Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten juhannuksesi sujuu parhaillaan?

Vierailija
23.06.2017 |

Mitä teet?
Me kökötetään kerrostalokämpässä, kun ei ole mökkiä. Paistan pihvellä hellalla ja keitän perunoita. Kävin lapsen kanssa kävelyllä aiemmin, mutta alkoi sataa. Ehkä mennään uudelle kävelylle illalla.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Prisman Hihnaa fesessä! Mietin, että aika myöhään monet tekee vielä juhannusostoksia.

Vierailija
22/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin koneella, kohta kattomaan telkkua. Sidukkaa tullut otettua ja pannari kohta uuniin. Illalla katson varmaan jonkun leffan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kotosalla otetaan iisisti. Kohta syödään herkkuja. Kovan neuvottelun takana oli, että sain näin nelikymppisenä jäädä kotiin perheeni kanssa, eikä meidän tarvitse mennä vanhempieni kanssa mökille..

Vierailija
24/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan petissä. Selkä totaalisen paskana, just ja just pääsen kävelemään muutaman metrin.

Vierailija
25/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun yksin kotona ja mietin mitä sitä pelaisi. En tiedä käynkö katsomassa kokkoa illemmalla.

Vierailija
26/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailen palstaa ja yritän epätoivoisesti viihdyttää itseäni elokuvilla jne. Ankeaa.

Vierailija
27/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen kotosalla. Pihassa ei tarkene oleilla kun on niin koleaa. Olen ahdistunut ja masentunut. No siideriä vähän niin vie hetkeksi ahdistuksen pahimman terän. 😞

Vierailija
28/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä,kanaa ja makkaraa grillissä,niin kylmä tuuli että pitää olla melkein pipo päässä,vituttaa tälläinen keli yli kaiken.

Vierailija
29/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa, kohta saunaan :) Hemmetin laktoosi.

Vierailija
30/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä makaan sohvalla yksin. Mies ollut pelaamassa pleikkaria, jo pari tuntia kaverin luona. Lähetti just viestin " Rakas pelaan viel yhen pelin sopiiko? ". No mitä mä siihen sitten, kun vastasin sopii rakkaani! Et sillee... Olen yksinäinen tällä hetkellä, mutta en halua riistää aviomieheni ainoa "iloa" elämästä, tietty minut mukaan laskien! Hän ei ryyppää, ei käy vieraissa ja on aina muuten minun kanssani. Tunnin päästä ollaan kylki kyljessä taas. Ja mun elämä ja jussi alkaa, tosin kotona, mut onnellisena! Hyvää Jussia kaikille! :)

Vierailija
31/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa kotona, ollaan vaan köllötellään. Ihanan rauhallista ja rentouttavaa. Ei tartte stressata mistään asiasta! Toivon et kaikilla, olisi just sellanen jussi, kun toivoisi ja kaikki olisivat onnellisia!😊❤

Vierailija
32/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika riitelevät kahvipöydässä perheen teknisten laitteiden käytöstä. Juon kahvia.

Vierailija
33/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko soitti voisinko viedä hänet ja muut sisarukseni serkkuni luo 50km päähän ja hakea yöllä, kun taksi maksaa ja yöksi ei mahdu. Siellä on muiden serkkujen juhannusbileet. Kiva kuulla, muahan ei siis ole kutsuttu kuin kyydiksi ja saan häipyä. Minä olen 19, muut 29-37. Ootan nyt sitten soittoa milloin pitää lähteä.

Vierailija
34/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on mun juhannus😊.. On jotain tekemistä, kun massit ja ystävät vähissä😔

Vierailija
35/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään lapsen kanssa karkkia ja katsotaan kotikatua

Vierailija
36/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin just lapsen kanssa Vaiana, ihan hyvä oli. Täytyisi kai alkaa perunoita keittää, mies tulee kohta töistä. Onkin töissä koko juhannuksen, me varmaan lapsen kanssa syödään ja nökötetään sisällä. Supistelee niin ei voi mitään tehdä, maata vain. Huomiseksi pitäisi kekiä jotain, tai tullaan varmaan hulluiksi. Koti olen vähän yrittänyt siivoilla ja konmarittaa, kai sitä voisi hiljakseen jatkaa huomennakin. Lepäilen sitten viiden minuutin välein. No kukkia vähän kerättiin, se oli ihan kiva.

Vierailija
37/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiosti. Mammat oireilevat täällä ihan hulluna ilmeisesti juhannuksen takia ja on kiva laittaa lisää pökköä pesään.

Vierailija
38/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen (4v) kanssa ollaan kahdestaan. Hetki sitten pystytin takapihalle pienen leikkiteltan ja nyt lapsi kanniskelee mainos- ym. keräykseen menoa odottavia lehtiä telttaan, kuistille ja takaisin telttaan. Leikkii postinjakajaa :)

Itse istuskelen kanssa takapihalla, katselen leikkiä ja mietin, keittäisikö vielä kahvit vai ei.

Vierailija
39/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa tehty suolalohta, mansikkakermakakkua ja myöhemmin vielä grillataan kunhan sisarukseni tulee paikalle. Saunotaan ja valvotaan ja aukaistaan pullo/tölkit ruuan jälkeen. Yöllä painun lähimetsään juhannustaioille. Katsotaan HulahulaSuomea tai mikä onkaan.

Vierailija
40/104 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa on, tosin päätä alkoi särkeä vähän. Olen kotona, enkä tee yhtään mitään.