Miten juhannuksesi sujuu parhaillaan?
Mitä teet?
Me kökötetään kerrostalokämpässä, kun ei ole mökkiä. Paistan pihvellä hellalla ja keitän perunoita. Kävin lapsen kanssa kävelyllä aiemmin, mutta alkoi sataa. Ehkä mennään uudelle kävelylle illalla.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Lippu nostettu salkoon, grillattu sun muuta, yritin seurata tota Ylen Hulahulaa, mutta on kyllä teennäistä soopaa.
Katselin myös aikani noiden naisten hengästynyttä teeskentelyä ja naurettavaa hehkutusta, kunnes alkoi todella tympäistä - kuuntelen mieluummin terassilla tuulen huminaa ja laineiden liplatusta, kuin tuota älämölöä. :)
Just söin raparperipannacotan ja capuccinon, sitä ennen syötiin erilaisia curryjä. Nyt mennään katsomaan, joko ekat bonfiret on sytytetty. Kokkoja on varmaan jokapuolella, sitä juhlitaan täällä Irlannissakin.
Rauhallisesti. Harvoin näin äänetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen alkoi keskenmeno. Raskaus oli vielä hyvin alussa. Nyt olen anoppilassa miehen ja esikoislapsen kanssa koittaen selvitä järkyttävän vuodon kanssa ja pitää pään kasassa :(
Olen pahoillani! Virtuaalihalaus.
Terv. keuhkokuume
Vierailija kirjoitti:
Fuckbuddyn luona oon ja juon olutta, hän on meni just suihkuun, äänestä päätellen siistii hiuksiaan. Piakkoin vissiin yhteinen kaveri on tulossa tässä käymään.
Myöhemmin katsellaan sarjaa ja otetaan vaan rennosti.
Miten tuo eroaa oikeasta suhteesta? Kuulostaa siltä.
Me käytiin Seurasaaressa katsomassa kokko. Aika kallista eikä ihan rahoille vastinetta, 23 euroa per hlö yli 12-vuotiailta. Lähinnä turisteja.
Nyt syödään leivarit kotona jälkiruuaksi. Otin myös äsken viiniä, npusi hivenen päähän. Mies on juonut kaksi kaljaa ja alkanut lääppiä pitkin iltaa. Halunnee juhannusseksiä, kun lapset nukahtavat. Mulla on turvonnut olo, mutta kai pitää.
Töistä tulin illalla, nyt kauhee pakkaaminen kun lähetään vkl aikana reissuun :) Kiva fiilis vaikka kauhee väsy.
Olemme kerrostalossa. Kävimme vaarilla grillaamassa ja olin helpottunut, kun pääsimme kotiin. Yksivuotiasta hirveä vahtia paikassa, jossa ei ole "sisustettu" lapsen ehdoilla. Nyt lapset nukkuu ja isukin kanssa saunaan ja saa ne oluetkin
Istun kerrostaloasunnossani ja olen illan kuunnellut kun peipponen lurittaa. Aiemmin teinityttäreni kanssa kikatettiin sohvalla ja nyhryttiin kylki kyljessä, sitten teini lensi siiventyngillään kavereiden luo.
Välijuhannus, voisi sanoa. Olen eronnut pitkästä suhteesta, miehellä aika paha alkoholiongelma, joka vei voimat minulta. Turvattomuutta, hylkäämistä, sellaistahan sitä viinan ylenpalttiseen käyttöön liittyy. Haluaisin ostaa rivitalonpätkän, ehkäpä jo ensi jussina asutaan teinin kanssa sellaisessa.
Eli ei mitään raflaavaa. Mutta turvallista, ei tarvii pelätä kenenkään känniagressiota eikä olla levoton.
Ollaan miehen kanssa kahdestaan firman mökillä. Jätettiin pokkana sukujuhannus väliin kun lapsetkin on ex-puolisoiden luona. Tehtiin trangialla ja nuotiolla lohta ja uusia perunoita. Soudeltiin katsomaan naapureiden kokkoja. Saunottiin. Puolen yön aikoihin mentiin vielä laiturille katsomaan tuleeko pimeää. Ei tullut pimeää mutta kuultiin kun naapurit lauloi keskiyöllä Finlandia-hymnin. Elämäni paras juhannus. Mies nukkuu vielä, taidan kohta nousta ja lähteä lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kännissä, pelaan dead space ykköstä.
Joko oot päässy sinne labrakohtaan?
Oon Valorissa tällä haavaa.
Heräsin liian aikaisin, pää on vähän kipeä, mutta hauskaa oli.
Kavereita kylässä, pelattiin pihapelejä, humalluttiin ja sillain..
Laitetaan aamupalaa, kun muut herää ja mietitään mitä tänään tehdään.
Eilen kannettu tavaroita uuteen taloomme...ja tänään jatkuu. Ensi yönä ekaa kertaa uudessa talossa...jännää.
Mietin, että mistä tietää, että kannattaa erota. Eilen illalla puin seksiasun sänkyyn, mutta miestä ei kiinnostanut. Tuntui mököttävän jostain, vaikka väitti, ettei mökötä. Emme juoneet siis mitään alkoholia, ihan kotona olimme. Tänään ei olla puhuttu mitään. En ole pitkään aikaan tuntenut olevani kaunis ja haluttava. Mietin, että voiko tätä pelastaa jotenkin vai onko ero vääjäämättä edessä.
Teen töitä, nyt vähän kahvitaukoa. Palkka maksetaan tuloksen perusteella, joten ei tarvitse pelätä, että viettäisin työnantajan kustannuksella aikaa täällä keskustelupalstalla :) Yritän kuitenkin saada hommat valmiiksi sen verran ripeästi, että jäisi ainakin sunnuntai-ilta vapaaksi.
Tässä sitä heräillään. Hyppään kohta altaaseen, kunhan aamupala on syöty...
Terveiset palstatrollille joka lupasi juhannuksen kunniaksi vastata kysymyksiin! Käyppä nostamassa sekin ketju :DD
Syön suolapähkinäjätskiä ja palstailen, yksiössä lähiössä. Aika ankeaa, mutta olkoon.
Ihana helppo juhannus taas kerran. Olemme isossa lomakeskuksessa huoneistossa, missä on kaikki. Illalla kävimme kokkoa katsomassa ja otimme siiderit samalla terassilla. Nyt suunnitellaan päivän juttuja. Kuntosali, golf ja ruokailut mielessä.
Eilen oli kaunista ja lämmintä, joten oltiin koko päivä pihalla mökillä. Kävelimme myös parin kilometrin päässä olevalle kuppilalle kaunista maalaismaisemaa ihaillen.
Uimme meressä, saunoimme, grillasimme .
Ysräväpariskunnan kanssa juhannusta vietetään. Teini on kotona.
Muut lähtivät äsken kävelylle, minä jäin mökkiin palstailemaan😁päivällä ajetaan käymään Kustavissa. Täällä on sateista tänään.Grillataan silti ja tehdään mansikkakakku.
Yksin kotona ja katson Netflixiä. Surullinen olo. Mies ja lapsi muualla.