat yhteislauluna ruotsalaisia hittejä, eli enemmän poppia, rockia, jne, mutta tällaista mitäänsanomatonta iskelmaa. En olisi uskonut sanovani, että Euroviisuinhokkini Robin B. olikin tänään paras. Tykkäsin myös Sannan aloitusbiisistä, jossa oli folk-henkisyyttä.

Vierailija
30/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
31/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ovat sisältään tyhjiä nauravat ja laulavat yhdessä. Ihmiset joilla on sanomaa sisältöä kirjoittavat sen ylös. Laulavat myös mutta eivät häpäise itseään.

Kuinka monta Juicen kaltaista lyriikan mestaria on Ruotsissa ollut? Ja kai ruotsalaisia naurattaa laulattaa kun se kakka on osunut tuulettimeen...

Vierailija
32/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset rakastavat Tomas Lediniä. Enkä ihmettele sitä yhtään.

Vierailija
33/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tää ohjelma tuottaa onneksi iloa. Ihana kesäinen ohjelma. Haluan ehdottomasti osallistua tuohon Taivassalon tapahtumaan.

Koska koska koska???

Vierailija
34/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomas Ledin tänään ylivoimaisesti paras.

Vierailija
35/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miksi suomesta tuli juro ja masentunut kansa on aika loogista kun katsoo meidän historiaa rajanaapureiden kanssa. Ruotsi ei enään ole ongelma mutta edelleen jaetaan vitun Venäjän kanssa raja. Ei ihme just ei tee mieli juhlia.

Minä en pelkää sotia, mulla on onnellinen lapsuus eikä mitään sotatraumoja meidän suvussa, mutta silti rakastan negistelyä ja melakolisuutta :) Mulle melankolinen musiikki ei ole masentuneisuutta vaan kaunista haikeutta.

Vierailija
36/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin kirjoitti:

Ero on järkyttävä. Musiikkikin on oikeaa musiikkia, eikä jotain suomalaista junttimusaa kuten Irwin, Juice tai Leevi.

Onneksi olen saamassa tutkintoani pian valmiiksi, mikä mahdollistaa työllistymisen ulkomaille melko hyvin.

Muuttakaa vaan kaikki negatiiviset ihmiset ulkomaille! Suomi kiittää! :D

Vierailija
37/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tää ohjelma tuottaa onneksi iloa. Ihana kesäinen ohjelma. Haluan ehdottomasti osallistua tuohon Taivassalon tapahtumaan.

Koska koska koska???

Tuo jo mainittu 25.7 (Allsång på Tövis).

Vierailija
38/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla ainakin Miriam Bryant ja Per Gessle. Jo pelkästään heidän takiaan kannattaa katsoa.

Vierailija
39/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ovat sisältään tyhjiä nauravat ja laulavat yhdessä. Ihmiset joilla on sanomaa sisältöä kirjoittavat sen ylös. Laulavat myös mutta eivät häpäise itseään.

Kuinka monta Juicen kaltaista lyriikan mestaria on Ruotsissa ollut? Ja kai ruotsalaisia naurattaa laulattaa kun se kakka on osunut tuulettimeen...

Ihanan hapanta (tämä sillä kauhealla vanhan DNA:n mainoksen akan äänellä)    ;D

Vierailija
40/94 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ainaiset Suomi-valittajat eivät lähde pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän