Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus ja tilillä rahaa 1,80 e.

Vierailija
23.06.2017 |

No, on toisella tilillä vielä 0,80 e.

Railakasta juhannusta minulle!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 0,40€

Vierailija
2/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Tiedät etukäteen, että juhannus tulee. Joka kuukausi voit säästää vähän, vaikka viisi euroa. Jos olisit tehnyt niin kymmeniä vuosia, sinulla ei olisi tuota ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaah. Mulla oli eilen palkkapäivä, tilillä 900€. Sillä tosin ei ole mitään väliä, vietän juhannuksen korven keskellä joten rahaa en tarvitse juuri nyt.

Vierailija
4/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No railakasta jussia sinne vaan. Mulla nyt olisi rahaa vähän, mutta ei kyytiä joten söin just kaiken mitä kaapissa on, eli 2 eilen paistettua atrillia. Katotaan huomenna tai juhannuksen jälkeen... Menneehän tämä näinkin. Yksin kun on niin ihan sama mikä päivä on.

Vierailija
5/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Tiedät etukäteen, että juhannus tulee. Joka kuukausi voit säästää vähän, vaikka viisi euroa. Jos olisit tehnyt niin kymmeniä vuosia, sinulla ei olisi tuota ongelmaa.

Hehee, juuh. On tietysti mahdollista! Nyt minä en ole säästänyt lainkaan vaan päinvastoin tuhlaillut kuin viimeistä päivää, niin ei kai se mikään ihme olekaan, että tili huutaa jossain vaiheessa tyhjyyttään.

Ei vaan, todellinen syy on se, että olen juuri vaihtanut työpaikkaa ja palkanmaksuaikataulu muuttunut tyystin toiseksi, mihin olin aiemmin kaikki juoksevat kulut ohjelmoinut. Näihin kuluihin kate riittänyt kyllä, mutta käyttövaraa ei sitten olekaan ollenkaan.

Mutta tilanteesta peljästyneenä olenkin nyt lisähilloa tienaamassa juhannuksen tuplaliksoilla. Eiköhän tämä tästä!

Hyvää juhannusta!

Vierailija
6/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se 17 000e about. Kattelen tän Illan Henry Laasasen videoita. Kurkkaan ehkä kerran suomi24treffeihin ja totean että ei ne naiset vastaa.

Sitten lämmitän saunan. Teen punttitreenin.

Syön sipsiä ja saunon.

Mikäs tässä. En valita.

Vierailija
7/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset osaa viettää aikaa ilman rahaa? Nyt kesällä syön taloyhtiön pihasta otettuja voikukan juuria ja lehtiä. Luontopolun läheltä käyn hakemassa loput kasvikset. Kaikki rahat menee kesällä vuokraan kun opintotukea ei saa.

Vierailija
8/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa tuliko juhannus taas tänäkin vuonna ihan yllätyksenä.

Vierailija
9/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa tuliko juhannus taas tänäkin vuonna ihan yllätyksenä.

Tuli. En yhtään tiennyt, että tällainenkin juhla on ja sitä kuuluisi oikein erikseen viettää. Menin sitä vastoin täysin normaalisti töihin ihmettelemään. Lompakossa on onneksi sata euroa ja säästöpossussa viissataa. Luotollakin katetta pikkasen. Mutta avauksen pointti oli, että tili on tyhjä.

Vierailija
10/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut käyttää juhannuksena rahaa ollenkaan. En mene minnekään, ja kotona on ruokaa ja juomaa. Ihana rauhallinen juhannus!

Vierailija
11/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, menin S-markettiin ja aattelin, että hitsi kun en haluis tuhlata noita kahisevia lompsasta ja koitin maksaa S-etukortilla – ja hito hitto: meni läpi! Jes, tulikin mieleen, että pari viikkoa sitten sähköpostiin tuli ilmoitus, että maksettu sinne bonuksia 17 euroa. NONNI! Juhannus pelastettu!

Vierailija
12/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on 0,33snt. Noh, onneksi kaapissa on puuroa vielä jonkun verran...

Vierailija
13/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on äkkiä päivän palkka monessakin maassa.

Ajattele miten onnekas olet maailman mittakaavassa.

Vierailija
14/16 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miulla on 0,33snt. Noh, onneksi kaapissa on puuroa vielä jonkun verran...

Vähin määrä, mitä voi olla, on yksi (1) sentti. 

Vierailija
15/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä tiedän olevani onnekas ihan jo pelkästään siksi, että asun Suomessa. Nytkin kuuntelen rahattomana firman autossa radiosta kaunista kuorolaulun tulkintaa Kesäpäivä Kangasallasta. Takkiakaan ei ole päällä, mutta eipä haittaa näin autoillessa!

Kiitos Suomelle *kippis*

Vierailija
16/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä tiedän olevani onnekas ihan jo pelkästään siksi, että asun Suomessa. Nytkin kuuntelen rahattomana firman autossa radiosta kaunista kuorolaulun tulkintaa Kesäpäivä Kangasallasta. Takkiakaan ei ole päällä, mutta eipä haittaa näin autoillessa!

Kiitos Suomelle *kippis*

Kangasallasta. Heh!