Mitä ajattelet ihmisestä joka pitää haarukkaa oikeassa kädessä?
Veljeni väittää että hän voi tehdä niin, koska haluaa ja tuntuu paremmalta. Mun mielestä sosiaalinen yleinen tapa menee edelle ;(
Kommentit (86)
Mitä itse ajattelet ihmisestä, joka syö oikealla kädellä ja vasemmalla pesee persettä. Paperiton kyykkyvessa, jossa vesikannu. nimim. Maramag, Mindanao
En ny mitään. En oo kiinnittäny huomiota. Pitää millä pitää ettei ole naama soppakulhossa.
En kiinnitä siihen mitä ja miten muut syö mitään huomiota. Itse jos syön veitsen ja haarukan kanssa niin haarukka vasemmassa kädessä koska leikkaaminen oikealla kädellä onnistuu paremmin oikea kätisenä. Jos syön pelkällä haarukalla niin haarukka on oikeassa kädessä ja mulle sillä ei ole mitään merkitystä mitä muut musta ajattelee 👍
Että hän on parhaillaan syömässä.
Mulle jopa anoppi huomautti, kun pidin haarukkaa oikeassa kädessä. Normaalisti kyllä syön ihan etiketin mukaisesti, mutta heillä kyläillessä yritin syöttää samalla 1,5 vuotiasta ja saada oman ruokani haarukoitua yhdellä kädellä suuhun ennen kuin se jäähtyy kokonaan. Olisin tarvinnut kolmannen käden, että olisin selvinnyt ruokailusta.
Hän itse toki teki pöydässä kaikki sirkustemput, että saisi lapsen nauramaan, eikä näköjään yhtään ajatellut, että lapsenkin olisi hyvä saada keskittyä syömiseen. Mutta tokihan tärkeintä on, että miniä syö etiketin mukaisesti.