Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elastisen asianajaja yritti hiljentää Sofi Oksasen ja Nina Honkasen - "Kimmolta terveisiä, että Elastinen on hyvin, hyvin vihainen"

Vierailija
22.06.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200225095_vd.shtml

Olen aina vaistonnut että nuo julkkismiehet ovat limaisija, oikeassa olin.

Kommentit (442)

Vierailija
81/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ryhmän kirjoitukset eivät toki ole pelkkää armotonta herjaamista ja pilkkakommentointia, vaan jäsenet kirjoittavat myös laveasti muista aiheista."

https://www.seiska.fi/Uutiset/Nama-julkkismiehet-kuuluvat-harskien-vies…;

Niin kuin arvelinkin. Eli ryhmään kuuluminen/keskusteluun osallistuminen on voinut olla hyvinkin vaihtelevaa yksilöittäin...

Vierailija
82/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jens Kyllönen? Sehän on homo. Kaikki tietää. Katsokaa nyt herran tähren sen kuvaa. Tuiskukin on miehekkäämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko väärin vai oikein, mutta minusta ko. sisäpiiriryhmästä oli puhetta tällä palstalla joskus talvella tai keväällä?

Vierailija
84/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikkupili Jare panee ja antaa arvosanoja ja postailee muttei tiedä mikä on Aleppo :D

Anteeks mut mua naurattaa. säälittävä jätkä.

sellainenkin pointti tuli mieleen että näillä jutuilla voi alleviivata heterouttaan homoepäilyjen lomassa,.

voi parka kun tässä maailmassa missä me muut eletään niin on ihan ok ja tavallista olla bi ja kaikki me ollaan. me myös tiedetään mikän Aleppo.

tällä nyt on vääristynyt todellisuuskäsitys.

Mainio esimerkki palstan kaksinaismoralismista ja tekopyhyydestä.

Palstamamma saa haukkua JULKISELLA palstalla vapaasti oletettuja , vahvistamattomia huhun kohteena olevia henkilöitä, jotka ovat kuuluneet YKSITYISEEN kirjoitusryhmään.

Vierailija
85/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on hyvin, hyvin vihainen :D Noh, eihän kukaan selväjärkinen nimitä itseään profeetaksi. On kyllä jännä, miten jotkut kohut, kuten nyt tämä, hiljennetään tuosta vaan. Tässähän olisi ollut aineksia vaikka mihin, verrataan vaikkapa Axl Smithiin, jonka sikailuja raportoitiin lehdessä ties kuinka paljon. Selväähän nyt oli, että julkisuuskuva on täysin erilainen verrattuna siviilihenkilöön. Mutku se on aina niin hymyilevä ja kiltin oloinen tyyppi ja hyviä biisejä. Näitä tyyppejä sitten teinit ja aikuiset muijat ihailee ja kuolaa perään. 

Vierailija
86/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Suomessa ole sananvapaus? Kuuluuko se kenellekään jos ihmiset jauhaa jossain yksityisessä whats app ryhmässä mitä sylki suuhun tuo? Ihmisiä ne julkkiksetkin on ja suurin osa miehistä heittää aika kyseenalaista läppää keskenään. Tää nykytouhu on ihan sairasta.

Sitten kun Ela alkaa kavereineen arvostella sinun kehitysvammaista lastasi tai tyttäresi ulkonäköä ja taitoa sängyssä, kyse on pelkästään sananvapaudesta, eikö? Samanhan voi tehdä myös kadulla sananvapauden mukaan, ja toistaa tarvittaessa loputtomiin?[/quote Itse asiassa minulla on lievästi kehitysvammainen lapsi ja jos joku haluaa yksityisessä ryhmässä häntä haukkua niin mitä sitten? Kaikki ei ymmärrä mustaa huumoria ollenkaan. Olisi eri asia jos hän laukoisi noita kommentteja julkisesti mutta ulkopuolisten on hyvin vaikea tietää mitkä jutut on heitetty Vitsillä ja mitkä ei..Ja kyllä jokaisella on oikeus yksityisyyteen, ei se poistu sillä että on julkisuudessa.

Vierailija
87/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tehdään 1,3 henkirikosta viikossa. Näistä ei pääsääntöisesti nouse mitään kohua. Sitten kun jonkun räppärin väitetään kirjoittaneen suljetussa fb-ryhmässä jotain (todisteita ei ole esitetty), niin mammat ja sofit ulisee puoli vuotta. Hieno maa.

Vierailija
88/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas muu olikaan hyvin hyvin vihainen? Nasse-setä!

Tän täytyy olla älytön läppä. Millä ne kuvitteli voivansa uhkailla?? Tuollaiset uhkaukset pitäis laittaa liiton tutkittavaksi, ei kuulua hyvän asianajotoiminnan tapohin?

Aivan. Kiinnitin huomion samaan asiaan. Nasse-setä uhkailu vihaisena olemisesta Loirin esittämänä oli komiikkaa jossa ällö deeku kohdisti sanansa lapsille.

Kun asianajaja käyttää vastaavaa lausetta aikuisille ihmisille vakvassa oikeusjutussa, niin ei voi kuin ihmetellä. Tarkoittaako asianajaja että Ela on se ällö deeku ja Oksanen + Honkanen ovat niitä lapsia?

Tämä siis jo kertoo paljon Elan ja ko. asianajajan käsityksistä naisista, asiallisesta kritiikistä ynnä muusta. Moni sanoisi että jo vihastuminen ja oikeudella uhkailu asiassa on kuin tunnustus Elalta. Se koira älähtää, jonka nilkkaan kalikka kalahtaa!

Vierailija
89/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nähnyt ne viestit, jos niin mitä siellä on? Nää sankarit on mun mielestä olleet ihan nollia, ja arvioin pelkän musiikin perusteella, joka on sitä itseään.

Lähinnä tässä kiinnostaa se, että on kuultu että on insiders 2.0 ja että jotain törkyä on kirjoiteltu. Mutta mitä, ja onko sen kummempaa, kuin muiden puupäiden kirjoittelut?

Tämän luulon ja ennen kaikkea omien tulkintojen perusteella varmistimet on poistettu ja sarjatulella ammutaan, mitään kyselemättä.

Näin se trumpkin valtaan nousi, ja ihmeellisiä asioita maailmassa tapahtuu.

Some tekee ihmisistä tyhmiä.

Vierailija
90/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Sofin mielestä Cheekin suljettu fb-ryhmä on pahempi kuin anonyymit foorumit, joita voi kuka tahansa lukea ja joitten ketjut tulee googlella ekalle sivulle? Jep jep.

Sofi taitaa itse kirjoitella tänne. Siksi pitää esittää että "saahan anonyymissä ryhmässä nyt sikailla".

Vierailija
91/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä, miksi ryhmään kuuluvien väitetään syyllistyneen yhtään mihinkään. Kyllä minäkin kuulun fb-ryhmään, jossa puhutaan aikamoista soopaa joskus. Silti en suostu ottamaan kyllä vastuuta niiden muiden kirjoituksista. Mutta tuollainen uhkailu ei kyllä ole millään tavalla hyväksyttävää, vaikka olisi miten hyviä kavereita.

Niinpä! Älyttömän tekopyhää vaatia siitä tilille, että kuuluu johonkin fb-ryhmään.  Mutta näin se aina menee, kun on tunteita kuohuttava asia. Silloin ne rajat koetaan toisen kohdalla huomattavasti häilyvimmiksi, eikä samalla muisteta että itsekin voisi samalla logiikalla olla helpostikin syyttettyjen penkillä.

Ihanaa, että tässä ketjussa on tolkun ihmisiä. Yritin tätä silloin selittää siinä aiemmassa ketjussa, jossa tätä asiaa puitiin, mutta minua pidettiin ihan hulluna.

