Mitä teidän 15-vuotiaat tekee kesällä kaiket päivät? Omani vaan pötköttelisi sängyllä, ei jaksa mitään
Olen tosi huolissani kun poika ei tunnu jaksavan mitään, kaiket päivät vaan makoilee tai pelailee koneella. Toisaalta ehkä normaaliakin teineille nykyään...? Vai onkohan kovasti masentunut. On kärttyinen kun kyselen, onko kaikki ok. 😦
Kommentit (27)
kai sää tajuat että nykyään voi saada ammatin myös sillä pelaamisella? jos eivaan olisi noin ahdasmieliset vanhemmat, täytyy tietysti itse seurata ensin näitä turnauksia että mitä pelejä siellä pelataan ja kokeilla niitä itse ensin
lapsilta viedään nykyään lapsuus opiskelun muodossa, kyllä sekin on ihan hyvä antaa hengähtää ja toteuttaa itseään, sille eivoi tietysti mitään jos sulla kusipäässä
Ap vois hankkia pojalle ulkoilutettavan lemmikin. Sillä saa tyttöjäkin!
Ihana nuori mies jos laittaa ruokaa! Omalle opettanut jotain, mutta ei ole järin kiinnostunut ruuanlaitosta.
Sen sijaan hoitaa lemmikin ulkoilutukset ja se onkin hänelle kaikki kaikessa. Pääsi yli teini-iän angstista lemmikin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Ap vois hankkia pojalle ulkoilutettavan lemmikin. Sillä saa tyttöjäkin!
Ihana nuori mies jos laittaa ruokaa! Omalle opettanut jotain, mutta ei ole järin kiinnostunut ruuanlaitosta.
Sen sijaan hoitaa lemmikin ulkoilutukset ja se onkin hänelle kaikki kaikessa. Pääsi yli teini-iän angstista lemmikin avulla.
Saa tyttöjä? No nyt on aika paksua :D
Vierailija kirjoitti:
Huumetesteihin viemällä selviää paljon.
Tämän palstan nopea kitetys:13 on alapeukuttant, mutta kukaan ei ole vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän 15-vuotias tyttö treffaili kavereita ja kävi kaupungilla ja liikkumassa alkukesän. Nyt ollaan Ranskassa ja opiskelee kieltä. Loppukesästä kertaa ruotsia ja on töissä. Todistus oli 9,8 ja haluaa pitääkin sen siinä. Ai niin ja kävi tekemässä taekwondossa vyökokeen.
Mikä tässäkin on alapeukutettavaa. En ole tämän kirjoittaja, mutta todella ihmettelen.
Pitäisikö tämänkin tytön maata himassa yöt piirtämässä ja päivät nukkumassa? Se on näyttänyt kovinkin saavan ylänuolia.
Joo, ihme homma.
T. Tuon 15-vuotiaan äiti
Kuvottavaa!
En koskaan katsoisi tuollaista meillä, mutta eipä ole ollut tarvettakaan.