Elastisen asianajaja yritti hiljentää Sofi Oksasen ja Nina Honkasen - "Kimmolta terveisiä, että Elastinen on hyvin, hyvin vihainen"
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200225095_vd.shtml
Olen aina vaistonnut että nuo julkkismiehet ovat limaisija, oikeassa olin.
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata liittyä mihinkään faseryhmään, ainakaan julkkiksen. Ei koskaan tiedä mitä hourupäät mouhuavat ja vastuu lankeaa kuuluisimmille.Tuskin Elastinen pilkkaa vammaisia, eikä Cheekkikään, kuten Kirjailijoiden antama mielikuva antaa ymmärtää. Ihanaa, kun muutamat Lukeneiston edustajat ovat saaneet valtakirjan leimata.
Sofin omin sanoin:
"Vastuuta asiasta ei poista myöskään se, että juuri itse ei ole pilkannut tiettyä vähemmistöryhmää, vaikka kuuluukin rinkiin, ja vaikka itse ei jakaisikaan seksiaktejaan, jo viestien seuraaminen on kyseenalaisen toiminnan hyväksymistä. Honkanen kirjoitti pakinansa muistuttaakseen tästä.
Välinpitämättömyys ja vaikeneminen ovat omia valintoja, jotka tekevät myös passiivisesta Sisäpiirin jäsenestä mahdollistajan, hiljaisen hyväksyjän, joka vaikenemalla antaa toiminnalle kannatuksensa.
Vielä suurempaa osallistumista on se, että yrittää vaientaa asiasta käytävän julkisen keskustelun. "
Ryhmään kuuluminen ei tarkoita edes asioiden seuraamista. Oikeesti, alkaa mennä kohtuuttomuuden puolelle tältä osin.
"Nasse-setä on nyt hyvin hyvin vihainen"
Tuli eka mieleen
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut joskus olemaan hieman tekemisissä Sofin kanssa. Se ei ole mukavaa. On sen verran itseriittoinen marisija.
Mutta nyt Sofin pisteet kyllä nousi. Ei ole syytä olettaa että hän reagoi uhkailuihin ihan niin kuin uhkaaja toivoo. Hyvä niin!
Jännä miten erilaiset kokemukset. :D Minusta Sofi oli mukava, tosin olin tekemisissä kun kumpikin oli vapaalla eli oisko Sofi ollut vähän vapaammin kuin töiden kautta ihmisiä tavatessaan. Mutta pisteet nousi vielä entisestään munkin silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elastisen brändi kärsii, miljoonakorvaukset Sofilta ja toiselta nevöhööd bitchiltä.
Elastinen ei itse ole vastuussa kirjoittamistaan asioista tai päätöksistään, minkälaisiin ryhmiin kuuluu? Onko Elalla edunvalvoja? Jos on, niin korvausvaateet kandee esittää siihen suuntaan, kun ei ole huolehtinut asiakkaansa parhaasta.
Mitä hän on kirjoittanut ja mitä hänen on väitetty kirjoittaneen. Taitaa olla ristiriita, jota pähkäillään. Voi tulla mielenkiintoinen keissi. Tuskin asianajaja uhkailee, vaan latoo faktoja pöytään. Sofin on aika tarkistaa viimeisin saldo.
Ei kai kukaan ole väittänyt muuta kuin että hän on kuulunut ryhmään, jossa on tehty yhtä sun toista...
Fiksuin teko, JOS olis puhdas pulmunen, olis nousta itse kertomaan mitä on puuhastellut.
Leimatuksi joutuu, jos on joskus muinoin liittynyt ryhmään. Se riittää. Ei mikään enää auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata liittyä mihinkään faseryhmään, ainakaan julkkiksen. Ei koskaan tiedä mitä hourupäät mouhuavat ja vastuu lankeaa kuuluisimmille.Tuskin Elastinen pilkkaa vammaisia, eikä Cheekkikään, kuten Kirjailijoiden antama mielikuva antaa ymmärtää. Ihanaa, kun muutamat Lukeneiston edustajat ovat saaneet valtakirjan leimata.
Sofin omin sanoin:
"Vastuuta asiasta ei poista myöskään se, että juuri itse ei ole pilkannut tiettyä vähemmistöryhmää, vaikka kuuluukin rinkiin, ja vaikka itse ei jakaisikaan seksiaktejaan, jo viestien seuraaminen on kyseenalaisen toiminnan hyväksymistä. Honkanen kirjoitti pakinansa muistuttaakseen tästä.
Välinpitämättömyys ja vaikeneminen ovat omia valintoja, jotka tekevät myös passiivisesta Sisäpiirin jäsenestä mahdollistajan, hiljaisen hyväksyjän, joka vaikenemalla antaa toiminnalle kannatuksensa.
Vielä suurempaa osallistumista on se, että yrittää vaientaa asiasta käytävän julkisen keskustelun. "
No tässä en ole Sofin kanssa ollenkaan samalla linjalla! Hyvä että toi ryhmän esiin, kun sitä yritettiiin pimittää, MUTTA: passiivisten jäsenten syyttäminen on mautona, koska kuka edes tietää onko kaikki lukenut mitään veistejä siellä. Itse kuulun moniin ryhmiin, joita en aktiivisesti seuraa. Ja suuri osa jutuista menee ohi. Olen huomannut että tämä on yleistäkin. Ei todellakaan ole oikein leimata pelkän ryhmään kuulumisen perusteella. Sofi menee tässä liian pitkälle.
Kyllä minä ainakin vetäisin kunnianloukkaussyytteet kehiin, mikäli minusta pyrittäisiin julkisuudessa leimaamaan jotain mitä en ole.
Tuo maton alle piilottelu kyllä herättää todella paljon epäilyksiä. Kunpa kaikki törky saataisiin kaivettua esiin. Ei nämä ansaitse yhtään silotellumpaa kohtelua kuin muutkaan.
No jos omatunto on puhdas, miksi laittaa lakimies asialle ja yrittää tukahduttaa keskustelu?
Etkö itse laittais jos susta yritettäis tehdä jotain valtakunnan pervoa/vähemmistöjen vihaajaa, JOS et sitä olisi? Sehän siinä on kun me ei voida tietää asiasta.
Mut henkilökohtaisesti uskon, et tuolla on suurin osa syyllisiä ja suurin osa on tiennyt missä mennään. Kuitenkin on mahdollista, että osa on käyttänyt tuota ryhmää täysin muiden asioiden viestimiseen ja ignoorannut muun. Tällöin ei ole oikein syyttää ko henkilöä. Kuka sitten teki mitäkin, on se kiinnostava seikka. Tässä punnitaan se lojaalisuus ryhmää kohtaan. Onko oikein et mikäli ryhmään on kuulunut jotain lähes viattomia osapuolia, niin heidät leimataan samalla mitalla? Eikö tällaisten tekis mieli kerto totuus? Jos näitä ylipäätään on. Voihan olla, että kaikki on likaisia väärintekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä siis profeettoja ja mestareita? Hautausurakoitsijat kuvaa ruumiiden sukupuolielimiä ja levittää somessa - vitsi vitsi .... kuten siinä pelleketjussa mies sanoi, kun toinen on niiiiiin huumorintajuton.
Poliisit taitaa olla ainoat, joille tuli aidosti jotain sanktiota omata sisäpiiriketjustaan? Ra sismiin ei saa sortua, naisia voi halventaa Suomessa ihan miten paljon vain. Eläviä ja kuolleita.
Miksi puolustelet kommentissasi rasismia? Se on oksettavaa ja tuomittavaa myös. Muuten olen samaa mieltä kanssasi.
Tämähän on melkoista. A.Smith ja Kasimir sain kurat päälleen samoista hommista, poliisit varoituksen ja kai sakotkin, näiden kahden sankarin touhut lakaistaan täysin maton alle. Media ei puhu. Eräitä siis suojellaan.
Mielenkiintoista olisi tietää, ketkä kaikki ovat rahalla ja lakimiesarmeijalla saaneet median hiljaiseksi. Selänne ainakin, Kasimir ei ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofin omin sanoin:
No tässä en ole Sofin kanssa ollenkaan samalla linjalla! Hyvä että toi ryhmän esiin, kun sitä yritettiiin pimittää, MUTTA: passiivisten jäsenten syyttäminen on mautona, koska kuka edes tietää onko kaikki lukenut mitään veistejä siellä. Itse kuulun moniin ryhmiin, joita en aktiivisesti seuraa. Ja suuri osa jutuista menee ohi. Olen huomannut että tämä on yleistäkin. Ei todellakaan ole oikein leimata pelkän ryhmään kuulumisen perusteella. Sofi menee tässä liian pitkälle.
Kyllä minä ainakin vetäisin kunnianloukkaussyytteet kehiin, mikäli minusta pyrittäisiin julkisuudessa leimaamaan jotain mitä en ole.
Tuo maton alle piilottelu kyllä herättää todella paljon epäilyksiä. Kunpa kaikki törky saataisiin kaivettua esiin. Ei nämä ansaitse yhtään silotellumpaa kohtelua kuin muutkaan.
No jos omatunto on puhdas, miksi laittaa lakimies asialle ja yrittää tukahduttaa keskustelu?
Koska ryhmä on täynnä kavereita?? Ehkä ei halua aiheuttaa harmeja muille. Eihän se oikein ole, mut selittäis paljon... Tuohon olis se lojaalein teko ryhmää kohtaan.
Törkein nimittäjä leimaa muut ryhmän jäsenet kaltaisekseen? Eihän se näin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä siis profeettoja ja mestareita? Hautausurakoitsijat kuvaa ruumiiden sukupuolielimiä ja levittää somessa - vitsi vitsi .... kuten siinä pelleketjussa mies sanoi, kun toinen on niiiiiin huumorintajuton.
Poliisit taitaa olla ainoat, joille tuli aidosti jotain sanktiota omata sisäpiiriketjustaan? Ra sismiin ei saa sortua, naisia voi halventaa Suomessa ihan miten paljon vain. Eläviä ja kuolleita.
Miksi puolustelet kommentissasi rasismia? Se on oksettavaa ja tuomittavaa myös. Muuten olen samaa mieltä kanssasi.
MIten niin puolustelee?? Hänhän sanoo vaan, ettei rotusyrjintä ja sukupuoleen perustuva syrjintä ole samassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on melkoista. A.Smith ja Kasimir sain kurat päälleen samoista hommista, poliisit varoituksen ja kai sakotkin, näiden kahden sankarin touhut lakaistaan täysin maton alle. Media ei puhu. Eräitä siis suojellaan.
Mielenkiintoista olisi tietää, ketkä kaikki ovat rahalla ja lakimiesarmeijalla saaneet median hiljaiseksi. Selänne ainakin, Kasimir ei ainakaan.
Axl syyllistyi useaan rikokseen. Nuo teot eivät ole ilmeisesti täyttäneet rikoksen kriteerejä.. Pitäiskö saada poliisi tutkimaan asiaa?
En minäkään ymmärrä, miksi ryhmään kuuluvien väitetään syyllistyneen yhtään mihinkään. Kyllä minäkin kuulun fb-ryhmään, jossa puhutaan aikamoista soopaa joskus. Silti en suostu ottamaan kyllä vastuuta niiden muiden kirjoituksista. Mutta tuollainen uhkailu ei kyllä ole millään tavalla hyväksyttävää, vaikka olisi miten hyviä kavereita.
Elastinen on varsinainen Nasse-setä joka on hyvin hyvin vihainen.
Nuokaan ukot ei ole mitään just kotoo muuttaneita, testoa tihkuvia, vielä keskenkasvuisia, teini-iän just ja just ylittäneitä sällejä, vaan keski-ikäisiä miehiä!!! Perheellisiäkin! Oksettavaa touhua. Ja nuo on sit jotain esikuvia meidän nuorille. Hyi iljetys!
Ai Sofin mielestä Cheekin suljettu fb-ryhmä on pahempi kuin anonyymit foorumit, joita voi kuka tahansa lukea ja joitten ketjut tulee googlella ekalle sivulle? Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä, miksi ryhmään kuuluvien väitetään syyllistyneen yhtään mihinkään. Kyllä minäkin kuulun fb-ryhmään, jossa puhutaan aikamoista soopaa joskus. Silti en suostu ottamaan kyllä vastuuta niiden muiden kirjoituksista. Mutta tuollainen uhkailu ei kyllä ole millään tavalla hyväksyttävää, vaikka olisi miten hyviä kavereita.
Niinpä! Älyttömän tekopyhää vaatia siitä tilille, että kuuluu johonkin fb-ryhmään. Mutta näin se aina menee, kun on tunteita kuohuttava asia. Silloin ne rajat koetaan toisen kohdalla huomattavasti häilyvimmiksi, eikä samalla muisteta että itsekin voisi samalla logiikalla olla helpostikin syyttettyjen penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofin omin sanoin:
Tuli ihan Kasmir mieleen tästä. Jätkä yrittää esittää viatonta, vaikka on kuulunut vapaaehtoisesti rinkiinsä. Mukanaolo on jo kannanotto.
“Poliisien sisäpiiri on saanut enemmän palstatilaa kuin julkkismiesten rinki”. Niinkö? Kenen poliisin kuva on ollut seiskan kannessa yhdistettynä rasistiseen kirjoiteluun? Yhtäkään kyttää ei ole mainittu nimeltä missään uutisessa, paitsi Fobba joka ei itse kirjoitellut ryhmässä asiattomuuksia. Ja poliisin pitäisikin olla tarkemman median valvonnan kohteena, heillä on sentään valta pamputtaa ihmisiä, toisin kuin joillain pilipali räppäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofin omin sanoin:
Koska ryhmä on täynnä kavereita?? Ehkä ei halua aiheuttaa harmeja muille. Eihän se oikein ole, mut selittäis paljon... Tuohon olis se lojaalein teko ryhmää kohtaan.
Julkisuudenhenkilöillä on kuitenkin tietty vastuu, suurin osa faneista on teinityttöjä, silloin ei näytä kovinkaan hyvältä kuulua tuollaisiin ryhmiin ja kun homma tulee julkiseksi, ei pahoittele asiaa ja sanoudu niistä irti, vaan päinvastoin yrittää lakimiehen avulla vaientaa keskustelun aiheesta. Minkä viestin se antaa näille nuorille tytöille? Somessa ei saa puhua pahaa muista, retostella panoillaan, paitsi jos olet julkkis?
Ei ne Elastisen rahatkaan kaveripiiriltä tule, ne tulee näiden tyttöjen taskuista/tyttöjen vanhemmilta.