Toinen epäkohta on se, että tunnetuimmat nimet nostetaan "eniten syyllisiksi", vaikka kenelläkään ei ole tietoa kuka teki mitäkin. :D  Tässä ketjussakin haukutaan lähinnä cheekia ja elastista (no, elastista syytetään varmasti tuon uuden lakimies-kohun myötä ansaitusti, kun paljastui uutta tietoa.)

Jostain kumman syystä vähemmän tunnetut, joiden nimet on kuitenkin tiedossa,  saavat olla rauhassa. Kukaan ei tiedä mikä kenenkin osuus on ollut ja pahimmat pahikset on nimetty.  Eihän tässä ole järkeä! Jos selviäsi, että pahin törky on jonkun nobodyn kirjoittama, niin en usko et viha näitä kahta em kohtaan laantuisi, ei toki.

Niin, kiitos jälleen. Juuri näitä asioita yritin sanoa siinä toisessa ketjussa. Mutta pian joku tulee sanomaan, että ei kai seiska mainitsisi jutussaan näitä julkkiksia, elleivät he olisi jotain tehneet. Kun eihän seiska koskaan liioittele ja tee lööppejä antaen ymmärtää asioiden tapahtuneen pahimmalla mahdollisella tavalla.

Vierailija
92/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näköjään poliisi onkin tutkinut koneen jo eikä jatkanut mitään toimenpiteitä. case is closed.

Vierailija
93/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas muu olikaan hyvin hyvin vihainen? Nasse-setä!

Tän täytyy olla älytön läppä. Millä ne kuvitteli voivansa uhkailla?? Tuollaiset uhkaukset pitäis laittaa liiton tutkittavaksi, ei kuulua hyvän asianajotoiminnan tapohin?

Aivan. Kiinnitin huomion samaan asiaan. Nasse-setä uhkailu vihaisena olemisesta Loirin esittämänä oli komiikkaa jossa ällö deeku kohdisti sanansa lapsille.

Kun asianajaja käyttää vastaavaa lausetta aikuisille ihmisille vakvassa oikeusjutussa, niin ei voi kuin ihmetellä. Tarkoittaako asianajaja että Ela on se ällö deeku ja Oksanen + Honkanen ovat niitä lapsia?

Tämä siis jo kertoo paljon Elan ja ko. asianajajan käsityksistä naisista, asiallisesta kritiikistä ynnä muusta. Moni sanoisi että jo vihastuminen ja oikeudella uhkailu asiassa on kuin tunnustus Elalta. Se koira älähtää, jonka nilkkaan kalikka kalahtaa!

Eikö se Honkasen kirjoitus ollut keksitty? Honkanen siis kirjoitti omaa fiktiotaan siitä että "näinkin olisi voinut tapahtua". Hän poisti siitä henkilöiden nimet asianajajan yhteydenoton jälkeen, eli ilmeisesti oli aineksia kunnianloukkaussyytteeseen.

Vierailija
94/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kaikki hymynaamat ja pr-kuvaltaan hyvikset yksi toisensa jälkeen tippuvat jalustalta, on mielenkiintoista nähdä kuka on seuraava. Veikkaan että Brother Christmas.

Vierailija
95/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokaikinen mies/nainen joka kertoo kavereilleen panojuttuja etsittäis tästä maasta...

Vierailija
96/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas tehty kärpäsestä härkänen. Liioiteltu ja puhuttu asian vierestä. Raskaalla huumorilla on kuitattu arjen murheet. Se on joka on heittänyt läppää vammaisista, on itse vammaisen veli. Se joka on heittänyt läppää maahanmuuttajista on itse sellainen jne. Sitä paitsi, jos joku esim. 50 ihmisestä heittää jonkun läpän ja se tulee sinun puhelimeesi, niin ei tarkoita sitä, että hyväksyy asian.

Vierailija
97/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina teki tästä sukupuolikysymyksen ja väittää ahkerasti, ettei naiset tee samaa...

https://www.seiska.fi/Uutiset/Poppari-Evelinalta-tyly-viesti-julkkismie…

Minä olen sellanen keski-ikäistyvä nainen ja meillä on kyllä kaveripiirissä moni jakanut f2f seksikokemuksiaan hyvinkin avoimesti jo reilusti yli 10 vuoden ajan. Ja ollaan ihan normaaleja, koulutettuja, perheellisiä naisia. 

Voisin kuvitella, että nykyään digitaalisaation myötä nuoret naisetkin ovat siirtyneet entistä enemmän netin kautta välitettävään tiedon jakamiseen, olenko oikeassa? Vaikka me mammat paatuneesti istutaan lasillisella höpisemässä 

Vierailija
98/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata liittyä mihinkään faseryhmään, ainakaan julkkiksen. Ei koskaan tiedä mitä hourupäät mouhuavat ja vastuu lankeaa kuuluisimmille.Tuskin Elastinen pilkkaa vammaisia, eikä Cheekkikään, kuten Kirjailijoiden antama mielikuva antaa ymmärtää. Ihanaa, kun muutamat Lukeneiston edustajat ovat saaneet valtakirjan leimata.

Sofin omin sanoin:

"Vastuuta asiasta ei poista myöskään se, että juuri itse ei ole pilkannut tiettyä vähemmistöryhmää, vaikka kuuluukin rinkiin, ja vaikka itse ei jakaisikaan seksiaktejaan, jo viestien seuraaminen on kyseenalaisen toiminnan hyväksymistä. Honkanen kirjoitti pakinansa muistuttaakseen tästä.

Välinpitämättömyys ja vaikeneminen ovat omia valintoja, jotka tekevät myös passiivisesta Sisäpiirin jäsenestä mahdollistajan, hiljaisen hyväksyjän, joka vaikenemalla antaa toiminnalle kannatuksensa.

Vielä suurempaa osallistumista on se, että yrittää vaientaa asiasta käytävän julkisen keskustelun. "

No tässä en ole Sofin kanssa ollenkaan samalla linjalla! Hyvä että toi ryhmän esiin, kun sitä yritettiiin pimittää, MUTTA: passiivisten jäsenten syyttäminen on mautona, koska kuka edes tietää onko kaikki lukenut mitään veistejä siellä. Itse kuulun moniin ryhmiin, joita en aktiivisesti seuraa. Ja suuri osa jutuista menee ohi. Olen huomannut että tämä on yleistäkin. Ei todellakaan ole oikein leimata pelkän ryhmään kuulumisen perusteella. Sofi menee tässä liian pitkälle.

Kyllä minä ainakin vetäisin kunnianloukkaussyytteet kehiin, mikäli minusta pyrittäisiin julkisuudessa leimaamaan jotain mitä en ole.

Tuo maton alle piilottelu kyllä herättää todella paljon epäilyksiä. Kunpa kaikki törky saataisiin kaivettua esiin. Ei nämä ansaitse yhtään silotellumpaa kohtelua kuin muutkaan.

Kunnianloukkaussyyte kehiin, jos väitetään, että kuulut ryhmään, johon oikeastikin kuulut?

Vierailija
99/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pelleä on toi uhkailu.

Ja rehellisesti uskotteko oikeasti, että esim. Elastinen kuuluu johonkin randomii whatsapryhmää? Vaikea uskoa, että se vaan jakelis numeroa pitkin maata.

Vierailija
100/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on taas tehty kärpäsestä härkänen. Liioiteltu ja puhuttu asian vierestä. Raskaalla huumorilla on kuitattu arjen murheet. Se on joka on heittänyt läppää vammaisista, on itse vammaisen veli. Se joka on heittänyt läppää maahanmuuttajista on itse sellainen jne. Sitä paitsi, jos joku esim. 50 ihmisestä heittää jonkun läpän ja se tulee sinun puhelimeesi, niin ei tarkoita sitä, että hyväksyy asian.

Kaikki väärin. Kova suoritus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi