Miten juhannuksesi sujuu parhaillaan?
Mitä teet?
Me kökötetään kerrostalokämpässä, kun ei ole mökkiä. Paistan pihvellä hellalla ja keitän perunoita. Kävin lapsen kanssa kävelyllä aiemmin, mutta alkoi sataa. Ehkä mennään uudelle kävelylle illalla.
Kommentit (104)
Mä oon juonu 24h putkeen. Rupee kohta oleen semmonen ahdistus päällä, että järki lähtee. Yritän nukkua, että jaksaa taas.
Erittäin huonosti. Minulla on riitaa siivoamisesta ystäväni kanssa, jonka kanssa myös asun. Minua on tänään jo lyöty nyrkillä, retuutettu hiuksista, potkittu ja haukuttu. En jaksaisi enää. En tiedä mitä tekisin, haluaisin lähteä pois mutta ei ole paikkaa minne mennä. Ystävä lähti käymään vanhemmillaan jokin aika sitten mutta palaa luultavasti piakkoin.
Kotona 1-vuotiaan tyttäreni kanssa, aamulla käytiin pitkällä lenkillä ja pesin neljä koneellista pyykkiä, vaihdettiin juhannuslakanat-ja pyyhkeet. Tehtiin ruokaa, lohta, uusia perunoita, silliä, kukkakaalia, halloumijuustoa ja salaattia. Nyt normaalit iltatoimet ja lapsi sänkyyn. Katson myöhemmin itse televisiota ja käyn kylvyssä.
Huono sää teki sen ettei tehty suurempia suunnitelmia, aika normi päivä meillä siis :) Erittäin tyytyväinen olen ja onnellinen kunhan lapsi on iloinen.
Hauskaa juhannusta kaikille :)
Vauva nukutettu, mies nukuttaa isompaa. Päivä oli kylmä ja minä kiukkuinen. On ollut parempiakin juhannuksia,,mutta vielä tämä ehtii suuntaa muuttaa (tai minä asennettani). Kohta jakso The Affairia ja vähän herkkuja.
Istun yksin kotona ja selaan nettiä. Normaalisti yksinäisyys ei oikeastaan edes haittaa, mutta aina näin juhlapäivien aikaan tuntuu kieltämättä aika pahalta. Onneksi on edes tuoreita kirsikoita.
Käyty koirien kanssa parilla lenkillä. Tehty aamiaiseksi hyvää ruokaa, lounaaksi hyvää ruokaa, pari hyvää välipalaa, illalliseksi hyvää ruokaa. Katsottu muutama sarjan jakso, käyty saunassa, nyt katson leffaa. Sen jälkeen vielä koirien kanssa iltalenkille, arvatenkin jokin hyvä iltapala jonkun leffan kanssa. Ah!
Tyttären kanssa kotona. Mukava rauhallinen juhannus. Nautittu rentoudesta. Käyty kaupassa, kahvilassa, tehty hyvää ruokaa ja saunottu. Toinen puoli perheestä lähti mökille. :-) Mukavan erilainen juhannus! Hyvää Jussia kaikille tasapuolisesti! :-)
Syön karkkia, palstailen ja poden infektiota. Kissa ulkoilee tarhassaan (varmaan koko yön).
Pääsin juuri töistä ja huomenna eka vapaapäivä pariin viikkoon. Käyn kohta kaupassa, teen jotain hyvää ruokaa, juon pari lasia viiniä ja nukahdan sohvalle netflix auki. Huomenna tiedossa veneilyä miesystävän kanssa ja illalla pitää valmistautua töihin.
Tämä on minulle päivä muiden joukossa.
Kuumeessa sohvalla palelen. Jes täydellinen juhannus. Muut menossa kuka missäkin.
Kiitos kysymästä. Asumme maassa, jossa juhannusta ei tunneta. Joten olemme hiljattain syöneet makaronilaatikkoa cociksen kanssa, sitten cortadokahvi ja paikallinen pulla. Kissa nukkuu sängyssäni peiton alla (vaikka sisällä on +27) ja ilmastointilaite humisee.
Suomesta on tullut juhannustervehdyksiä. Mies vastasi yhdelle, että muistavat varoa heikkoja jäitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kännissä, pelaan dead space ykköstä.
Joko oot päässy sinne labrakohtaan?
Toivottavasti on stasis upgreidattuna. ;)
Suljetulla osastolla korvaushoidon aloituksessa.
Vietetään jussia täällä Itä-Suomessa, pienessä järvenrantahotellissa, jossa on vain toinen pariskunta meidän lisäksi!!!
IHMEELLISTÄ touhua, mutta ikkunasta on kaunis näköala suoraan järvelle, kukat kukkii, aurinko paistaa. Mies juo olutta ja minä syön jäätelöä - toinen pariskunta viritteli kokkoa, mutta pakoilimme toisiamme, kuten suomalaiset yleensäkin.
Ei kiinnosta ventovieraiden tupakanpolttajien jutut, vaikka oli niillä nätti koira... :)
Hyvää Juhannusta kaikille.
surullinen juhannus kirjoitti:
Erittäin huonosti. Minulla on riitaa siivoamisesta ystäväni kanssa, jonka kanssa myös asun. Minua on tänään jo lyöty nyrkillä, retuutettu hiuksista, potkittu ja haukuttu. En jaksaisi enää. En tiedä mitä tekisin, haluaisin lähteä pois mutta ei ole paikkaa minne mennä. Ystävä lähti käymään vanhemmillaan jokin aika sitten mutta palaa luultavasti piakkoin.
Ystävä?! Kiire ilta, mutta käy lääkärissä ja tee rikosilmoitus. Tuollainen ihminen on hirviö eikä ystävä. Virtuaalihalaus sinulle täältä, toivottavasti jaksat laittaa elämäsi kuntoon.
Yksin kotona, mies lasten kanssa mökillä (4 kpl) ja koira myös. Mulla keuhkokuume niin jäin kotiin potemaan. Kävin äsken saunassa alalauteella istumassa ja katselen Diiliä. Kissa parkkeerannu syliin. Tekisi mieli pötköttää mutta sitten alkaa helvetillinen yskä.
Mutsi yritti tulla kylään mutta kielsin kun tämä on tarttuvaa (keuhkoklamydia) ja mutsilla on pumppuvika.
Söin uusia pottuja, ratatouillea ja vähän sienisalaattia.
Mökillä kuulemma nuorin 4v. kuorsaa jo. Olivat käyneet kylän kokolla.
Istuin päivemmällä pihalla mutta kylmä tuli.
Eilen alkoi keskenmeno. Raskaus oli vielä hyvin alussa. Nyt olen anoppilassa miehen ja esikoislapsen kanssa koittaen selvitä järkyttävän vuodon kanssa ja pitää pään kasassa :(
8 kirjoitti:
Suljetulla osastolla korvaushoidon aloituksessa.
Hyvä, siitä se lähtee sinultakin uusi alku elämään - ÄLÄ anna ikinä periksi!
Jeesuksen siunausta elämääsi - turvaa Häneen, niin elämäsi muuttuu mitä parhaimmaksi. :)
Syön turkkilaista jukurttia ja seassa omenalohkoja. Luen nettiä, kävin fillaroimassa illalla. Kohta saunaan ja nukkumaan. Aamulla töihin, sairaat tarvitsevat hoitoa huomennakin.
Heh. Itse en ole koskaan tavannut fuckbuddyjeni tuttuja. No kai se toimii noinkin.