Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lähes nelikymppinen löytää hyvää miestä mistään?

Vierailija
25.06.2017 |

...ja jos vieläpä on siunaantunut lapsiakin ja sattuu olemaan eronnut? Haluaisin rehellisen, henkisesti tasapainoisen, naisia vihaamattoman, tasa-arvoisen, lyömättömän/väkivallattoman ja raittiin miehen, joka olisi sivistynyt, ainakin keskivertoälykäs ja joka tykkäisi matkustella ja sivistää itseään ja jolla ei olisi kovin vakavia persoonallisuushäiriöitä.

Onko sellaisia edes saatavilla kaltaiselleni langenneelle sielulle (eronnut ja lapsia) vai pitäisikö mun kiinnostua naisista tositarkoituksella tai alkaa etsiä puolisoa ulkomailta? En nettideittaile tai käy baareissa, joten en tiedä niistä "skeneistä" mitään. Kaikki ideat ovat tervetulleita.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin PK-seudulla koulutettuja 30+ vuotiaita lapsettomia sinkkunaisia on suhteessa enemmän kisaamassa niistä harvoista vapaista "kunnon" miehistä. Lapsilauman kanssa samasta poolista miestä etsivän yh-äidin tulee olla jollain alueella todella erinomainen ja ainutlaatuinen näille pärjätäkseen. Kotoa ei varmasti kukaan tule hakemaan.

Jaajaa... itse olen kahden lapsen nelikymppinen yh ja niin minut vain tuli kotoa hakemaan 30-vuotias, työssäkäyvä, fiksu ja komea lapseton sinkkumies ja vieläpä Helsingissä asuva. 

Vierailija
122/126 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut ap:ltä viestiä (jos joku jäi miettimään). :-)

m40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot Hinkit ovat kautta aikojen osoittaneet naisen hedelmällisyydestä, sekä mahdollisuuksista ruokkia jälkikasvua. Onko ihme, että miehet ovat tämmöisiin naisiin haksahtaneet ja se on vaikuttanut perimään?

Sinkkumies

Jo siinä vaiheessa kun ihminen on kehittynyt apinasta älylliseksi olennoksi on ollut päivän selvää, että rintojen koolla ei ole yhtään mitään tekemistä lasten ruokkimisen kanssa. Ja jos jollain on lisääntymisen kanssa ongelmia niin ylipainoisilla.

Pienet, hoikat ja tyttömäiset (joilla myös yleensä pienet rinnat) viedään kyllä ihan ekana - aina vai tietääkö joku tällaisen ilman miestä jääneen. Ovat ihan selvästi nimen omaan menestyneiden miesten mieleen - toisin kuin lyllerötissinen ja samalla myös kömpelön oloinen naistyyppi.

Minun ystäväni erosi 40-vuotiaana. Taloudellinen tilanne ihan hyvä, fiksut lapset, hyvä työ jne. Pieni ja hoikka ja kaunis. Niin vain on nyt 55-vuotias ja kaikenlaisen yrittämisen jälkeen edelleen yksin. Tapaillut joskus muutamaa itseensä selvästi vanhempaa miestä, mutta mistään ei ole tullut mitään. Nyt ajattelen jo itsekin, ettei ketään ehkä koskaan löydykään.

Vierailija
124/126 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin löytää, elämä on täynnä monenlaisia tarinoita.

Miksei siis täältäkin palstalta voi löytyä.

Vierailija
125/126 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta. Mä joutuisin olemaan loppuikäni yksin jos eroaisin, koska mulla on edelleen miehelle samat kriteerit kuin 20 vuotta sitten 😳. Joudutteko muut joustamaan paljon omistanne? Hyvät hyssykät, olen kiitollinen etten ole sinkku. N41

126/126 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että löytyy , kysymys on aina rohkeudesta puhua toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi