Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjettömimmät asiat, joita olet kuullut jonkun pakastavan

Vierailija
26.06.2017 |

Tapansa kullakin. Listataan tähän niitä pakastuksia :)

Itse en ymmärrä keitetyn makaaronin (siis pelkän) enkä omenien pakastusta..

Kommentit (169)

101/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pakastanut omaa paskaani :D piti viedä sen hetkinen kakka heti tai myöhemmin pakastimen kautta. Ei auttanut näytteenvientipäivänä kakata kun piti ottaa ennen kuuria

Nyt taisi löytyä voittaja! :D

Tosin lapio tulee hyvänä kakkosena. Ei selitetty, miten lapio mahtuu pakastimeen... ja ennen kaikkea miksi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
102/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pakastanut omaa paskaani :D piti viedä sen hetkinen kakka heti tai myöhemmin pakastimen kautta. Ei auttanut näytteenvientipäivänä kakata kun piti ottaa ennen kuuria

Nyt taisi löytyä voittaja! :D

Tosin lapio tulee hyvänä kakkosena. Ei selitetty, miten lapio mahtuu pakastimeen... ja ennen kaikkea miksi.

😂😂😂

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikhernepurkista se liemi. Kaveri ihmetteli, kun kerroin, mitä oli ihmeelliset jääpalat. Helppo pakastaa jääpalamuoteissa ja myöhemmin sitä voi käyttää kananmunan sijasta esim. marenkeihin.

Vierailija
104/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastan banaania viipaloituna. Niitä paloja on kiva sitten heitellä smoothien tai aamupuuron sekaan.

Vierailija
105/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaiset farkut. Kuulemma puhdistuvat, eivätkä kulu.

Tää on kyllä ihan normaalia, teen itsekin ja neuleita myös pidän pakkasessa. Ajaa saman asian myös kuin tuuletus.

Vierailija
106/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana olin töissä lomilla lähikaupassa, siis mistä olin kotoisin ja sain palkkani ruokana. Tästä on yli 10 v, rikos vanhentunut.

Otin joka päivällä banaanin ja laitoin ne niinään pakkaseen. Aamulla otin aina yhden sulamaan jääkaappiin kun lähdin.

Kun tulin illalla kämpille, laitoin 1,5 dl jogurttia, 1 dl maitoa, banaani ja 1 dl puurohiutaleita . Ne sekaisin ja jääkaappiin ja aamulla söin sitten aamiaisena.

Mulla oli 2 jogurttikonetta ja jokaiselle viikolle 2 kestomaitolitraa.

Tota söin joka aamu 2 v. Ei ollut nälkä ja kaupassa ei tarvinnut käydä , kun oli tälläisiä raaka-aineita, jotka säilyivät.

Säilytin kaikki jauhot ja hiutaleet myös pakkasessa, jotta ei tullut elävää joukkoon.

Kaikki vihannekset pilkoin ja tein yllätyssoppaa, pakasteet kattilaan ja sauvasekoittimella sekaisin.

Painoindeksi ei ole ollut koskaan niin alhainen.

Vierailija
107/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanit, omenat yms halvat hedelmät ovat outoja pakastettuina siksi, että ovat edullisia ympäri vuoden. Omenasoseet ja mehut ymmärrän kyllä. Ehkäpä jopa sen jos on omia omenapuita ja niitä säilöö (vaikka edelleenkin tuntuu hassulta ajatukselta pakastaa omenalohkoja), mutta ystäväni siis kantaa niitä alle euron omenia kotiin ja pakastaa. Vaikka se maksaa talvella saman verran. Kotimaisia ei toki saa.. mutta juu :D Alkoi tekemään mieli smoothieita.. ja harkitsen uudestaan ajatusta ostaa käytetty pakastin 😂

AP

Vierailija
108/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastan banaania viipaloituna. Niitä paloja on kiva sitten heitellä smoothien tai aamupuuron sekaan.

Mitä outoa tässä on?

Vierailija
109/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liemet säilykepurkeista ihan vaan, koska "niitä voi joskus tarvita". Mihin ikinä tarviit suolakurkkujen/punajuurien etikkalitkua, tonnikalan ölyä tai fetajuuston suolalientä? Et mihinkään, eikä tarvi tämä himopakastajakaan. Kuitenkin joka tonnikalapurkista valuttaa öljyt huolellisesti minigripp-pussiin, heittää vanhimman vastaavan pussin pakkasesta roskiin (koska sinne ei muuten mahdu mitään uutta) ja pakastaa tämän uuden pussin. Joskus oon nähnyt vanhempien pussien päiväykset (joka pussiin täytyy kirjoittaa palastuspäivä, mitä pussissa on ja alkuperäisen tölkin parasta ennen- päiväys) ja ne voi olla vuosien takaa.. Muuten ihan normaalin oloinen tyyppi, mutta tässä toiminnassa on jotain pakkomielteistä.

Vierailija
110/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut koira.

Naapurissa kuoli koira talvella. Halusivat keväällä laittaa maahan tiettyyn paikkaan. Toivat meille pakkaseen. Meillä oli sitten talven arkkupakastin omistettu naapurin koiralle. :-)

Terkkuja tutuille ja naapurille!

Vierailija
111/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkupuvun jakku käy välillä pakasteessa. Loppuu sillä hienhaju.

Vierailija
112/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimää.

Vierailija
113/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalaukku. Kuulemma pöpöt kuolee.

Vierailija
114/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nytkin pakkasessa kauriin sorkkia, variksia, lokki, heinäsorsa ja jäniksiä :)

Ja vesi- ja metsäkanalinnun siipiä.

Käytän treenatessa.

Vierailija
115/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut lemmikki.

Varsinkin talvella, kun sitä ei saa kuoppaan, kun maa on roudassa...

Vierailija
116/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensa ruumiit.

Vierailija
117/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsu :D Ei saanut talvella haudattua jäiseen maahan, piti odottaa kevättä.

Ps. 

tämä järjettömyys tapahtui ihan meillä kotona

minun toimestani

joo

118/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo pakastettava oli kimalainen.  Pikkuveljeni pakasti kimalaisia ja hautasi ne sitten myöhemmin.  Oli kyllä lapsi silloin..

Vierailija
119/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermavaahto! Eihän se nyt voi enää olla hyvää...

Vierailija
120/169 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi pakastaa täytekakkuja, siis kermat päällä, en ole ennen semmosesta kuullu

Mutta olet saattanut tietämättäsi syödä. Leipomot tekevät paljon tuota, että tehdään kerralla paljon kakkuja (ja toki muitakin tuotteita) ihan valmiiksi kermoineen päivineen, pakastetaan ja sitten tilauksien mukaan sulatetaan ja myydään "tuoreina".

Terveisin leipuri :D