Voiko lähes nelikymppinen löytää hyvää miestä mistään?
...ja jos vieläpä on siunaantunut lapsiakin ja sattuu olemaan eronnut? Haluaisin rehellisen, henkisesti tasapainoisen, naisia vihaamattoman, tasa-arvoisen, lyömättömän/väkivallattoman ja raittiin miehen, joka olisi sivistynyt, ainakin keskivertoälykäs ja joka tykkäisi matkustella ja sivistää itseään ja jolla ei olisi kovin vakavia persoonallisuushäiriöitä.
Onko sellaisia edes saatavilla kaltaiselleni langenneelle sielulle (eronnut ja lapsia) vai pitäisikö mun kiinnostua naisista tositarkoituksella tai alkaa etsiä puolisoa ulkomailta? En nettideittaile tai käy baareissa, joten en tiedä niistä "skeneistä" mitään. Kaikki ideat ovat tervetulleita.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän voi ottaa pienitissisen naisen, kun silläaikaa katselee oikeata suhdetta.
Sinkkumies
Onko muuten silikonirinnoista apua tuossa prosessissa vai pitääkö rintojen olla luomurinnat? Exäni on haukkunut B-kupin rintojanikin liian pieniksi, joten olen pohtinut silikonirintojen hankkimista, jos sillä tavalla helpommin löytäisin rakkauden.
Kaikki ehostaminen auttaa pitämään miehen viriilinä, vaikka naistenlehdet mitä toitottaisivat. Välillä toitottavat miehen huomioon ottamista, välillä eivät.
Tosiasia on kuitenkin se, että ota miehen toiveet huomioon, niin saat hyvän parisuhteen. Ainakin todennäköisemmin, kuin että et ota.
Mulle silarit tarkoittavat sitä, että nainen on yrittänyt ja sen takia rakastan enemmän.
Sinkkumies
En seurustelisi miehen kanssa, jolle noin alkeelliset asiat kuten rintojen koko on noin tärkeää.
Ok, mutta mulle ne on yhtä tärkeätä kuin että nainen osaa keittää perunoita tai käyttää imuria. Voidaan me toki vitsailla, että ei sillä väliä, mutta tosielämässä..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän voi ottaa pienitissisen naisen, kun silläaikaa katselee oikeata suhdetta.
Sinkkumies
Onko muuten silikonirinnoista apua tuossa prosessissa vai pitääkö rintojen olla luomurinnat? Exäni on haukkunut B-kupin rintojanikin liian pieniksi, joten olen pohtinut silikonirintojen hankkimista, jos sillä tavalla helpommin löytäisin rakkauden.
Kaikki ehostaminen auttaa pitämään miehen viriilinä, vaikka naistenlehdet mitä toitottaisivat. Välillä toitottavat miehen huomioon ottamista, välillä eivät.
Tosiasia on kuitenkin se, että ota miehen toiveet huomioon, niin saat hyvän parisuhteen. Ainakin todennäköisemmin, kuin että et ota.
Mulle silarit tarkoittavat sitä, että nainen on yrittänyt ja sen takia rakastan enemmän.
Sinkkumies
En seurustelisi miehen kanssa, jolle noin alkeelliset asiat kuten rintojen koko on noin tärkeää.
Olen kyllä samaa mieltä. Rintojen koko on todellakin sivuseikka.
Löytyyhän noita kaltaisiasi miehistäkin vaikka kuinka, eronneita joilla lapsia. Varmaan paras sauma etsiä tuosta joukosta, jos ei uusperhe hirvitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Ok, mutta mulle ne on yhtä tärkeätä kuin että nainen osaa keittää perunoita tai käyttää imuria. Voidaan me toki vitsailla, että ei sillä väliä, mutta tosielämässä..
Sinkkumies
Hmmm, mielestäni ihminen on kokonaisuus, jossa rintojen koko todellakin on epäolennainen sivuseikka. Korvien väli, kroppa kokonaisuudessaan ja kasvot ovat tärkeämmät.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän noita kaltaisiasi miehistäkin vaikka kuinka, eronneita joilla lapsia. Varmaan paras sauma etsiä tuosta joukosta, jos ei uusperhe hirvitä?
Ei minua hirvitä uusperhe. Se voisi olla jopa plussaa.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinkkumies
Hmmm, mielestäni ihminen on kokonaisuus, jossa rintojen koko todellakin on epäolennainen sivuseikka. Korvien väli, kroppa kokonaisuudessaan ja kasvot ovat tärkeämmät.
Ymmärrätkö, että olet saanut nuo lahjana syntymässä. Et ole huonompi tai parempi joka arvottaa asioita erilailla. Et myöskään ole huonompi tai parempi kuin nero, joka on saanut sen syntymälahjana?
Sinkkumies
Isot Hinkit ovat kautta aikojen osoittaneet naisen hedelmällisyydestä, sekä mahdollisuuksista ruokkia jälkikasvua. Onko ihme, että miehet ovat tämmöisiin naisiin haksahtaneet ja se on vaikuttanut perimään?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko 4kymppinen, korkeastikoulutettu, urheilullinen ja muka mies löytää pervohkoa naisellisesti pukeutuvaa nymfotarta itselleen?
Kyllä voi. Itselläni on parikin tällaista rouvaa joita käyn viihdyttämässä. Mihinkään vakavampaan ei tässä iässä enää kannata sitoutua.
Miksi ei kannata enää sitoutua? Perustelisitko? Mielestäni juuri "vanhana" kannattaa sitoutua monestakin syystä.
Kun lapset on jo täysi-ikäisiä ja exällä oma elämä jää aikaa oman uran kehittämiselle ja harrastuksille. Melkein parikymmentä vuotta aikaa parhaassa iässä ilman sitoumuksia ennen eläkeikää. En vaihtaisi enää lapsiperhearkeen mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama mitä te rupsahtaneet, porsineet haahkat itsestänne kuvittelette. Ette te enää ole kaksvitosia haluttavia naisia. Ikävää tämä todellisuus. Toki joku takapihan rane voi löytyä, mutta se ei paljoa se.
Sinkkumies
Väsyneen misogynistin lätinää...40+ nainen, jolla on omat asiat kunnossa ja haluaa kumppanin kelpaa samanikäiselle miehelle hyvin, lapsilla tai ilman.
skeptikot (naiset) saavat testata teoriaa empiirisesti vaikka minun kanssa :-)
m40+
Kieltämättä tekisi mieli testata teoriaa empiirisesti kanssasi. :) Olen vain nyt niin fakkiutunut tilapäisesti tähän eron jälkeiseen alhooni, mut mikä ettei oikeastaan. :) t. Ap
No hyvä, kerro mitkä kriteerit (mukaalukien ulkonäkö-) sinulla on miehelle, niin katsotaan täytänkö ne :-)
m40+
Hmm, kaikkein karkeimmillaan mulla on ne aloituksessa mainitut kriteerit. Mutta siis niiden lisäksi itseäni kiinnostaisi fiksu, älyllisesti suuntautunut (harrastuneisuus/kiinnostus riittää), avoin, empaattinen sekä vilpitön henkilö, joka olisi noin 35-50-vuotias. Sinänsä mitään ulkonäkökriteerejä minulla ei välttämättä ole, mutta sanotaanpa vaikka suunnilleen itseni pituinen tai pidempi (olen 174 cm) sekä suunnilleen normaalipainoinen (vähäinen ylipainokaan ei sinänsä haittaa). T. Ap
Ensimmäinen osio täyttyy kirkkaasti, mutta jälkimmäisessä feilaan 171cm ja elintasovatsan kanssa, sorry :-(
m40+
Elintasovatsa ei haittaa. Ja oot suunnilleen itseni pituinen. Eri asia onkin se, haluatko hieman itseäsi pidempää naista. :/ t. Ap
Juu, ei haittaa ollenkaan, korkokengillä tai ilman. En vaikuta minun itsetuntoon :-)
m40+
Ok, hyvä juttu! :)
Sittenhän meillä on tarpeeksi infoa kasassa, että voidaan jatkaa keskustelua, loin tilapäisen sp:n, johon voit ottaa yhteyttä, se on saunalahden ja nimenä tämän keskustelun numero, eli: av2907164
laita viestiä, niin jatketaan juttelua offline :-)
m40+
Hirveää shittiä nämä vastaukset ja varsinkin Sinkkumiehen kommentit. Yhtä vaikeaa se pariutuminen tuntuu olevan nuoremmillekin. Tällä vallitsevalla mentaliteetilla kukaan ei kohta löydä puolisoa.
Kaikki miettii enemmän itseään kuin toista. Toki "vaatimuksia" voi olla ja sitä tykkää jostain, joku ihminen kolahtaa enemmän kuin joku toinen. mutta rasvaprosenttiasteikot ja pituus senttien tarkkuudella määriteltynä kertoo enemmän määrittelijästä kuin siitä toisesta.
Kannattaisi tutustua ihmisiin ilman älyttömiä kriteerejä ja antaa itselleenkin mahdollisuus vähän avarampiin näkemyksiin ja ihmisyyteen.
Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, kyllä voi löytää, jos unohtaa itsesäälin ja elää. Ja unohtaa vallankin nuo itseään täynnä olevat uroot. Näköjään vaan aikuisetkin ihmiset pariutuu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Isot Hinkit ovat kautta aikojen osoittaneet naisen hedelmällisyydestä, sekä mahdollisuuksista ruokkia jälkikasvua. Onko ihme, että miehet ovat tämmöisiin naisiin haksahtaneet ja se on vaikuttanut perimään?
Sinkkumies
Noh, sitten sun pitää hommata sellainen isohinkkinen nainen. Mutta omasta mielestäni sellainen ei ole ainoa kriteeri/kynnyskysymys, jis henkilö on kokonaisuutena kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää shittiä nämä vastaukset ja varsinkin Sinkkumiehen kommentit. Yhtä vaikeaa se pariutuminen tuntuu olevan nuoremmillekin. Tällä vallitsevalla mentaliteetilla kukaan ei kohta löydä puolisoa.
Kaikki miettii enemmän itseään kuin toista. Toki "vaatimuksia" voi olla ja sitä tykkää jostain, joku ihminen kolahtaa enemmän kuin joku toinen. mutta rasvaprosenttiasteikot ja pituus senttien tarkkuudella määriteltynä kertoo enemmän määrittelijästä kuin siitä toisesta.
Kannattaisi tutustua ihmisiin ilman älyttömiä kriteerejä ja antaa itselleenkin mahdollisuus vähän avarampiin näkemyksiin ja ihmisyyteen.
Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee, kyllä voi löytää, jos unohtaa itsesäälin ja elää. Ja unohtaa vallankin nuo itseään täynnä olevat uroot. Näköjään vaan aikuisetkin ihmiset pariutuu koko ajan.
Joo, hieman Japani-meininkiä havaittavissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama mitä te rupsahtaneet, porsineet haahkat itsestänne kuvittelette. Ette te enää ole kaksvitosia haluttavia naisia. Ikävää tämä todellisuus. Toki joku takapihan rane voi löytyä, mutta se ei paljoa se.
Sinkkumies
Väsyneen misogynistin lätinää...40+ nainen, jolla on omat asiat kunnossa ja haluaa kumppanin kelpaa samanikäiselle miehelle hyvin, lapsilla tai ilman.
m40+
Kieltämättä tekisi mieli testata teoriaa empiirisesti kanssasi. :) Olen vain nyt niin fakkiutunut tilapäisesti tähän eron jälkeiseen alhooni, mut mikä ettei oikeastaan. :) t. Ap
No hyvä, kerro mitkä kriteerit (mukaalukien ulkonäkö-) sinulla on miehelle, niin katsotaan täytänkö ne :-)
m40+
Hmm, kaikkein karkeimmillaan mulla on ne aloituksessa mainitut kriteerit. Mutta siis niiden lisäksi itseäni kiinnostaisi fiksu, älyllisesti suuntautunut (harrastuneisuus/kiinnostus riittää), avoin, empaattinen sekä vilpitön henkilö, joka olisi noin 35-50-vuotias. Sinänsä mitään ulkonäkökriteerejä minulla ei välttämättä ole, mutta sanotaanpa vaikka suunnilleen itseni pituinen tai pidempi (olen 174 cm) sekä suunnilleen normaalipainoinen (vähäinen ylipainokaan ei sinänsä haittaa). T. Ap
Ensimmäinen osio täyttyy kirkkaasti, mutta jälkimmäisessä feilaan 171cm ja elintasovatsan kanssa, sorry :-(
m40+
Elintasovatsa ei haittaa. Ja oot suunnilleen itseni pituinen. Eri asia onkin se, haluatko hieman itseäsi pidempää naista. :/ t. Ap
Juu, ei haittaa ollenkaan, korkokengillä tai ilman. En vaikuta minun itsetuntoon :-)
m40+
Sittenhän meillä on tarpeeksi infoa kasassa, että voidaan jatkaa keskustelua, loin tilapäisen sp:n, johon voit ottaa yhteyttä, se on saunalahden ja nimenä tämän keskustelun numero, eli: av2907164
m40+
Sorry, kun varmistan, mutta mikä olikaan se @-merkin jälkeinen osa (kun siis niitä voi olla useita tietääkseni)? Vai ko. palveluntarjoajan nimi ja .fi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
m40+
m40+
m40+
m40+
m40+
Sorry, kun varmistan, mutta mikä olikaan se @-merkin jälkeinen osa (kun siis niitä voi olla useita tietääkseni)? Vai ko. palveluntarjoajan nimi ja .fi?
saunalahti ja .fi
m40+
Vierailija kirjoitti:
Voiko 4kymppinen, korkeastikoulutettu, urheilullinen ja muka mies löytää pervohkoa naisellisesti pukeutuvaa nymfotarta itselleen?
Voi, täällä yksi, mutta tuli jo toinen ja vei.
N46
Mä tapasin puolisoni työn kautta kun olin 38, mentiin naimisiin kun täytin 40 ja esikoinen syntyi vuotta myöhemmin.
Olin eronnut pitkästä suhteesta muutamaa vuotta aiemmin, mutta lapsia ei ollut. Mieskään ei ollut aiemmin naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Jo siinä vaiheessa kun ihminen on kehittynyt apinasta älylliseksi olennoksi on ollut päivän selvää, että rintojen koolla ei ole yhtään mitään tekemistä lasten ruokkimisen kanssa. Ja jos jollain on lisääntymisen kanssa ongelmia niin ylipainoisilla.
Pienet, hoikat ja tyttömäiset (joilla myös yleensä pienet rinnat) viedään kyllä ihan ekana - aina vai tietääkö joku tällaisen ilman miestä jääneen. Ovat ihan selvästi nimen omaan menestyneiden miesten mieleen - toisin kuin lyllerötissinen ja samalla myös kömpelön oloinen naistyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, täällä yksi, mutta tuli jo toinen ja vei.
N46
Millainen on "muka mies"? Onko käynyt korjausleikkausessa vai onko käytökseltään vaan kovasti ei-miesmäinen?
Ainakin PK-seudulla koulutettuja 30+ vuotiaita lapsettomia sinkkunaisia on suhteessa enemmän kisaamassa niistä harvoista vapaista "kunnon" miehistä. Lapsilauman kanssa samasta poolista miestä etsivän yh-äidin tulee olla jollain alueella todella erinomainen ja ainutlaatuinen näille pärjätäkseen. Kotoa ei varmasti kukaan tule hakemaan.
Oletko moderaattoreiden pomo ja tuuraat heitä näin viikonloppuisin? :)