Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita suht paljon liikkuvia, mutta ei jaksa venytellä?

Vierailija
25.06.2017 |

Täällä yks sellainen, jolle liikkuminen monin tavoin maistuu mutta en jaksa venytellä. Tai jos venyttelen niin kesto per lihas 20 s. Käyn salilla, juoksen, rullaluistelen ja pyöräilen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/4 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käynkin siksi ohjatuissa venyttelyissä, harmi että niitä ei ole kovin usein, koska tulijoita ei vain ole kuin sunnuntain venyttelyyn. Aina päätän, että venyttelen tänä iltana ja muutaman liikkeen jälkeen alan touhuta jotain muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itseäni ahdistaa julkisilla oleminen tai paikassa missä ei voi rauhassa olla. Siksi minulla jää venyttelyt pois ja jos on toista suunittelua tai menoa niin jätän tarkoituksella, kun osa ihmisistä näyttää jopa miettivän ja kummastelevat että asunko minä täällä kun kestää niin kauan. Tosin on kyllä siitä huomauteltu että voin loukata itseni jos en veryyttele, kun minun nimenomaan pitäisi veryytellä joka päivä terveydellisistä syistä.

Vierailija
4/4 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jää aika vähiin. Jokunen hassu venytysliike salin jälkeen, mutta yleensä kunnon venyttely tulee tehtä vasta siinä vaiheessa kun olo alkaa olla tosi tönkkö ja huono.

Olen muuten miettinyt että paljonko ylipäätään pitäisi venytellä? Millainen olisi hyvä venytyssetti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi