Surettaa Allsång på Skansenia katsoessa kuinka paljon enemmän ruotsalaisissa on iloa kuin suomalaisissa
Ero on järkyttävä. Musiikkikin on oikeaa musiikkia, eikä jotain suomalaista junttimusaa kuten Irwin, Juice tai Leevi.
Onneksi olen saamassa tutkintoani pian valmiiksi, mikä mahdollistaa työllistymisen ulkomaille melko hyvin.
Kommentit (94)
Täältä voi katsoa suorana loput 30 minuuttia
https://www.svtplay.se/video/14204472/allsang-pa-skansen/allsang-pa-ska…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää ohjelma tuottaa onneksi iloa. Ihana kesäinen ohjelma. Haluan ehdottomasti osallistua tuohon Taivassalon tapahtumaan.
Koska koska koska???
Tuo jo mainittu 25.7 (Allsång på Tövis).
Miten vaikeaa on kirjoittaa päivämäärissä se piste siihen kuukauden perään?
Vierailija kirjoitti:
Ai se jatkuu vielä puoli tuntia? Mitä järkeä on näyttää ohjelmasta vain osa? Haloo YLE..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää ohjelma tuottaa onneksi iloa. Ihana kesäinen ohjelma. Haluan ehdottomasti osallistua tuohon Taivassalon tapahtumaan.
Koska koska koska???
Olen pahoillani, että aiheutin kurjaa mieltä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se jatkuu vielä puoli tuntia? Mitä järkeä on näyttää ohjelmasta vain osa? Haloo YLE..
Ruotsissa SVT:kin näyttää aina vain tunnin televisiossa, loput voi katsoa SVT Playssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska koska koska???
Oon ihmetellyt samaa. Jostain syystä suomenruotsalaiset kirjoittavat päivämäärän usein ilman sitä toista pistettä.
Ai se on maksullinen toi Taivassalon juttu.Jääpi sitten menemättä.
Minä katsoin muutaman minuutin tuota ohjelmaa ja alkoi naurattamaan, turvallisesti kotisohvalla. Sitten ei naurattaisi jos olisin tuolla yleisön joukossa, vähän kuin peura ajovaloissa.
En tiedä miten kuvailisin, siellä on iso lössi ihmisiä ahtaasti vieri vieressä laulamassa minusta aika typeriä lauluja yhdessä. Jee?
Koskettava tämä Tomas Ledinin esitys pelkän kitaran säestyksellä.
Ja tulihan sieltä Sommaren är kort ja Tomas Ledin.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on suurempi ja rikkaampi kuin Suomi. Ruotsalaiset ovat rikkaampia ja paremman nököisiä suomalaiset. Pari sotahistoriaan liittyvää juttua. Ja skandigeenit.
Ruotsalaisten geeniperimään vaikuttaa laajasti maassa toteutettu eugeniikkaohjelma. Rumia ja hulluja ei päästetty lisääntymään.
Kummasti porukoita alkoi häipyä paikalta heti kun tv-lähetys loppui :)
Ruotsiksi siihen ei tulee pistettä, eli tänään on 27.6 ettäs tiedät ;)
Kyllä mä kans ihmettelin ja päivittelin, kuinka onkin niin huomattava ero suomalaisten ja ruotsalaisten ilakoinnissa. Niin iso ero, mutta vaikea selittää mikä siinä onkin, mistä se johtuu. Suomessa jotenkin muka yritetään ottaa osaa ja sitten kuitenkin ollaan niin jäykkää ja kömpelöä ja juroa. Muuttaneeko tilannetta yhtään paremmaksi aikakautemme, jossa ollaan naama kiinni kapulassa.
Eikös kukan seuraa tällä viikolla? Per Gässle!
Minua ihmetyttää. että miten on niin valkoihoista porukkaa. Missä kaikki uusruotsalaiset? Eikö heitä laulata?
Vierailija kirjoitti:
Eikös kukan seuraa tällä viikolla? Per Gässle!
Tietenkin seuraan, Per Gessle on aina kuulunut suosikkeihini. Ja uudempia suosikkeja on tämä ihana Miriam Bryant.
Mä olisin onnellinen tuosta juontajasta Sanna Nielsenistä. Hänessä on pituutta ja kurvia :)