Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miten vietit juhannusta n. 20v sitten ja vertaa sitä tähän juhannukseen

Vierailija
25.06.2017 |

20v sitten en muista missä olin mutta luultavasti jossain festareissa kaatokännissä kavereiden kanssa.

Tämä juhannus siististi perheen ja sukulaisten kanssa, ei alkoholia.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten Nummirockissa poikien kanssa. Olin porukasta silloin ainut, joka ei ollut kauheassa kännissä.

Nyt olimme ystävien kanssa mökillä saaristossa. Söimme, joimme, saunoimme, uimme, kävimme ajelulla kauniissa saaristomaisemissa. Teini ei ollut mukanamme vaan vietti juhannusta kaupungissa (on juuri täyttänyt 18)

Vierailija
2/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1997: Sitten: mökillä mummin, vanhempien, enojen, tätien ja serkkujen kanssa. Grillausta, saunomista, leikkejä, pelejä

2017: poikaystävän luona kaupungissa. Mentiin naapurikaupunkiin päiväretkellä. Sisäpicnic (satoi) ja illalla elokuviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin humalassa. Oli kavereita. Nyt ei ollut enää kumpaakaan.

Vierailija
4/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Midnight Party Planet Tykkimäki, Kouvola. Elämäni parasta aikaa. Tuhannen kännissä, ysärimusaa ja parhaat kaverit ympärillä.

Nykyään asun ja elän erakkona, en ole viettänyt mitään juhlia enää viiteen vuoteen =(

Vierailija
5/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien, exän ja siskon kanssa mökillä. Tänä juhannuksena yksin kotona.

N46

Vierailija
6/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v sitten varmaankin ystäväperheiden kanssa perhejuhannus. Lapset silloin 10v paikkeilla.

Nyt perhejuhannus lasten ja näiden perheiden kanssa, lastenlapset 2v3kk, 1v2kk,4kk ja 2vk.

Täytyy sanoa että paljon raskaampi juhannus nyt, kun mummona ajattelen että nuoret saisi edes hetken rentoutua lapsiperhe kiireistä.

Vierailija
7/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aivan varma oliko tasan 20 vuotta sitten, mutta suunnilleen ainakin: Oltiin kavereilla, grillattiin, syötiin, saunottiin, käytiin katsomassa kokkoa, osa otti muutaman oluen, itse olin kuskina selvin päin.

Tänä vuonna: Oltiin kavereilla (niillä samoilla), grillattiin, syötiin, saunottiin, käytiin katsomassa kokkoa, osa otti muutaman oluen, itse olin kuskina selvin päin.

Meillä on olleet lähes koomisen samanlaiset juhannukset vuodesta toiseen jo aika nuoresta lähtien. Kun elämässä on muuten paljon tapahtumaa, on kiva, että jotkut asiat pysyvät samanlaisina.

Vierailija
8/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona äidin kanssa.

Nyt yksin kotona, äiti kuoli muutama vuosi sitten.

Vierailija
9/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aivan varma oliko tasan 20 vuotta sitten, mutta suunnilleen ainakin: Oltiin kavereilla, grillattiin, syötiin, saunottiin, käytiin katsomassa kokkoa, osa otti muutaman oluen, itse olin kuskina selvin päin.

Tänä vuonna: Oltiin kavereilla (niillä samoilla), grillattiin, syötiin, saunottiin, käytiin katsomassa kokkoa, osa otti muutaman oluen, itse olin kuskina selvin päin.

Meillä on olleet lähes koomisen samanlaiset juhannukset vuodesta toiseen jo aika nuoresta lähtien. Kun elämässä on muuten paljon tapahtumaa, on kiva, että jotkut asiat pysyvät samanlaisina.

Paitsi perheet tietenkin ovat kasvaneet, asunnot vaihtuneet ja suurentuneet, mutta peruskuvio on uskollisesti sama vuodesta toiseen.

t. sama

Vierailija
10/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten Nummirockissa isolla porukalla.

Nyt kotona lasten kanssa.

Vierailija
11/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1997: (silloisella) kuopuksella oli ikää kuukausi, elettiin vielä syntymän jälkihuumassa, kaikki oli äärettömän ihanaa. Miehen kummitäti Sveitsistä tuli katsomaan uutta tulokasta, oli pienet sukujuhlat.

2007: se silloinen kuopus on isoveli, kotiutui armeijasta viime viikolla. Perheen miehet lähtivät mökille, nuoret naiset ovat ulkomailla opiskelijavaihdossa ja minä olen yksin kotona. Teen rästitöitä, että ensi viikon voi aloittaa töissä vähän rauhallisemmin, tulossa 12 päivän työputki.

Vierailija
12/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta sitten Nummirockissa isolla porukalla.
Nyt kotona lasten kanssa.

Ai niin ja nummirockissa melko kännissä (ei mitään järjetöntä örveltämistä siis).

Tänä juhannuksena puoli lasia viiniä.

Vierailija
13/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotta sitten esikoiseni oli 2 viikkoa vanha. Olimme mökillä kaverien kansa, vauva nukkui vaunuissa. Yöt vietin vauvan kanssa anoppilassa. Elämä oli suhteellisen helppoa - kunnes viikon päästä alkoi koliikki.

Tänä juhannuksena esikoinen kävi yöllä hakemassa jääkaapista ruokaa ja juhannuspäivänä saunassa. Olimme äitini luona rakentamassa terassia.

Vierailija
14/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä samassa asunnossa sitä vietimme eli ei mitään erikoista, paitsi että helle oli niin kova, ettemme pystyneet saunomaan viikonloppuna. Seuraavalla viikollakin oli kuumaa, mutta tiistaina mä sanoin, että nyt on kyllä jo saunottava. Saunoimme myös torstaina. - Lapsi on nyt 19-vuotias.

Vierailija
15/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1997 olin teini, taisin olla kotona vanhempien kanssa, rauhallista menoa luultavasti. 

2017 kotona perheen kanssa, toisen lapsen laskettu aika ihan kohta. Meno jos mahdollista vieläkin rauhallisempaa. :) 

Vierailija
16/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten ei ollut töitä, kavereita eikä elämää. Nyt oli töitä.

Vierailija
17/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään kaikki eivät olleet kännissä.

Vierailija
18/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v sitten vanhempien, isovanhempien ja veljen kanssa mökillä.

Nykyään joko nk. kaverien kanssa jossain tai itsekseen mökillä. Pyrin suosimaan jälkimmäistä vaihtoehtoa..

Vierailija
19/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten oltiin kaveriporukalla festareilla. Kolme päivää ryyppäämistä ja hauskaa oli.

Tänä juhannuksena perheen ja sukulaisten kanssa mökkeilyä. Muutama olut ja vähän skumppaa, grillailua ja hengailua.

Vierailija
20/33 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus onneksi toistaa itseään, perinteet säilyvä. Mökillä vietetään kuten 20v sittenkin, mökki vain laajentunut ja uusiakin rakennettu.Väki on lisääntynyt, kolmessa polvessa nyt vietämme, teini ikäisetkin ihanasti haluavat olla mukana ja osallistua leipomalla herkkuja .Perinteiset uudet perunat, silli, savukala,pihvit,salaatit, siitä se juhannus syntyy ja rakkaiden kanssa yhdessä olosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän