Miten juhannuksesi sujuu parhaillaan?
Mitä teet?
Me kökötetään kerrostalokämpässä, kun ei ole mökkiä. Paistan pihvellä hellalla ja keitän perunoita. Kävin lapsen kanssa kävelyllä aiemmin, mutta alkoi sataa. Ehkä mennään uudelle kävelylle illalla.
Kommentit (104)
Yksin koneella, kohta kattomaan telkkua. Sidukkaa tullut otettua ja pannari kohta uuniin. Illalla katson varmaan jonkun leffan
Täällä kotosalla otetaan iisisti. Kohta syödään herkkuja. Kovan neuvottelun takana oli, että sain näin nelikymppisenä jäädä kotiin perheeni kanssa, eikä meidän tarvitse mennä vanhempieni kanssa mökille..
Makaan petissä. Selkä totaalisen paskana, just ja just pääsen kävelemään muutaman metrin.
Istun yksin kotona ja mietin mitä sitä pelaisi. En tiedä käynkö katsomassa kokkoa illemmalla.
Selailen palstaa ja yritän epätoivoisesti viihdyttää itseäni elokuvilla jne. Ankeaa.
Yksin olen kotosalla. Pihassa ei tarkene oleilla kun on niin koleaa. Olen ahdistunut ja masentunut. No siideriä vähän niin vie hetkeksi ahdistuksen pahimman terän. 😞
Läskiä,kanaa ja makkaraa grillissä,niin kylmä tuuli että pitää olla melkein pipo päässä,vituttaa tälläinen keli yli kaiken.
Vessassa, kohta saunaan :) Hemmetin laktoosi.
Mä makaan sohvalla yksin. Mies ollut pelaamassa pleikkaria, jo pari tuntia kaverin luona. Lähetti just viestin " Rakas pelaan viel yhen pelin sopiiko? ". No mitä mä siihen sitten, kun vastasin sopii rakkaani! Et sillee... Olen yksinäinen tällä hetkellä, mutta en halua riistää aviomieheni ainoa "iloa" elämästä, tietty minut mukaan laskien! Hän ei ryyppää, ei käy vieraissa ja on aina muuten minun kanssani. Tunnin päästä ollaan kylki kyljessä taas. Ja mun elämä ja jussi alkaa, tosin kotona, mut onnellisena! Hyvää Jussia kaikille! :)
Stadissa kotona, ollaan vaan köllötellään. Ihanan rauhallista ja rentouttavaa. Ei tartte stressata mistään asiasta! Toivon et kaikilla, olisi just sellanen jussi, kun toivoisi ja kaikki olisivat onnellisia!😊❤
Mies ja poika riitelevät kahvipöydässä perheen teknisten laitteiden käytöstä. Juon kahvia.
Isosisko soitti voisinko viedä hänet ja muut sisarukseni serkkuni luo 50km päähän ja hakea yöllä, kun taksi maksaa ja yöksi ei mahdu. Siellä on muiden serkkujen juhannusbileet. Kiva kuulla, muahan ei siis ole kutsuttu kuin kyydiksi ja saan häipyä. Minä olen 19, muut 29-37. Ootan nyt sitten soittoa milloin pitää lähteä.
Tää palsta on mun juhannus😊.. On jotain tekemistä, kun massit ja ystävät vähissä😔
Syödään lapsen kanssa karkkia ja katsotaan kotikatua
Katsottiin just lapsen kanssa Vaiana, ihan hyvä oli. Täytyisi kai alkaa perunoita keittää, mies tulee kohta töistä. Onkin töissä koko juhannuksen, me varmaan lapsen kanssa syödään ja nökötetään sisällä. Supistelee niin ei voi mitään tehdä, maata vain. Huomiseksi pitäisi kekiä jotain, tai tullaan varmaan hulluiksi. Koti olen vähän yrittänyt siivoilla ja konmarittaa, kai sitä voisi hiljakseen jatkaa huomennakin. Lepäilen sitten viiden minuutin välein. No kukkia vähän kerättiin, se oli ihan kiva.
Mainiosti. Mammat oireilevat täällä ihan hulluna ilmeisesti juhannuksen takia ja on kiva laittaa lisää pökköä pesään.
Lapsen (4v) kanssa ollaan kahdestaan. Hetki sitten pystytin takapihalle pienen leikkiteltan ja nyt lapsi kanniskelee mainos- ym. keräykseen menoa odottavia lehtiä telttaan, kuistille ja takaisin telttaan. Leikkii postinjakajaa :)
Itse istuskelen kanssa takapihalla, katselen leikkiä ja mietin, keittäisikö vielä kahvit vai ei.
Perheen kanssa tehty suolalohta, mansikkakermakakkua ja myöhemmin vielä grillataan kunhan sisarukseni tulee paikalle. Saunotaan ja valvotaan ja aukaistaan pullo/tölkit ruuan jälkeen. Yöllä painun lähimetsään juhannustaioille. Katsotaan HulahulaSuomea tai mikä onkaan.
Aivan ihanaa on, tosin päätä alkoi särkeä vähän. Olen kotona, enkä tee yhtään mitään.
Katson Prisman Hihnaa fesessä! Mietin, että aika myöhään monet tekee vielä juhannusostoksia.