Lue keskustelun säännöt.
Voisitko hyväksyä minut poikasi kumppanina?
25.06.2017 |
Poika iältään 24v ja minä hänen kumppani olen 40v nainen. Ei luurankoja kaapissa, vakaat tulot ja hyvä työ. Yksi ex-poikaystävä nuoruudessa eikä muita kunnollisia suhteita. En ole oskaan ollut kihloissa tai naimisissa eikä minulla ole lapsia. Ikäero meillä on 16 vuotta. Olemme olleet yhdessä 1,5 vuotta ja poika haluaa esitellä minut vanhemmilleen, mutta pelkään heidän reaktiota. Olen todella rakastunut häneen ja haluamme olla yhdessä. Tutustuimme yhteisen harrastuksen parissa.
Kommentit (42)
Miksi se ikä pitäisi edes kertoa ennen tapaamista? Ja siks toisekseen, ei 40v ole vielä tuomittu lapsettomuuteen. Minäkin sain 2 lasta yli 40-vuotiaana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pojan tärkein tehtävä tehdä sinusta isovanhempi. - Tiesitkö, että on meitä huomattavasti nuorempiakin, jotka emme, joko halua saada lapsia. Tai vaikka haluaisimme suuresti, niin syystä tai toisesta emme onnistu niitä saamaan; ainakaan ns. perinteisellä tavalla. - Olemmeko siis tämän vuoski ihmisarvottomia? - Miksi niin? -Ja mitä tuo ikäero yleisemmin haittaa? Oletko kenties kateellinen? Sekä nainen että poka ovat molemmat jo täysi-ikäisiä.