19-vuotias lukee Aku Ankan Taskukirjoja - onko normaalia?
Eikö kuulosta vähän lapselliselta toiminnalta 19-vuotiaalle? Pitäisittekö itse normaalina 19-vuotiasta joka lukee Aku Ankan Taskukirjoja?
Kommentit (29)
Entä jos 35v lukee niitä? Tai 51v?
Luen itsekin ja olen 51 ja muistan 1970-luvulla, kun yli nelikymppinen isäni luki niitä.
Vesa Keskinenkin lukee Aku Ankkaa vaikka on melkein 50 vuotta.
No on normaali. Minä 43-vuotias kerään uudelleenjulkaistuja Aku Ankan taskukirjoja.
Mä olen neljän lapsen äiti ja akateemisesti koulutettu ja luen Aku Ankkaa. En pidä itseäni lapsellisena.
Tuli nimittäin vaan mieleen tuosta Hesarin jutusta, joka kertoo Lauri Markkasen elämästä Arizonassa:
http://www.hs.fi/urheilu/art-2000005093420.html
Siinä mainitaan että Laurin huoneen pöydällä oli Aku Ankan Taskukirjoja.
-aloittaja
:D Minäkin luen taskareita. Jokin aika sitten keräilinkin, mutta kirjahyllystä meinaa loppua tila. N42
Vierailija kirjoitti:
Mä olen neljän lapsen äiti ja akateemisesti koulutettu ja luen Aku Ankkaa. En pidä itseäni lapsellisena.
Ja se vielä unohtui, että olen 36-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vesa Keskinenkin lukee Aku Ankkaa vaikka on melkein 50 vuotta.
No Aku Ankka -lehti nyt onkin ihan eri asia kuin ne taskukirjat. Tarinoiden käsikirjoituksessa ja piirrosjäljessä on noiden välillä ihan vissi ero.
Luulisi että aikuinen ihminen edellyttää sentään jotain tasoa niiltä hengentuotteilta mitä kuluttaa.
Mitä hävettävää muka tossa on?
Ite luin armeijassa noita Aku Ankan taskukirjoja varmaan joku 30 kappaletta, kunnes pääsin reserviin kesäkuussa.
Ihminen ei ole normaali, jos ei lue Aku Ankan taskukirjoja.
onhan se hyvä että sanavarasto karttuu, jos ei muuten lue.
Eikö ole parempi, että hän lukee niitä kuin vaikka riehuu ulkona ja käyttää huumeita? On ihmisiä joilla on oikeitakin ongelmia elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Luen itsekin ja olen 51 ja muistan 1970-luvulla, kun yli nelikymppinen isäni luki niitä.
Jäit kiinni provo! Et voi olla 51, jos isäsi on nelikymppinen!!!!
Minun 40-vuotias mies lukee.
Ja muuten myös Sauli Niinistö on kertonut lukevansa akuja.
Itse en ole koskaan tykännyt Aku Ankan taskukirjoista. Jotenkin niin epäakuankkamainen piirustustyyli niillä italialaisilla piirtäjillä ja huonot tarinat. Barksia ja Rosaa sen olla pitää.
Ei kuullosta lapselliselta. Ihan on normaalia.