Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus masentaa lapsiperheen äitinä

Vierailija
22.06.2017 |

En jaksa tehdä mitään sen eteen. En juhannusruokia. Ei ole rahaa mennä minnekään. En ole YHTÄÄN juhlatuulella, en melkein halua puhua. On tääkin taas lapsille juhla!

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sammui juhannusaattona iltapäivällä. Tää on loppu nyt! Yksin kerrosdtalossa istuin onneks ei oo lapsii!!

Vierailija
122/128 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haloo - eihän mitään juhannnusruokia edes ole!

Juhannuksena saunottaa, ollaan ulkona ja katsotaan yötöntä yötä. Vihdat voi käydä tekemässä tienvarsikoivikosta.

.

Ihme uusavuttomuutta taas.

Parvekkeeton, saunaton kaksio kaupungissa? Missäs saunot ja vihdot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taivaassa on sitten ihana Juhannus.

Vierailija
124/128 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa. En jaksanut edes joulua tai uutta vuotta järjestää. Jos totta puhutaan,turhaa hypetystä kaikki juhlat. Kyyninen olen ja lapsiraukat vailla perinteitä.

Vierailija
125/128 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykynuoriso kirjoitti:

En siis tiedä kuinka paljon ap on kehityspsykologiaa opiskellut, mutta siellä kerrotaan että kasvattajan tulisi tunnistaa omien kasvattajiensa tekemät virheet/omasta mielestä epämieluisat kasvatusopit, ja tietoisesti karsia ne omasta käytöksestään jotteivat kasvatusmallit siirtyisi aina sukupolvelta toiselle, vaan ne tyrehtyisivät. Ap ilmeisesti tunnistaa äitinsä virheet mutta ei jaksa välittää vaan siirtää samat lapsilleen.

Voi ressukkaa. Kaikki yrittävät auttaa ja kertoa miten saat vähällä vaivalla lapsille mieluisan juhannuksen mutta ei, kun kaikki on vaan niin paskaa..

Mikä sa sinut kuvittelemaan, että olen saanut apua äitini toiminnan tekemille haavoille? Vitun idiootti sanot minusta, että olisin lapsilleni tahallani paha!!!!! Taidat itse olla, kun kykenet sellaista toisista uskomaan ja ajattelemaan. Kärsin todellakin siitä, että lapsillani on niin hirvittävän paska lapsuus!!!!!!! Ja sinä sanot, että en jaksa välittää!!!!! Saatana!!

ap

Vierailija
126/128 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet niin yksinkertainen, kasvatuspsykologiasta maininnut, ettet tajua, ettei omien vanhempiensa vaurioittamien aikuisten riitä lukea jotain vitun kasvatuspsykologiaa, niin ei voi mitään. Ehkä kannattais hiukan sun mennä opiskelemaan sitä aikuisten kokemisen ongelmien psykologiaa, se on hiukka myöhäistä tuputtaa mulle nyt kasvatuspstkologiaa, kun mun OMAN ÄIDIN toiminta on ollut MULLE vahingollista. Saatanan typerä idiootti. Kukaan ei vaurioidu tahallaan, jos et sitä tajua, hölmö!!!!

ap

Vierailija
127/128 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä äitihullu nyt raivoaa

Vierailija
128/128 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisittehan mennä ABC:lle hauskalle juhannusaterialle :)