Missä vaiheessa nettitreffeillä voi odottaa naiselta vähän aktiivisuutta?
Eli sitä että kysyy ja ehdottaa asioita oma-aloitteisesti.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen vastaus: Jos olen miehestä kiinnostunut, niin tottakai teen kaikkeni säilyttääkseni hänen mielenkiintonsa.
Eli selkokielelle käännettynä: "Mulla on kierroksessa 5-6 kiinnostavaa miestä. Kilpahuudatan ja pudotan niitä yksi kerrallaan pois pelistä."
Minulla on parisuhteessa tasan yksi mies, mutta en kyllä tunnista tuota käytöstä siltäkään ajalta, kun nettideittailin. Kyllä siellä oli korkeintaan yksi kiinnostava mies, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on hassua miten selkeästi ihmisten tasot on nähtävissä ja miten selkeästi naiset toimii tasojen mukaan.
Pystyn jo etukäteen sanomaan että suostuuko naispuolinen mätsi treffeille.
Kolme kertaa olen saanut tinderistä viehättävän naisen numeron ja siirryttiin whatsappiin mutta tiesin jo etukäteen että nämä naiset tulevat silti ghostaamaan mut.
Tätä ihmettelen usein: miksi naiset suostuu juttelemaan ja antamaan vielä numeronsa vaikka minäkin tiedän että he eivät lopulta suostu tapaamiseen. Jonkinlaista egonbuustauspeliä?
Se on juurikin sitä. Ihmettelen suunnattomasti miten näitä naisia ei okseta pyörittää idoja mieshaaremeita.
Ikävä kyllä tämä on vain nykypäivää.
Jos miehenä haluat muutakin kuin seksiä älä vaivaannu tinderiin. Satutat itsesi henkisesti ellet ole jo tarpeeksi skeptinen valmiiksi.Minä itse järkytyin kuinka naiset siellä toimivat. Heille olet pelkkää ilmaa niinnkauan kun vain matcheja tulee lisää
Niin. Kun itse on miehenä tinderissä tosimielellä hakemassa parisuhdetta niin kohtelu tuntuu aika tylyltä.
"tuli yllättävä työkokous joten en valitettavasti pääse treffeille, mennään sitten paremmalla ajalla"
.... ja naisesta ei kuulu enää koskaan mitään
"en ehdikään nyt viikonloppuna tapaamaan"
"ok ilmoittele sitten kun tiedät mikä päivä sulle sopisi"
"juu :)"
"lähtisitkö joku päivä lenkille"
"kuulostaa tosi kivalta mutta mun ensi viikko on tosi kiireinen ja oikeastaan sitä seuraava myös"
Tekosyyt vain vaihtuu..
Se on just näin.. Mulla oli aikanaan paras se kun olin varannu leffaliput ja nainen ei edes saapunut paikanpäälle.
Vuorokautta myöhemmin pisti viestiä että "joo sori oon just eronnu eksästä yms paskaa... =D
Ja tätähän ennen monta päivää kertonut kuinka kiva minun kanssani on jutustaa.
Joten fiksut hyvät miehet. Unohtakaa tinder. Satutatte itsenne.
Olisiko sitten, kun osoitat kiinnostuksesi nähdä jatkossakin tarpeeksi selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun luettuani on pakko kysyä, että miksi te miehet ette sitten ota niitä itseänne "alempitasoisia" naisia? Eivät häviäisi, eivät kilpailuttaisi, olisivat ihan otettuja ja uskollisia kun saisivat parisuhteen kanssanne.
Miksi haluatte niitä, joita ette saa?
Miksi ottaa joku sellainen, mistä näkee kilometrin päähän, että se on joku mielenterveysongelmainen kaheli?
Tai sitten mahdollisesti 120 kiloinen norsu, jonka kanssa ei voi tehdä yhtään mitään?
Mutta naisen pitäisi ottaa itseään alempitasoinen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on hassua miten selkeästi ihmisten tasot on nähtävissä ja miten selkeästi naiset toimii tasojen mukaan.
Pystyn jo etukäteen sanomaan että suostuuko naispuolinen mätsi treffeille.
Kolme kertaa olen saanut tinderistä viehättävän naisen numeron ja siirryttiin whatsappiin mutta tiesin jo etukäteen että nämä naiset tulevat silti ghostaamaan mut.
Tätä ihmettelen usein: miksi naiset suostuu juttelemaan ja antamaan vielä numeronsa vaikka minäkin tiedän että he eivät lopulta suostu tapaamiseen. Jonkinlaista egonbuustauspeliä?
Se on juurikin sitä. Ihmettelen suunnattomasti miten näitä naisia ei okseta pyörittää idoja mieshaaremeita.
Ikävä kyllä tämä on vain nykypäivää.
Jos miehenä haluat muutakin kuin seksiä älä vaivaannu tinderiin. Satutat itsesi henkisesti ellet ole jo tarpeeksi skeptinen valmiiksi.Minä itse järkytyin kuinka naiset siellä toimivat. Heille olet pelkkää ilmaa niinnkauan kun vain matcheja tulee lisää
Niin. Kun itse on miehenä tinderissä tosimielellä hakemassa parisuhdetta niin kohtelu tuntuu aika tylyltä.
"tuli yllättävä työkokous joten en valitettavasti pääse treffeille, mennään sitten paremmalla ajalla"
"en ehdikään nyt viikonloppuna tapaamaan"
"ok ilmoittele sitten kun tiedät mikä päivä sulle sopisi"
"juu :)"
"lähtisitkö joku päivä lenkille"
"kuulostaa tosi kivalta mutta mun ensi viikko on tosi kiireinen ja oikeastaan sitä seuraava myös"
Tekosyyt vain vaihtuu..
Se on just näin.. Mulla oli aikanaan paras se kun olin varannu leffaliput ja nainen ei edes saapunut paikanpäälle.
Vuorokautta myöhemmin pisti viestiä että "joo sori oon just eronnu eksästä yms paskaa... =D
Ja tätähän ennen monta päivää kertonut kuinka kiva minun kanssani on jutustaa.
Joten fiksut hyvät miehet. Unohtakaa tinder. Satutatte itsenne.
Tätä olen myös ihmetellyt kun kaikilla (tavis)miehillä tuntuu olevan sama kokemus tinderistä, naiset kohtelee kuin roskaa ja peruu treffejä ym. Eli naiset tekee tätä melkein kaikille.
Ei tästä voi vetää kuin sen johtopäätöksen että pieni joukko kaikista halutuimpia miehiä kerää koko potin naisen tasosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun luettuani on pakko kysyä, että miksi te miehet ette sitten ota niitä itseänne "alempitasoisia" naisia? Eivät häviäisi, eivät kilpailuttaisi, olisivat ihan otettuja ja uskollisia kun saisivat parisuhteen kanssanne.
Miksi ottaa joku sellainen, mistä näkee kilometrin päähän, että se on joku mielenterveysongelmainen kaheli?
Tai sitten mahdollisesti 120 kiloinen norsu, jonka kanssa ei voi tehdä yhtään mitään?
Ei, kun vaikka samaa tasoa oleva. Normaalille naiselle ei kelpaa normaali mies, kun sitä huomiota tulee tuolla nettimaailmassa tavallisellekin naiselle samaa tahtia, kuin jollekin mallille.
En minä normaalina, työssäkäyvänä, terveenä ja liikunnallisena miehenä halua ottaa vaivoikseni jotain ylilihavaa tai mielenterveyspotilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät että itselläsi on kriteerit joista et ole valmis joustamaan. Ymmärrätkö että myös niillä naisilla jotka eivät osoita kiinnostusta sinua kohtaan -siitähän tässä on kyse- on kriteerit joista pitävät kiinni. She is just not into you. Älä tuhlaa aikaasi häneen vaan etsi sitä jonka kanssa mätsi on molemminpuolinen.
Olisi tietysti reilumpaa jos ne sanoisivat sinulle suoraan ettei nyt kiinnosta, en tiedä mikseivät he niin tee. Mutta jos me kaikki muut, myös sinä, sanoisimme suoraan että "tämä oli tässä ei nähdä enää" niin sekin olisi jo jotain.
Niin minkälaiset ne nettitreffit on? Ollaan videopuhelulla yhteyksissä? Onko sulle käynyt niin että nainen on vaan hiljaa siinä olla möllöttää ja tuijottaa sua tai jonnekin muualle?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan oikeasti yrittänyt. 28 vuotiaana seurustelin 42v naisen kanssa jolla oli lapsia. Mutta en pysty pakottamaan tunteitani noin radikaalisti..
Eipä nuo nettideitit kovin valoisaa kuvaa naisista anna. Mut heillehän se on helppoa kuin karkkikaupassa olisi, valitsee vain mieluisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun vaikka samaa tasoa oleva. Normaalille naiselle ei kelpaa normaali mies, kun sitä huomiota tulee tuolla nettimaailmassa tavallisellekin naiselle samaa tahtia, kuin jollekin mallille.
En minä normaalina, työssäkäyvänä, terveenä ja liikunnallisena miehenä halua ottaa vaivoikseni jotain ylilihavaa tai mielenterveyspotilasta.
Voithan aina yrittää muuttaa itseäsi naisia kiinnostavaan suuntaan. Esim. avarakatseisuutta naiset arvostavat ja lämmintä sydäntä. Harjoittele niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan aina yrittää muuttaa itseäsi naisia kiinnostavaan suuntaan. Esim. avarakatseisuutta naiset arvostavat ja lämmintä sydäntä. Harjoittele niitä.
Kerropas nyt asiantuntijana, kuinka minä moiset asiat Tinderissä tai jossain nettitreffeillä ilmaisen???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuhaata. 99 % pareista on sellaisia, joissa ihan normaali nainen seurustelee normaalin miehen kanssa. Okei, vedin prosentit ihan omasta päästäni, mutta jos et usko niin aloita vaikka Prisma-testistä. Ja lue vähemmän jotain axl-juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät että itselläsi on kriteerit joista et ole valmis joustamaan. Ymmärrätkö että myös niillä naisilla jotka eivät osoita kiinnostusta sinua kohtaan -siitähän tässä on kyse- on kriteerit joista pitävät kiinni. She is just not into you. Älä tuhlaa aikaasi häneen vaan etsi sitä jonka kanssa mätsi on molemminpuolinen.
Olisi tietysti reilumpaa jos ne sanoisivat sinulle suoraan ettei nyt kiinnosta, en tiedä mikseivät he niin tee. Mutta jos me kaikki muut, myös sinä, sanoisimme suoraan että "tämä oli tässä ei nähdä enää" niin sekin olisi jo jotain.
Eli lihava mielenterveyspotilas tai ei kumppania ollenkaan? Siinäkö on tavallisen miehen vaihtoehdot tänä päivänä? Samaan aikaan 101 naista jahtaa niitä kymmentä kiinnostavaa miestä. Ei siinäkään pysyvää parinmuodostusta synny, kuin korkeintaan naisten mielikuvissa.
Jos naiset laskeutuisivat prinsessahaaveistaan reaalimaailmaan, niin kaikki olisivat paljon onnellisempia. Mutta kun ei. Prinsessa tahtoo ja prinsessa ei tyydy kuin täydelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo nettideitit kovin valoisaa kuvaa naisista anna. Mut heillehän se on helppoa kuin karkkikaupassa olisi, valitsee vain mieluisen.
Jankuti jankuti jankuti. Kun nyt naisena vastaan saaneeni lukemattomat pakit, niin mikä on vastaus? "Mitäs yritit itseäsi korkeampi tasoista?" No kun en yrittänyt, yritin ihmisiä, joista kiinnostuin. Minkä ihmeen takia olisin yrittänyt miehiä, jotka eivät edes kiinnostaneet minua? Vain saadakseni jonkun? Ei kiitos.
Te voitte jatkaa tuota jankutustanne hamaan loppuun saakka, ja niinhän te jatkattekin, mutta unohtakaa jo tuo karkkikauppapaska. Varmasti on netissä niitäkin naisia, jotka eivät saa keneltäkään pakkeja, mutta me tavalliset naiset saamme niitä. Netti ei todellakaan ole meille karkkikauppa, ihan yhtä lailla me joudumme tekemään kaikkemme kelvataksemme ja herättääksemme kiinnostuksen.
Omalta osaltani nettideittailu on lopullisesti loppu, en palaisi nettiin vaikka nykyinen suhde syystä tai toisesta päättyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuhaata. 99 % pareista on sellaisia, joissa ihan normaali nainen seurustelee normaalin miehen kanssa. Okei, vedin prosentit ihan omasta päästäni, mutta jos et usko niin aloita vaikka Prisma-testistä. Ja lue vähemmän jotain axl-juttuja.
Tässä puhutaan nettitreffeistä ja sen dynamiikasta. Nettitreffeillä normaalipainoinen tavisukko on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ainakin ikäluokassa 20-35v. Veteraanisarjassa tilanne voi olla toinen.
Ei pidä yhtään paikkaansa että tavallinen mies ei kelpaisi naisille. Itse en ole todellakaan mikään komistus, vaan ihan perusmies, mutta Tinderistäkin on löytynyt seuraa vaikka kuinka paljon ja käytännössä melkein jokainen jota olen pyytänyt on lähtenyt vähintään kahville ja suurimman osan kanssa ilta jatkunut muutenkin. Tavallisen näköiset naiset ja tavallisen näköiset miehet tapailee toisiaan eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Tietysti jos on omasta mielestään tavallisen näköinen ja muiden mielestä ei sitäkään ja yrittää vain Tinderin kauneimpia naisia, niin voi tulla mielikuva ettei kelpaa kenellekään.
Tavallisen näköinen mies kirjoitti:
Ei pidä yhtään paikkaansa että tavallinen mies ei kelpaisi naisille. Itse en ole todellakaan mikään komistus, vaan ihan perusmies, mutta Tinderistäkin on löytynyt seuraa vaikka kuinka paljon ja käytännössä melkein jokainen jota olen pyytänyt on lähtenyt vähintään kahville ja suurimman osan kanssa ilta jatkunut muutenkin. Tavallisen näköiset naiset ja tavallisen näköiset miehet tapailee toisiaan eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Tietysti jos on omasta mielestään tavallisen näköinen ja muiden mielestä ei sitäkään ja yrittää vain Tinderin kauneimpia naisia, niin voi tulla mielikuva ettei kelpaa kenellekään.
Naisen kirjoittama. Tai sitten linkkaa kuvasi. Et ole tavallisen näköinen mies.... Ei luulisi olevan ongelma kun tinderissä olet myös omalla pärställäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti jankuti. Kun nyt naisena vastaan saaneeni lukemattomat pakit, niin mikä on vastaus? "Mitäs yritit itseäsi korkeampi tasoista?" No kun en yrittänyt, yritin ihmisiä, joista kiinnostuin.
Eli yritit itseäsi korkeampaa tasosta.
Tuota karkkikauppa paska on kyllä ihan aiheellista. Keskivertonainen on kyllä niin narsisti ettei se koskaan hyväksy sitä että syy siihen miksi suhteet aina kariutuu on se ettei se vaan ole niin haluttu. Sen sijaan leimataan kaikki miehet sioiksi ja käytös on sen mukaista.
Sitten kun vastaat jotain tyyliin "pidä tunkkis" niin ollaan itkemässä, että "voi kun noi miehet on niin ilkeitä ja julmia. Yhyy yhyy. "