Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elastisen asianajaja yritti hiljentää Sofi Oksasen ja Nina Honkasen - "Kimmolta terveisiä, että Elastinen on hyvin, hyvin vihainen"

Vierailija
22.06.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200225095_vd.shtml

Olen aina vaistonnut että nuo julkkismiehet ovat limaisija, oikeassa olin.

Kommentit (442)

Vierailija
1/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän eilen illalla ja nauroin makeasti. Melkoisia mahtimiehiä luulevat olevansa.

Vierailija
2/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen pelle, kun laittaa oikein asianajajan kovistelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miten Elastisen pr-kuva ja todellinen minä ovat, sanoaanko nyt hieman erilaiset. 

Vierailija
4/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia julkkiksia, jotka ovat saaneet ihan liikaa valtaa mediaan kuulumalla sisäpiirin; muihinkin kuin tuohon faceryhmään. 

Vierailija
5/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa.

Vierailija
6/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet Sofille :)

Vierailija
7/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan olla täällläkin hiljaa Sisäpiirin pel...alfauroiden touhuista, ettei puhelin ala soida. Tässä maassa ei Elastisesta saa sanoa mitään, mikä ei ole Elastisen brändi- ja julkisuuskuvaosaston virallisesti hyväksymä lausunto, koska muuten Kimmolle tulee paha mieli ja kun Kimmolla on paha mieli, se ei anna haastatteluja, joissa kertoo positiivisuudestaan.

Vierailija
8/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuu

Vierailija
9/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvälliset keskustelut kotona tapahtuneesta.

Vierailija
10/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastisen ja Posken ylimielisyydestä ja itserakkaudesta kertoo heidän itsestään käyttämä nimi Profeetat. Miettikää, Profeetat!

Vierailija
11/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut joskus olemaan hieman tekemisissä Sofin kanssa. Se ei ole mukavaa. On sen verran itseriittoinen marisija.

Mutta nyt Sofin pisteet kyllä nousi. Ei ole syytä olettaa että hän reagoi uhkailuihin ihan niin kuin uhkaaja toivoo. Hyvä niin!

Vierailija
12/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen kovistelu asianajajalta ole laitonta?

Ap

Vierailija
13/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt isopää-Kimmon suosiota.

Vierailija
14/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tälläiset maanisesti hymyilevät ja esittävät pikkuiset poliitikon alut ovat epäilyttäviä. Aika moni silti uskoo "brändikuvaan". Tällaiset jutut sitten järkyttävät :´D

Vierailija
15/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä siis profeettoja ja mestareita? Hautausurakoitsijat kuvaa ruumiiden sukupuolielimiä ja levittää somessa - vitsi vitsi .... kuten siinä pelleketjussa mies sanoi, kun toinen on niiiiiin huumorintajuton.

Poliisit taitaa olla ainoat, joille tuli aidosti jotain sanktiota omata sisäpiiriketjustaan? Ra sismiin ei saa sortua, naisia voi halventaa Suomessa ihan miten paljon vain. Eläviä ja kuolleita.

Vierailija
16/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä, mutta onkohan asianajajan nimi Trevor Piidör?

Vierailija
17/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elastisen ja Posken ylimielisyydestä ja itserakkaudesta kertoo heidän itsestään käyttämä nimi Profeetat. Miettikää, Profeetat!

Lampaat

Vierailija
18/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ela viitti ela, jättipää tekohymypelle ja todellisuus lienee jotain ihan muuta.

Vierailija
19/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ainakin se on mautonta.

Eivät tainneet ottaa huomioon, että Sofilla ja Honkasella on käytettävissään oman liittonsa lakimiehet. Ja Sofilla rahaa palkata vaikka armeija lakimiehiä omillakin rahoillaan, eikä Elastisen toiminta vaikuta Sofin tuloihin mitenkään, ei voi kiristää edes sillä, ettei anna haastatteluja näille kirjailijoille.

Vierailija
20/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut joskus olemaan hieman tekemisissä Sofin kanssa. Se ei ole mukavaa. On sen verran itseriittoinen marisija.

Mutta nyt Sofin pisteet kyllä nousi. Ei ole syytä olettaa että hän reagoi uhkailuihin ihan niin kuin uhkaaja toivoo. Hyvä niin!

En minäkään Oksasen töistä tai yleisesestä olemuksesta pidä, mutta hänellä on sananvapaus. Lisäksi Honkasen kirjoituksessa tai Oksasen teossa ei ollut mitään laitonta. Tosiaan, Oksasen pisteet nousivat, koska juuri näin tulee toimia, kun joku mikkihiiri alkaa uhkailla tyhjästä lakimiehensä selän takaa. Kaikki julkiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi