Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa nettitreffeillä voi odottaa naiselta vähän aktiivisuutta?

Vierailija
24.06.2017 |

Eli sitä että kysyy ja ehdottaa asioita oma-aloitteisesti.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on samantasoinen kuin sinä niin ei ikinä.

Jos nainen on sinua matalatasoisempi niin sitten heti alusta alkaen.

Tuo on ollut käytännön kokemukseni nettideittien maailmassa.

Vierailija
2/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennä? Millaisia asioita toivot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän kolmannet viimeiseksi, jos vastavuoroisuutta löydy.

Vierailija
4/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette sopineet seurustelusta.

Vierailija
5/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmennä? Millaisia asioita toivot?

Esimerkiksi sitä että mokkaa kun huomaa toisen olevan kirjautuneena.

Vierailija
6/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. Ikinä en ole tuntenut itseäni niin surkeaksi mieheksi kuin nettideittaillessa. 

Vierailija
7/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Naiset ovat prinsessoja, joita täytyy viihdyttää. Itse he eivät panosta keskusteluun yhtään.

Vierailija
8/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Nettideittailu on miehelle ajanhaaskausta. Koska te sen opitte.

Vierailija
9/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. Ikinä en ole tuntenut itseäni niin surkeaksi mieheksi kuin nettideittaillessa. 

Jep.

Naiset aina väittää että ulkonäkö olisi mielipideasia ja että kaikki on kemiasta kiinni.

Kummasti vaan tahtoo usein menemään niin että juuri ne yksinhuoltajat ja miestä vanhemmat naiset on niitä ainoita jotka osoittaa aktiivisuutta nettideiteissä? Kysymys tässä ei ole tietenkään siitä että nuo naiset olisivat miestä matalatasoisempia? Juuri tuollaiset naiset vain sattuvat tuntemaan kemiaa juuri sinun kanssa <3

Vierailija
10/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko myöntää, että vaikka olen ihan deittailtava jne mun on tosi hankala ottaa yhteyttä etenkään jos olen kiinnostunut: sen verran iskee epävarmuus, että olo on koko ajan kuin häiritsisi toista. Treffeille kysyminen hirvittää, ettei toinen nyt vaan kohteliaisuuttaan suostu, entä jos se ei tykkää jne.

Koulukiusaamisen arvet on yllättävän syvät. Kaikilta muilta osin oon jo saanut pään kasaan ja hyvän itseluottamuksen, mutta mikäli joku kiinnostaa tai on kiinnostunut, menee hankalaksi.

Ei se kerro siitä, että odottaisin prinsessana tai hyväksikäyttäisin ketään: ikinä en treffaile useampaa enkä flirttaile ihmiselle, josta en ole kiinnostunut. Menen vaan lukkoon ja ajattelen ettei kukaan oikeasti halua mulle puhua tai mua nähdä.

Vierailija
11/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on hassua miten selkeästi ihmisten tasot on nähtävissä ja miten selkeästi naiset toimii tasojen mukaan.

Pystyn jo etukäteen sanomaan että suostuuko naispuolinen mätsi treffeille.

Kolme kertaa olen saanut tinderistä viehättävän naisen numeron ja siirryttiin whatsappiin mutta tiesin jo etukäteen että nämä naiset tulevat silti ghostaamaan mut.

Tätä ihmettelen usein: miksi naiset suostuu juttelemaan ja antamaan vielä numeronsa vaikka minäkin tiedän että he eivät lopulta suostu tapaamiseen. Jonkinlaista egonbuustauspeliä?

Vierailija
12/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä onko hyväksyttävää viestetellä useamman naisen kanssa samaan aikaan?

Vierailija
13/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on hassua miten selkeästi ihmisten tasot on nähtävissä ja miten selkeästi naiset toimii tasojen mukaan.

Kolme kertaa olen saanut tinderistä viehättävän naisen numeron ja siirryttiin whatsappiin mutta tiesin jo etukäteen että nämä naiset tulevat silti ghostaamaan mut.

Tätä ihmettelen usein: miksi naiset suostuu juttelemaan ja antamaan vielä numeronsa vaikka minäkin tiedän että he eivät lopulta suostu tapaamiseen. Jonkinlaista egonbuustauspeliä?

Se on juurikin sitä. Ihmettelen suunnattomasti miten näitä naisia ei okseta pyörittää idoja mieshaaremeita.

Ikävä kyllä tämä on vain nykypäivää.

Jos miehenä haluat muutakin kuin seksiä älä vaivaannu tinderiin. Satutat itsesi henkisesti ellet ole jo tarpeeksi skeptinen valmiiksi.

Minä itse järkytyin kuinka naiset siellä toimivat. Heille olet pelkkää ilmaa niinnkauan kun vain matcheja tulee lisää

Vierailija
14/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyväksyttävää ja oikeastaan jopa pakollista jos haluat tuloksia.

Vasta siinä vaiheessa kun nainen kysyy sulta että ei tapailtaisi enää muita niin pitää lopettaa.

Vierailija
15/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jokainen nainen harrastaa siellä ihan samaa. Jos jätät kaikki yhden kortin varaan, niin ilman jäät.

Vierailija
16/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vastaus: Jos olen miehestä kiinnostunut, niin tottakai teen kaikkeni säilyttääkseni hänen mielenkiintonsa.

Vierailija
17/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juurikin sitä. Ihmettelen suunnattomasti miten näitä naisia ei okseta pyörittää idoja mieshaaremeita.

Ikävä kyllä tämä on vain nykypäivää.

Jos miehenä haluat muutakin kuin seksiä älä vaivaannu tinderiin. Satutat itsesi henkisesti ellet ole jo tarpeeksi skeptinen valmiiksi.

Minä itse järkytyin kuinka naiset siellä toimivat. Heille olet pelkkää ilmaa niinnkauan kun vain matcheja tulee lisää

Niin. Kun itse on miehenä tinderissä tosimielellä hakemassa parisuhdetta niin kohtelu tuntuu aika tylyltä.

"tuli yllättävä työkokous joten en valitettavasti pääse treffeille, mennään sitten paremmalla ajalla"

.... ja naisesta ei kuulu enää koskaan mitään

"en ehdikään nyt viikonloppuna tapaamaan"

"ok ilmoittele sitten kun tiedät mikä päivä sulle sopisi"

"juu :)"

.... ja naisesta ei kuulu enää koskaan mitään

"lähtisitkö joku päivä lenkille"

"kuulostaa tosi kivalta mutta mun ensi viikko on tosi kiireinen ja oikeastaan sitä seuraava myös"

Tekosyyt vain vaihtuu..

Vierailija
18/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vastaus: Jos olen miehestä kiinnostunut, niin tottakai teen kaikkeni säilyttääkseni hänen mielenkiintonsa.

Eli selkokielelle käännettynä: "Mulla on kierroksessa 5-6 kiinnostavaa miestä. Kilpahuudatan ja pudotan niitä yksi kerrallaan pois pelistä." 

Vierailija
19/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun luettuani on pakko kysyä, että miksi te miehet ette sitten ota niitä itseänne "alempitasoisia" naisia? Eivät häviäisi, eivät kilpailuttaisi, olisivat ihan otettuja ja uskollisia kun saisivat parisuhteen kanssanne.

Miksi haluatte niitä, joita ette saa?

Vierailija
20/70 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli selkokielelle käännettynä: "Mulla on kierroksessa 5-6 kiinnostavaa miestä. Kilpahuudatan ja pudotan niitä yksi kerrallaan pois pelistä." 

Niin miten sä kuvittelet että tinderin on tarkoitus toimia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan