Miten juhannuksesi sujuu parhaillaan?
Mitä teet?
Me kökötetään kerrostalokämpässä, kun ei ole mökkiä. Paistan pihvellä hellalla ja keitän perunoita. Kävin lapsen kanssa kävelyllä aiemmin, mutta alkoi sataa. Ehkä mennään uudelle kävelylle illalla.
Kommentit (104)
Teen juhannusvieraille ruokaa..... tätä samaa ruuanlaittoa onkin ollut koko juhannus.
Vierailija kirjoitti:
Miten meni/menee nyt? Oliko hyvä juhannus?
Aatto vietettiin perheen kanssa (ja tähän mafiaperheeseen kuuluu siis isovanhemmat kaikkine lapsineen ja heidän perheineen ja muutama elukka) joten väkeä, ääntä ja tapahtumaa riitti.
Grillattiin, aikuiset otti muutamia oluita ja oltiin ulkona vaan, juteltiin, saunottiin, heitettiin tikkaa ja kuka mitäkin.
Muun osan juhannuksesta minä olen ollut töissä tienaamassa (pah) ja muut jatkaneet yhdessäoloa ja yhdessä ruokailua. Eilen mieheni oli vienyt perheen kaikki isoimmat lapset veneajelulle.
Tilanne juuri nyt :
Juon kahvia sohvalle, menen kohta taas töihin. Meillä nukkuu omat lapset huoneissaan ja muutamia heidän serkkujaan patjoilla. Talo on sotkuinen ja pari koiraa tuossa tuijottaa että vie meidät ulos.
Teen töitä, dl pukkaa päälle ja stressaa niin helvetisti. Ajattelin kyllä silti lopettaa tältä päivältä ja mennä vaikka ulos, satoi tai oli pakkasta, ei tästä tule mitään sen parempaa jos olen liian uupunut.
Miten meni/menee nyt? Oliko hyvä juhannus?