Voiko lähes nelikymppinen löytää hyvää miestä mistään?
...ja jos vieläpä on siunaantunut lapsiakin ja sattuu olemaan eronnut? Haluaisin rehellisen, henkisesti tasapainoisen, naisia vihaamattoman, tasa-arvoisen, lyömättömän/väkivallattoman ja raittiin miehen, joka olisi sivistynyt, ainakin keskivertoälykäs ja joka tykkäisi matkustella ja sivistää itseään ja jolla ei olisi kovin vakavia persoonallisuushäiriöitä.
Onko sellaisia edes saatavilla kaltaiselleni langenneelle sielulle (eronnut ja lapsia) vai pitäisikö mun kiinnostua naisista tositarkoituksella tai alkaa etsiä puolisoa ulkomailta? En nettideittaile tai käy baareissa, joten en tiedä niistä "skeneistä" mitään. Kaikki ideat ovat tervetulleita.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos mainitsemistasi syistä olet langennut niin ei löydy sinulle enää miestä. Jos taas olet positiivinen etkä raahaa menneisyyden traumoja pääkopassasi niin kyllä löytyy.
Perustan mielipiteeni ainoastaan netissä lukemiini miesten kommentteihin aiheesta. :) Kun siis eiväthän he livenä kerro niitä todellisia kriteerejään. Enpä siis ole jutellut yksityishenkilönä kenenkään vieraan miehen kanssa edes eroni jälkeen, kun siis en tiedä, missä heitä kohtaisi, vaikka Helsingin kantakaupungissa asunkin. Mun ikäni, perhetilanteeni ja siviilisäätyni on väärä miehiä ajatellen.
No kakkosnaiseksi pääsee kuka vaan.
Sinkkumies
No siis, vieläpä olin nuoruusvuoteni kakkosnaisena viisikymppiselle, kunnes hän dumppasi mut täytettyäni 30 vuotta (eka "seurusteluni"). Ja siis lasteni isä ja ex-mieheni kiusasi mua iästäni 32-vuotiaasta lähtien ja vihjaili, että haluaa vaihtaa nuorempaan, sillä hän on samanikäinen kuin itse olen.
Eli siis ainoa tasa-arvoinen rakkaussuhde mulla oli 31-vuotiaana...suhde jossa ei hyväksikäytetty tai pidetty jotenkin ei-toivottuna. Harmi vain, että hänellä oli pahoja impulssikontrollin ongelmia. :( Masentaa vieläkin enemmän.
Tsemppiä noihin kontrolli-ongelmiin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä mikä on rasvaprosenttisi. Jos rasvaprosenttisi on
rasvat + 30 % = 0 % mahdollisuus löytää hyvä mies
+25 % = 10 % mahdollisuus löytää hyvä mies
+20 % = 25 % mahdollisuus löytää hyvä mies
15-20 % = 50 % mahdollisuus löytyy hyvä mies
Rasvaprosentti on alle 15 % = 100 % mahdollisuus löytää hyvä mies.
Tämä muuten pitää paikkansa. Huomaa, että palstalla on paljon lihavia naisia. Totuus sattuu ja siksi paljon alapeukkuja. Mielummin peukutetaan alaspäin, kuin lähdetään kuntosalille tekemään tuloksia.
Esitän sen verran eriävän mielipiteen, että jos noi rasvat on oikeissa paikoissa niin prosentit vaan kasvaa.
Sinkkumies
(esim. tisseissä)
Vierailija kirjoitti:
Noi muut ehdot täyttyy, seksiäkin kolme kertaa viikossa tunnin kerrallaan. Harrastan triatlonia ja pitkän matkan hiihtoa. Joten olet ikärasisti. M68
Hui. Tuollainen seksin aikataulutus kuulostaa ahdistavalta. Ei tarvitse olla mikään "suorittajatyyppi" sinänsä. Haluaisin intohimoisen rakkaussuhteen. Voi joku ikäisesi olla ihan ok, mutta olen hieman skeptinen. Sitä paitsi eivätkös nimenomaan vanhemmat miehet halua jonkun esittelyvaimon? Enkä käsitä, miksi mun pitäisi yhtäkkiä tässä iässä ottaa 30 vuotta itseäni vanhempi mies, kun viitisen vuotta sitten kelpasin ikäisilleni miehille ainakin periaatteessa.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä ihminen, jolle prosenttilasku ja tilastointi on rakasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki. Katsele 60-70 v. ikäluokasta.
Sinkkumies
Joo, eli ei. Eihän sen ikäisten kanssa voi edes harrastaa seksiäkään enää välttämättä. Ja huomaan vasta ihan parin vuoden sisällä vapautuneeni seksuaalisesti, vaikka olenkin tässä kärvistellyt selibaatissa. Ja siis nuoruusvuoteni kulutin viisikymppisen miehen kanssa (ensimmäinen seurusteluni). Voi sensuroitu, alkoipa ahdistaa taas. :'(
No meillä nuoremmilla ja vähän vanhemmilla on se ongelma, että me etsitään vielä jotain missä naisella on tarjota jotain. Vanhempi ikäluokka ei pysty paljoa tarjoamaan, joten ei ole paljon vaatimuksiakaan.
Sinkkumies
Mitä tarkoitat tarjoamisella? Mitä haluat naisesta/naiselta? Ihan vilpittömän kiinnostuneesti kysyn.
En mä mitään halua, kun en etsi mitään. Puhun ajasta jolloin olin parisuhdemarkkinoilla, ja jokainenhan haluaa jotain.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä muuten pitää paikkansa. Huomaa, että palstalla on paljon lihavia naisia. Totuus sattuu ja siksi paljon alapeukkuja. Mielummin peukutetaan alaspäin, kuin lähdetään kuntosalille tekemään tuloksia.
Esitän sen verran eriävän mielipiteen, että jos noi rasvat on oikeissa paikoissa niin prosentit vaan kasvaa.
Sinkkumies
(esim. tisseissä)
Olen hoikka, mutta rintavarustukseni on keskikokoinen/pienehkö (B-kuppi). Ehkäpä juuri siksi nuorena flaksini oli niin huono. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Joo, eli ei. Eihän sen ikäisten kanssa voi edes harrastaa seksiäkään enää välttämättä. Ja huomaan vasta ihan parin vuoden sisällä vapautuneeni seksuaalisesti, vaikka olenkin tässä kärvistellyt selibaatissa. Ja siis nuoruusvuoteni kulutin viisikymppisen miehen kanssa (ensimmäinen seurusteluni). Voi sensuroitu, alkoipa ahdistaa taas. :'(
No meillä nuoremmilla ja vähän vanhemmilla on se ongelma, että me etsitään vielä jotain missä naisella on tarjota jotain. Vanhempi ikäluokka ei pysty paljoa tarjoamaan, joten ei ole paljon vaatimuksiakaan.
Sinkkumies
Mitä tarkoitat tarjoamisella? Mitä haluat naisesta/naiselta? Ihan vilpittömän kiinnostuneesti kysyn.
En mä mitään halua, kun en etsi mitään. Puhun ajasta jolloin olin parisuhdemarkkinoilla, ja jokainenhan haluaa jotain.
Sinkkumies
Ok. :) Ihan mielenkiinnosta: miksi et halua mitään? Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi muut ehdot täyttyy, seksiäkin kolme kertaa viikossa tunnin kerrallaan. Harrastan triatlonia ja pitkän matkan hiihtoa. Joten olet ikärasisti. M68
Hui. Tuollainen seksin aikataulutus kuulostaa ahdistavalta. Ei tarvitse olla mikään "suorittajatyyppi" sinänsä. Haluaisin intohimoisen rakkaussuhteen. Voi joku ikäisesi olla ihan ok, mutta olen hieman skeptinen. Sitä paitsi eivätkös nimenomaan vanhemmat miehet halua jonkun esittelyvaimon? Enkä käsitä, miksi mun pitäisi yhtäkkiä tässä iässä ottaa 30 vuotta itseäni vanhempi mies, kun viitisen vuotta sitten kelpasin ikäisilleni miehille ainakin periaatteessa.
Pitkässä suhteessa vanhempi nainen kelpaa. Kun lähdetään katsomaan uutta, niin katsotaan hieman nuorempaa. Edellinen tyttöystäväni oli 24v.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
...ja jos vieläpä on siunaantunut lapsiakin ja sattuu olemaan eronnut? Haluaisin rehellisen, henkisesti tasapainoisen, naisia vihaamattoman, tasa-arvoisen, lyömättömän/väkivallattoman ja raittiin miehen, joka olisi sivistynyt, ainakin keskivertoälykäs ja joka tykkäisi matkustella ja sivistää itseään ja jolla ei olisi kovin vakavia persoonallisuushäiriöitä.
Onko sellaisia edes saatavilla kaltaiselleni langenneelle sielulle (eronnut ja lapsia) vai pitäisikö mun kiinnostua naisista tositarkoituksella tai alkaa etsiä puolisoa ulkomailta? En nettideittaile tai käy baareissa, joten en tiedä niistä "skeneistä" mitään. Kaikki ideat ovat tervetulleita.
onnistuuhan se sitten kun
a ) et enää elä symbioosissa sen exäsi kanssa kuten teet nykyisin vaikka sua on toisin neuvottua
b) olet löytänyt ja asettanut omat rajasi ( vielä ovat pahasti hakusessam koska pelkäät ja puolustelet exääsi täällä
c) käynyt sen verran terapiassa että tajuat ettei exällä ole enää mitään valtaa suhun eikä sun tartte esittää muuta kuin olet kelvataksesi - tähän toki kuuluu se että sä löydät itsesi ensin, sekin on aika pahasti hakusessa.
d) alat viimein ajatella ihan omilla aivoillasi asioita
Varaa tähän prosessiin aikaa vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinkkumies
No mä katson, että nää pelit on jo pelattu. Ei siinä sen kummempaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
(esim. tisseissä)
Olen hoikka, mutta rintavarustukseni on keskikokoinen/pienehkö (B-kuppi). Ehkäpä juuri siksi nuorena flaksini oli niin huono. :/
Riippuu miten sen määrittelet. Kyllä pienirintainenkin seksiin kelpaa, ei se siittä ole kiinni. Mutta haluaako sellaisen itse on toinen asia.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 7-kymppinen leski ja kyllä minulle nelikymppiset naiset kelpas, jos lapset ovat jo teen-iässä. Isää minusta ei enää heille tule.
Lapset ovat aivan pieniä vielä, leikki-iässä. En kyllä välttämättä sopisi 70-vuotiaalle - olen pahoillani.
Älä turhaan ole. Kaltaisiasi ikäneitoja on paljon.
En ole ikäneito eli "vanhapiika" (lapseton ja naimaton tietyn iän ylittänyt nainen). Mulla on lapsia ja olen eronnut. En kyllä käsitä edelleenkään, miten yhtäkkiä putoan naisena paarialuokkaan, vaikka siis näytän suunnilleen samalta kuin pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
(esim. tisseissä)
Riippuu miten sen määrittelet. Kyllä pienirintainenkin seksiin kelpaa, ei se siittä ole kiinni. Mutta haluaako sellaisen itse on toinen asia.
Sinkkumies
Siis kun en halua pelkkää seksiä, vaan ihmissuhteen. Kyllä mä varmaan saisin seksiä vaikka puolen tunnin sisään, jos kävelisin parin korttelin päähän baariin ja ehdottaisin jollekin potentiaaliselle sellaista. Mutta ei pelkkä seksi kiinnosta, vaan rakkaussuhde. Eivätkä baarit kiinnosta pätkääkään. En oo esim. ikinä harrastanut ainoataan yhden illan suhdetta ym. Olin/olen aina todella hyvä sanomaan "kiitos ei" ehdotteluille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 7-kymppinen leski ja kyllä minulle nelikymppiset naiset kelpas, jos lapset ovat jo teen-iässä. Isää minusta ei enää heille tule.
Lapset ovat aivan pieniä vielä, leikki-iässä. En kyllä välttämättä sopisi 70-vuotiaalle - olen pahoillani.
Älä turhaan ole. Kaltaisiasi ikäneitoja on paljon.
En ole ikäneito eli "vanhapiika" (lapseton ja naimaton tietyn iän ylittänyt nainen). Mulla on lapsia ja olen eronnut. En kyllä käsitä edelleenkään, miten yhtäkkiä putoan naisena paarialuokkaan, vaikka siis näytän suunnilleen samalta kuin pari vuotta sitten.
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinkkumies
No mä katson, että nää pelit on jo pelattu. Ei siinä sen kummempaa.
Sinkkumies
Ok, ymmärrän kyllä. Mietin näitä samoja juttuja itsekin. Ehkä luovutan tässä parin vuoden sisään, jos en "törmää" keneenkään potentiaaliseen henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä ihminen, jolle prosenttilasku ja tilastointi on rakasta!
Ja hyvä, että on. Tuo nimittäin auttaa hahmottamaan, miten se laardi vaikuttaa hyvän miehen löytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
(esim. tisseissä)
Sinkkumies
Siis kun en halua pelkkää seksiä, vaan ihmissuhteen. Kyllä mä varmaan saisin seksiä vaikka puolen tunnin sisään, jos kävelisin parin korttelin päähän baariin ja ehdottaisin jollekin potentiaaliselle sellaista. Mutta ei pelkkä seksi kiinnosta, vaan rakkaussuhde. Eivätkä baarit kiinnosta pätkääkään. En oo esim. ikinä harrastanut ainoataan yhden illan suhdetta ym. Olin/olen aina todella hyvä sanomaan "kiitos ei" ehdotteluille.
Naisten ongelma tuo pelkkää seksiä ongelma. Turha kai tästä on enempää?
Sinkkumies
Mieshän voi ottaa pienitissisen naisen, kun silläaikaa katselee oikeata suhdetta.
Sinkkumies