Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elastisen asianajaja yritti hiljentää Sofi Oksasen ja Nina Honkasen - "Kimmolta terveisiä, että Elastinen on hyvin, hyvin vihainen"

Vierailija
22.06.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200225095_vd.shtml

Olen aina vaistonnut että nuo julkkismiehet ovat limaisija, oikeassa olin.

Kommentit (442)

Vierailija
121/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta olen nainen, ja en kyllä jaa seksikokemuksiani ystävieni kanssa missään lasillisen äärellä tai puhelimessa retostellen. Ihan turha jonkun white trashin tulla tänne väittämään, että olisi hyväksyttyä ja normaalia naisten toimintaa. Roskasakin touhua leuhkia tai irvailla seksikokemuksillaan.

Seksi ei ole minulle tabu puheenaiheena, mutta tietyt tavat puhua panojutuista ovat typeryyttä ja taattu keino saada minut pois tilanteesta.

En minäkään. Mutta en kyllä poistu yhdestäkään fb-ryhmästä pelkästään sen takia, että siellä pari henkilöä tällaisia retostelee.

Vierailija
122/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata liittyä mihinkään faseryhmään, ainakaan julkkiksen. Ei koskaan tiedä mitä hourupäät mouhuavat ja vastuu lankeaa kuuluisimmille.Tuskin Elastinen pilkkaa vammaisia, eikä Cheekkikään, kuten Kirjailijoiden antama mielikuva antaa ymmärtää. Ihanaa, kun muutamat Lukeneiston edustajat ovat saaneet valtakirjan leimata.

Sofin omin sanoin:

"Vastuuta asiasta ei poista myöskään se, että juuri itse ei ole pilkannut tiettyä vähemmistöryhmää, vaikka kuuluukin rinkiin, ja vaikka itse ei jakaisikaan seksiaktejaan, jo viestien seuraaminen on kyseenalaisen toiminnan hyväksymistä. Honkanen kirjoitti pakinansa muistuttaakseen tästä.

Välinpitämättömyys ja vaikeneminen ovat omia valintoja, jotka tekevät myös passiivisesta Sisäpiirin jäsenestä mahdollistajan, hiljaisen hyväksyjän, joka vaikenemalla antaa toiminnalle kannatuksensa.

Vielä suurempaa osallistumista on se, että yrittää vaientaa asiasta käytävän julkisen keskustelun. "

No tässä en ole Sofin kanssa ollenkaan samalla linjalla! Hyvä että toi ryhmän esiin, kun sitä yritettiiin pimittää, MUTTA: passiivisten jäsenten syyttäminen on mautona, koska kuka edes tietää onko kaikki lukenut mitään veistejä siellä. Itse kuulun moniin ryhmiin, joita en aktiivisesti seuraa. Ja suuri osa jutuista menee ohi. Olen huomannut että tämä on yleistäkin. Ei todellakaan ole oikein leimata pelkän ryhmään kuulumisen perusteella. Sofi menee tässä liian pitkälle.

Kyllä minä ainakin vetäisin kunnianloukkaussyytteet kehiin, mikäli minusta pyrittäisiin julkisuudessa leimaamaan jotain mitä en ole.

Tuo maton alle piilottelu kyllä herättää todella paljon epäilyksiä. Kunpa kaikki törky saataisiin kaivettua esiin. Ei nämä ansaitse yhtään silotellumpaa kohtelua kuin muutkaan.

No jos omatunto on puhdas, miksi laittaa lakimies asialle ja yrittää tukahduttaa keskustelu?

Koska ryhmä on täynnä kavereita?? Ehkä ei halua aiheuttaa harmeja muille. Eihän se oikein ole, mut selittäis paljon... Tuohon olis se lojaalein teko ryhmää kohtaan.

Julkisuudenhenkilöillä on kuitenkin tietty vastuu, suurin osa faneista on teinityttöjä, silloin ei näytä kovinkaan hyvältä kuulua tuollaisiin ryhmiin ja kun homma tulee julkiseksi, ei pahoittele asiaa ja sanoudu niistä irti, vaan päinvastoin yrittää lakimiehen avulla vaientaa keskustelun aiheesta. Minkä viestin se antaa näille nuorille tytöille? Somessa ei saa puhua pahaa muista, retostella panoillaan, paitsi jos olet julkkis?

Ei ne Elastisen rahatkaan kaveripiiriltä tule, ne tulee näiden tyttöjen taskuista/tyttöjen vanhemmilta.

Ottamatta muuhun nyt kantaa, niin kyllä noilla  miehillä varmaan on oikeus elää muutenkin kuin vain sitä kautta, et miten miellyttää teinifaneja ja vanhempia mahdollisimman täysimääräisesti. Kaikilla kun on oikeus myös siihen "privaattiminään", joka julkkiksilla on toki kapeampi kuin muilla, mutta on kuitenki olemassa.

Tietysti on oikeus. Mutta sitä privaattiminää kannattaa elää privaatisti, ei yli viidenkymmenen hengen yhteisössä, jossa kommunikointi tapahtuu kirjoittamalla. Ne kun jäävät muistiin ja voi käydä näin nolosti, että ne sieltä pompsahtavat julkisuuteen.

Voi elämä! Nykyään kommunikointi tapahtuu hyvin pitkälti somessa.

Sitten täytyy olla aikuinen ja kantaa vastuu tekemisistään. Ei se sen vaikeampaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näiden "jätkien" suosiota ollenkaan. Suomalainen rap-musiikki on jotenkin valjua ja mitäänsanomatonta, ja niin ovat nämä esiintyjätkin.

Vierailija
124/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elasitinen, Cheek ja koko muu sisäpiiri on kyllä kertonut myös musiikkinsa sanoituksissa kantansa esim. naisen asemaan , joten mikä tässä oli edes alunperin uutinen

Vierailija
125/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kaikki hymynaamat ja pr-kuvaltaan hyvikset yksi toisensa jälkeen tippuvat jalustalta, on mielenkiintoista nähdä kuka on seuraava. Veikkaan että Brother Christmas.

Tämän kohdalla tulee aina mieleen se viisaus, että jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole sitä miltä näyttää. 

Toivottavasti tyyppi on kuitenkin liikkeellä vilpittömästi. Olen korviani myöten täynnä kaikkiin itsekeskeisiin pr-temppuilijoihin.

Vierailija
126/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta olen nainen, ja en kyllä jaa seksikokemuksiani ystävieni kanssa missään lasillisen äärellä tai puhelimessa retostellen. Ihan turha jonkun white trashin tulla tänne väittämään, että olisi hyväksyttyä ja normaalia naisten toimintaa. Roskasakin touhua leuhkia tai irvailla seksikokemuksillaan.

Seksi ei ole minulle tabu puheenaiheena, mutta tietyt tavat puhua panojutuista ovat typeryyttä ja taattu keino saada minut pois tilanteesta.

En minäkään. Mutta en kyllä poistu yhdestäkään fb-ryhmästä pelkästään sen takia, että siellä pari henkilöä tällaisia retostelee.

Et varmasti poistuisi rasistienkaan takia koska oot niin räväkkä muia.

Vierailija
127/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt ne viestit, jos niin mitä siellä on? Nää sankarit on mun mielestä olleet ihan nollia, ja arvioin pelkän musiikin perusteella, joka on sitä itseään.

Lähinnä tässä kiinnostaa se, että on kuultu että on insiders 2.0 ja että jotain törkyä on kirjoiteltu. Mutta mitä, ja onko sen kummempaa, kuin muiden puupäiden kirjoittelut?

Tämän luulon ja ennen kaikkea omien tulkintojen perusteella varmistimet on poistettu ja sarjatulella ammutaan, mitään kyselemättä.

Näin se trumpkin valtaan nousi, ja ihmeellisiä asioita maailmassa tapahtuu.

Some tekee ihmisistä tyhmiä.

Niin, tässä ei ole edes vielä puitu Sisäpiiri-ryhmän kommentteja ja kuka sanoi mitä. En kuitenkaan usko etteikö sellaista julkista ryhmää (kaikki netissä oleva on julkista myös "suljettu ryhmä") olisi olemassa ja etteikö jotain epäasiallisia kommentteja sieltä olisi saatu -- nehän on joku ryhmäläinen vuotanut Seiskalle. Luulen että Seiska luottaa lähteeseensä, koska muutenhan he asettuisivat alttiiksi aika monelle oikeusjutulle. Sitä emme tiedä kuka on sanonut ja mitä.

Mielenkiintoista tässä on että Ela ei ole kai uhkaillut Seiskaa vaan pelkästään Seiskan jutusta mielipidekirjoituksen Suomen kuvalehteen kirjoittanutta Oksasta. Oksanen ei jutussa mitenkään syytä Elaa jostain tietysti sanomisista, hän kritisoi vain sitä että on ollut osallinen ko. ryhmässä. Suomen kuvalehden  alaotsikko jutussa on tämä:

"NÄKÖKULMA: Suosikkiartistit reagoivat tarkasti siihen, millaisia juttuja heistä kirjoitetaan."

Tulee mieleen, että suosikkiartistit eivät näytä reagoivan yhtä tarkasti siihen, millaisten juttujen kertomiseen he itse osallistuvat julkisesti. Heille sananvapautta on haukkua julkisesti jotain vammaista. mamua tai naista.

Kumma kyllä, Elan mielestä Oksasella ei kuitenkaan ole sananvapautta julkisesti kritisoida sitä että jossain ryhmässä haukutaan vammaisia.

Etkö huomaa kuinka Elan tekopyhyys haisee ja kauas?

Vierailija
128/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miksi sinun tekemisesi tai tekemättä jättämisesi tulisi kiinnostaa? Sinä olet hiljainen hyväksyjä, et mikään eettinen esimerkki.

Vierailija
129/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MINÄ en, niin ei muutkaan, tai ne on white trashia.."  (Millainen ihminen edes käyttää tuota white trash-termiä? Itse en ole yhdenkään sivistyneen henkilön kuullut käyttävän sitä. Enkä tunnista sivistyneiden ihmisten parissa  kyllä muutenkaan tuollaista kielenkäyttöä, jota kylvät.) Löysää vähän nutturaasi!

Minäkään en sanonutkaan itse kertovani, mutta meidän porukassa moni kertoo ja me muut kyllä huomautetaan sitten, kun saadaan tarpeeksemme. ;) Meitä ihmisiä on niin monenlaisia.

Vierailija
130/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, onko se jotenkin räväkkää? En ole poistunut tältäkään palstalta, joten voit siitä päätellä. Miksi sinä muuten olet tällä palstalla, vaikka täällä on rasisteja?

Vierailija
131/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän säkään poistu av:ltä vaikka täällä on rasisteja.

Vierailija
132/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata liittyä mihinkään faseryhmään, ainakaan julkkiksen. Ei koskaan tiedä mitä hourupäät mouhuavat ja vastuu lankeaa kuuluisimmille.Tuskin Elastinen pilkkaa vammaisia, eikä Cheekkikään, kuten Kirjailijoiden antama mielikuva antaa ymmärtää. Ihanaa, kun muutamat Lukeneiston edustajat ovat saaneet valtakirjan leimata.

Sofin omin sanoin:

"Vastuuta asiasta ei poista myöskään se, että juuri itse ei ole pilkannut tiettyä vähemmistöryhmää, vaikka kuuluukin rinkiin, ja vaikka itse ei jakaisikaan seksiaktejaan, jo viestien seuraaminen on kyseenalaisen toiminnan hyväksymistä. Honkanen kirjoitti pakinansa muistuttaakseen tästä.

Välinpitämättömyys ja vaikeneminen ovat omia valintoja, jotka tekevät myös passiivisesta Sisäpiirin jäsenestä mahdollistajan, hiljaisen hyväksyjän, joka vaikenemalla antaa toiminnalle kannatuksensa.

Vielä suurempaa osallistumista on se, että yrittää vaientaa asiasta käytävän julkisen keskustelun. "

No tässä en ole Sofin kanssa ollenkaan samalla linjalla! Hyvä että toi ryhmän esiin, kun sitä yritettiiin pimittää, MUTTA: passiivisten jäsenten syyttäminen on mautona, koska kuka edes tietää onko kaikki lukenut mitään veistejä siellä. Itse kuulun moniin ryhmiin, joita en aktiivisesti seuraa. Ja suuri osa jutuista menee ohi. Olen huomannut että tämä on yleistäkin. Ei todellakaan ole oikein leimata pelkän ryhmään kuulumisen perusteella. Sofi menee tässä liian pitkälle.

Kyllä minä ainakin vetäisin kunnianloukkaussyytteet kehiin, mikäli minusta pyrittäisiin julkisuudessa leimaamaan jotain mitä en ole.

Tuo maton alle piilottelu kyllä herättää todella paljon epäilyksiä. Kunpa kaikki törky saataisiin kaivettua esiin. Ei nämä ansaitse yhtään silotellumpaa kohtelua kuin muutkaan.

No jos omatunto on puhdas, miksi laittaa lakimies asialle ja yrittää tukahduttaa keskustelu?

Koska ryhmä on täynnä kavereita?? Ehkä ei halua aiheuttaa harmeja muille. Eihän se oikein ole, mut selittäis paljon... Tuohon olis se lojaalein teko ryhmää kohtaan.

Julkisuudenhenkilöillä on kuitenkin tietty vastuu, suurin osa faneista on teinityttöjä, silloin ei näytä kovinkaan hyvältä kuulua tuollaisiin ryhmiin ja kun homma tulee julkiseksi, ei pahoittele asiaa ja sanoudu niistä irti, vaan päinvastoin yrittää lakimiehen avulla vaientaa keskustelun aiheesta. Minkä viestin se antaa näille nuorille tytöille? Somessa ei saa puhua pahaa muista, retostella panoillaan, paitsi jos olet julkkis?

Ei ne Elastisen rahatkaan kaveripiiriltä tule, ne tulee näiden tyttöjen taskuista/tyttöjen vanhemmilta.

Ottamatta muuhun nyt kantaa, niin kyllä noilla  miehillä varmaan on oikeus elää muutenkin kuin vain sitä kautta, et miten miellyttää teinifaneja ja vanhempia mahdollisimman täysimääräisesti. Kaikilla kun on oikeus myös siihen "privaattiminään", joka julkkiksilla on toki kapeampi kuin muilla, mutta on kuitenki olemassa.

Tietysti on oikeus. Mutta sitä privaattiminää kannattaa elää privaatisti, ei yli viidenkymmenen hengen yhteisössä, jossa kommunikointi tapahtuu kirjoittamalla. Ne kun jäävät muistiin ja voi käydä näin nolosti, että ne sieltä pompsahtavat julkisuuteen.

Voi elämä! Nykyään kommunikointi tapahtuu hyvin pitkälti somessa.

Sitten täytyy olla aikuinen ja kantaa vastuu tekemisistään. Ei se sen vaikeampaa ole.

Juu, ja Cheek on ainakin jo esittänyt julkisesti anteeksipyynnön kuukausi sitten.

Totuushan on, mikä me kaikki tiedetään, että täällä tuomitsijoiden keskuudessa on varmuudella  ihan älyttömästi ihmisiä, jotka haukkuu muita pahasti ja/tai kertoo yksityisasioita kavereilleen, oli ne sitten seksiin liittyviä tai muuta arkaluontoista tietoa, joilla tehdään tuhoa toisen ihmisen maineelle ja kunnialle. Yleensä mitä kovempi jeesustelija, sitä törkyisempi turpa.

Vierailija
133/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt isopää-Kimmon suosiota.

Olen aina ihmetellyt kenen tahansa räppärin suosiota.

Vierailija
134/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miksi sinun tekemisesi tai tekemättä jättämisesi tulisi kiinnostaa? Sinä olet hiljainen hyväksyjä, et mikään eettinen esimerkki.

Lähinnä halusin tuoda esiin sen, että itse retosteleminen on eri asia kuin fb-ryhmässä pysyminen. Ehkä halusin saada sinut miettimään, poistuisitko itse esim harrastusryhmästä, jos siellä joku yksittäinen idiootti pariin otteeseen puhuu mitä sattuu.

Vierailija
135/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin, mitä te täällä palstalle teette?? MIksi seuraatte vaikka mitä törkyä sivusta??

Vierailija
136/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt ne viestit, jos niin mitä siellä on? Nää sankarit on mun mielestä olleet ihan nollia, ja arvioin pelkän musiikin perusteella, joka on sitä itseään.

Lähinnä tässä kiinnostaa se, että on kuultu että on insiders 2.0 ja että jotain törkyä on kirjoiteltu. Mutta mitä, ja onko sen kummempaa, kuin muiden puupäiden kirjoittelut?

Tämän luulon ja ennen kaikkea omien tulkintojen perusteella varmistimet on poistettu ja sarjatulella ammutaan, mitään kyselemättä.

Näin se trumpkin valtaan nousi, ja ihmeellisiä asioita maailmassa tapahtuu.

Some tekee ihmisistä tyhmiä.

Niin, tässä ei ole edes vielä puitu Sisäpiiri-ryhmän kommentteja ja kuka sanoi mitä. En kuitenkaan usko etteikö sellaista julkista ryhmää (kaikki netissä oleva on julkista myös "suljettu ryhmä") olisi olemassa ja etteikö jotain epäasiallisia kommentteja sieltä olisi saatu -- nehän on joku ryhmäläinen vuotanut Seiskalle. Luulen että Seiska luottaa lähteeseensä, koska muutenhan he asettuisivat alttiiksi aika monelle oikeusjutulle. Sitä emme tiedä kuka on sanonut ja mitä.

Mielenkiintoista tässä on että Ela ei ole kai uhkaillut Seiskaa vaan pelkästään Seiskan jutusta mielipidekirjoituksen Suomen kuvalehteen kirjoittanutta Oksasta. Oksanen ei jutussa mitenkään syytä Elaa jostain tietysti sanomisista, hän kritisoi vain sitä että on ollut osallinen ko. ryhmässä. Suomen kuvalehden  alaotsikko jutussa on tämä:

"NÄKÖKULMA: Suosikkiartistit reagoivat tarkasti siihen, millaisia juttuja heistä kirjoitetaan."

Tulee mieleen, että suosikkiartistit eivät näytä reagoivan yhtä tarkasti siihen, millaisten juttujen kertomiseen he itse osallistuvat julkisesti. Heille sananvapautta on haukkua julkisesti jotain vammaista. mamua tai naista.

Kumma kyllä, Elan mielestä Oksasella ei kuitenkaan ole sananvapautta julkisesti kritisoida sitä että jossain ryhmässä haukutaan vammaisia.

Etkö huomaa kuinka Elan tekopyhyys haisee ja kauas?

Elan asianajaja ei puuttunut Sofin mielipidekirjoitukseen Suomen kuvalehdessä (jossa ei siinä vaiheessa edes ollut mitään mielipidekirjoitusta). Hän puuttui Nina Honkasen fiktiiviseen kuvaelmaan facebookissa, jossa käytettiin todellisten henkilöiden nimiä. Tämän kuvaelman Oksanen jakoi seinällään, ei siis kirjoittanut mitään omaa kirjoitusta vielä silloin.

Vierailija
137/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän säkään poistu av:ltä vaikka täällä on rasisteja.

Ilmoitan rasisteille asiattomasta käytöksestä, ilmotan ketjut asiattomiksi ja ne poistetaan. Siinä vinkki sinullekin.

Entä sitten? Silti hengaat rasistien kanssa samalla palstalla. Se on todiste siitä, että hiljaa hyväksyt heidän toimintansa, koska muuten et olisi täällä.

Vierailija
138/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen pelle, kun laittaa oikein asianajajan kovistelemaan.

"Elastinen" ei ole nyt ollenkaan "joustava" elastisuudestaan huolimatta.

Nassikka-setä on nyt hyvin hyvin vihainen.

Vain hän saa arvostella ja tylyttää ....se on hjuumoria.

Vierailija
139/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kimmolta terveisiä että Elastinen on hyvin, hyvin vihainen"

Onks toi Kimmo ja Elastinen niinku sama hemmo?

Vierailija
140/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen pelle, kun laittaa oikein asianajajan kovistelemaan.

"Riemuiten kuljen kuin kuningas mä oisin, maantiellä herra oooooonnn......."