Elastisen asianajaja yritti hiljentää Sofi Oksasen ja Nina Honkasen - "Kimmolta terveisiä, että Elastinen on hyvin, hyvin vihainen"
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200225095_vd.shtml
Olen aina vaistonnut että nuo julkkismiehet ovat limaisija, oikeassa olin.
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata liittyä mihinkään faseryhmään, ainakaan julkkiksen. Ei koskaan tiedä mitä hourupäät mouhuavat ja vastuu lankeaa kuuluisimmille.Tuskin Elastinen pilkkaa vammaisia, eikä Cheekkikään, kuten Kirjailijoiden antama mielikuva antaa ymmärtää. Ihanaa, kun muutamat Lukeneiston edustajat ovat saaneet valtakirjan leimata.
Ei koskaan Cheek myöntänyt pilkanneensa vammaisia. Pyysi anteeksi. Samoin Elastinen.
Piti olla eikö se Cheek...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Elastisen ajojahtia. Ei kai Elastinen ollut ryhmän ylläpitäjä ja mistä tiedätte miten aktiivinen ja oliko ollenkaan? Jos itse kuulutte johonkin ammatti- tai muuhun viiteryhmäänne, jossa tulee joskus tärkeääkin infoa ihan normaaleista asioista, voitteko noin vain poistua ryhmästä? Itse laittaisin ryhmän huonot uutiset pois ja jättäisin ne omaan arvoon, ehkä en kävisi usein koko fb:ssakaan.
Miten jokin ryhmä siis juuri Elastiseen liittyy? Paitsi ehkä siinä mielessä, että hän puolustautuu, koska ei ole tehnyt mitään eikä halua seistä kyseisten asioiden takana - koska ei ole ollut niihin osallinen.
Vaikea sanoa, kun ei tosiaan tiedä, kuka siellä on mitäkin kommentoinut ja peukuttanut. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, että itse on vastuussa siitä, mihin ryhmään kuuluu ja vaikka julkaista itse toimintansa ko ryhmässä, jos kokee, että julkisuudessa liikkuu vääriä huhuja.
Valitsi nyt vähän huonon taktiikan ja sai kärpäsestä härkäsen ihan itse.
Ei sitten mitenkään ole mahdollista, että kirjailija voisi olla hieman turhan "vahva" persoona? Mitä kaikkia nimityksiä tälle onkaan. Ei voi sanoa koska voisi olla kunnianloukkaus, vaikka sananvapaus täällä onkin. Miksi Elastisen kunniaa voi loukata ja miksi Sofia iskee näin suljetun ryhmän sananvapauteen?
Siis syytätkö nyt Sofia ja hänen persoonaansa siitä, millaisessa ryhmässä Ela on ollut jäsenenä.
Aina hulvattomammaksi menee selittelyt ja vastuunpakoilu :D
Sofi iskee ryhmän kirjoitteluun varmasti siksi, että se on hänen mielestään ei hyväksyttävää.
Enkä usko hetkeäkään, etteikö Ela asiaa oikeuteen vie, jos hänen kunniaansa on loukattu. Tai siis tekisi rikosilmoitusta. Syyteharkinnanhan tekee sitten joku muu.
Miten yksi Ela liittyy isoon ryhmään ja siitä käytävään keskusteluun näin vahvasti? Siksikö, että on puolustautunut ja yrittänyt kerota, ettei allekirjoita ryhmäa asioita? Vai Sofiako on Elan nostanut esiin esimerkkinä jäsenistöstä? Miksi jonkun Sofin pitäisi iskeö ryhmän kirjoitteluun? Etenkin ottaen huomioon, miten vahvasti on itse seissyt sananvapauden kanssalla. Taitaa olla kyse narsistisesta loukkaantumisesta; joku ei ole pitänyt Sofin kampauksesta, esim. Minä en ainakaan pidä, mutta se ei vähennä kenenkään ihmisarvoa.
Sofi tietää mikä on sananvapauden määritelmä ja mitä se tarkoittaa. Toisin, kuin täällä muutamat kommentoijat.
Eikös Sofi ole sanonut että suomalaisen miehen kansalliseen identiteettiin kuuluu hakata naisia kännipäissään.
Vastaavista puheista koskien toki eri kansalaisuutta on langetettu oikeudessa tuomioita.
Onko Sofin rasismi jotenkin parempaa rasismia?Tee ihmeessä rikosilmoitus, jos asia sinua vaivaa, niin ei tarvitse jossitella anonyyminä vauva-av:lla :D
Rikosilmoitusten tehtailu ei kuulu harrastuksiini, koska en ole suvaggiini. Kunhan kerron tosiasiat.
Sofi on rasisti ja etova femisti.
Niinpä niin, pelkkää anonyymiä valitusta, kyllähän sen tiesinkin, kunhan kokeilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Elastisen ajojahtia. Ei kai Elastinen ollut ryhmän ylläpitäjä ja mistä tiedätte miten aktiivinen ja oliko ollenkaan? Jos itse kuulutte johonkin ammatti- tai muuhun viiteryhmäänne, jossa tulee joskus tärkeääkin infoa ihan normaaleista asioista, voitteko noin vain poistua ryhmästä? Itse laittaisin ryhmän huonot uutiset pois ja jättäisin ne omaan arvoon, ehkä en kävisi usein koko fb:ssakaan.
Miten jokin ryhmä siis juuri Elastiseen liittyy? Paitsi ehkä siinä mielessä, että hän puolustautuu, koska ei ole tehnyt mitään eikä halua seistä kyseisten asioiden takana - koska ei ole ollut niihin osallinen.Vaikea sanoa, kun ei tosiaan tiedä, kuka siellä on mitäkin kommentoinut ja peukuttanut. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, että itse on vastuussa siitä, mihin ryhmään kuuluu ja vaikka julkaista itse toimintansa ko ryhmässä, jos kokee, että julkisuudessa liikkuu vääriä huhuja.
Valitsi nyt vähän huonon taktiikan ja sai kärpäsestä härkäsen ihan itse.Ei sitten mitenkään ole mahdollista, että kirjailija voisi olla hieman turhan "vahva" persoona? Mitä kaikkia nimityksiä tälle onkaan. Ei voi sanoa koska voisi olla kunnianloukkaus, vaikka sananvapaus täällä onkin. Miksi Elastisen kunniaa voi loukata ja miksi Sofia iskee näin suljetun ryhmän sananvapauteen?
Siis syytätkö nyt Sofia ja hänen persoonaansa siitä, millaisessa ryhmässä Ela on ollut jäsenenä.
Sofi iskee ryhmän kirjoitteluun varmasti siksi, että se on hänen mielestään ei hyväksyttävää.
Enkä usko hetkeäkään, etteikö Ela asiaa oikeuteen vie, jos hänen kunniaansa on loukattu. Tai siis tekisi rikosilmoitusta. Syyteharkinnanhan tekee sitten joku muu.Sofi iskee ryhmään siksi, koska siellä oli miehiä. Eihän Sofi ole koskaan kritisoinut naisten tekemisiä.
Ja onhan se aivan hurjaa, että mies kertoo frendeilleen suljetussa ryhmässä, että viime kertainen seksinsä oli hyvää. Huhhuh, mikä rikos. Kyllä nyt kannattaa Finlandia-palkitun hyödyntää julkkisasemaansa näiden suurrikollisten tuomitsemisessa.
Yritätkö nyt mitätöidä rymän sanomiset sillä, että Sofi olisi miestenvihaaja?
Todella kaukaa haettua.
Itse en voi sietää Sofi Oksasta, joka tunkee mieleipiteitään totuuksina.
Tässä asiassa hän onkuitenkin ihan oikealla asialla.
Kuten en hyväksy Sofia lausuntoautomaattina, en myöskään hyväksy tuollasta sisäpiiriryhmää, jonka jäsenet käyttäytyvät vähintäänkin arveluttavalla, oikeasti moraalittomalla tavalla. Sisäpiiri on pahempi, koska he toiminnallaan halveksivat niitä, jotka heidän tulonsa mahdollistavat. Yhtä hyvin voisivat lyödä märällä rätillä fanejaan päin naamaa ja sylkeä perään, tämä on vastaavaa toimintaa. Sisäpiiri päästi todelliset minänsä esiin, kun kuvittelivat voivansa tehdä sen turvassa salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstaan voi aina luottaa. Puolisataa miestä sikailee ja halventaa naisia ja erityisryhmiin kuuluvia ihmisiä ja täällä väitellään asian puolesta ääntä pitävien henkilöiden tekemisistä. Dear sisäpiiriläiset, toivottavasti osaatte edes hävetä kunnolla!
Väärin. 50 miestä oli ryhmässä, jossa jotkut väitetysti "sikailivat". En puolustele tekoja, vaan korjaan vain asiavirheesi.
Väitehän on useamman ryhmäläisen puolesta kai myönnetty todeksi, vai miksi ovat anteeksi pyydelleet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuollainen kovistelu asianajajalta ole laitonta?
Ap
Tyhmä asianajaja Elastisella. Antaa huonoja neuvoja ja tekee typeriä mafiamaisia pelotteluja Suomessa. Hehän heh! Jos olisi jättänyt reagoimatta naisten kirjoituksiin, olisi päässyt vähemmällä negatiivisella julkisuudella.
Jospa Sofi otti asiaan kantaa, koska tietää saavansa paljon julkisuutta ja hyväksyntää. Täälläkin yli 20 sivua "Hyvä Sofi" kommentteja.
Voi olla myös niin, että on oikeasti tuota rinkiä ja kirjoittelua vastaan.
Kun en tiedä miten asia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jokin ryhmä siis juuri Elastiseen liittyy? Paitsi ehkä siinä mielessä, että hän puolustautuu, koska ei ole tehnyt mitään eikä halua seistä kyseisten asioiden takana - koska ei ole ollut niihin osallinen.
Vaikea sanoa, kun ei tosiaan tiedä, kuka siellä on mitäkin kommentoinut ja peukuttanut. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, että itse on vastuussa siitä, mihin ryhmään kuuluu ja vaikka julkaista itse toimintansa ko ryhmässä, jos kokee, että julkisuudessa liikkuu vääriä huhuja.
Ei sitten mitenkään ole mahdollista, että kirjailija voisi olla hieman turhan "vahva" persoona? Mitä kaikkia nimityksiä tälle onkaan. Ei voi sanoa koska voisi olla kunnianloukkaus, vaikka sananvapaus täällä onkin. Miksi Elastisen kunniaa voi loukata ja miksi Sofia iskee näin suljetun ryhmän sananvapauteen?
Enkä usko hetkeäkään, etteikö Ela asiaa oikeuteen vie, jos hänen kunniaansa on loukattu. Tai siis tekisi rikosilmoitusta. Syyteharkinnanhan tekee sitten joku muu.
Vastuunpakoilu? Aika hulvatonta, että mielipiedepalstalainenkin pakoilee vastuuta mielestäsi. Yhteinen jaettu maailmallinen vastuun pakoilu jostakin suljetusta ryhmästä, jonne kuuluu vain joitakin julkkiksia? Olkoon sitten niin.
Itse en ainakaan ole joka niinä parina kertana, kun olisin voinut, vienyt asiaa oikeuteen. Vaikka vastaani on rikottu. Tarkoittaako se, että vastapuoli on ollut oikeassa ja minä väärässä? Että jokainen, jota vastaan on rikottu, kyllä nostaa siitä metelin ja vie oikeuteen? Olisikin niin. Kaikki eivät ajattele niin. Kaikilla ei ole edes sitä "munaa", koska toiset ovat herkkiä jännittäjiä tai omaavat erilaisen asenteen, kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAinakin se on mautonta.
Eivät tainneet ottaa huomioon, että Sofilla ja Honkasella on käytettävissään oman liittonsa lakimiehet. Ja Sofilla rahaa palkata vaikka armeija lakimiehiä omillakin rahoillaan, eikä Elastisen toiminta vaikuta Sofin tuloihin mitenkään, ei voi kiristää edes sillä, ettei anna haastatteluja näille kirjailijoille.
Eiköhän olekin niin että Elastisen lakimies on ollut yhteydessä Oksasen lakimieheen eikä Sofiin itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yksi Ela liittyy isoon ryhmään ja siitä käytävään keskusteluun näin vahvasti? Siksikö, että on puolustautunut ja yrittänyt kerota, ettei allekirjoita ryhmäa asioita? Vai Sofiako on Elan nostanut esiin esimerkkinä jäsenistöstä? Miksi jonkun Sofin pitäisi iskeö ryhmän kirjoitteluun? Etenkin ottaen huomioon, miten vahvasti on itse seissyt sananvapauden kanssalla. Taitaa olla kyse narsistisesta loukkaantumisesta; joku ei ole pitänyt Sofin kampauksesta, esim. Minä en ainakaan pidä, mutta se ei vähennä kenenkään ihmisarvoa.
Sofi tietää mikä on sananvapauden määritelmä ja mitä se tarkoittaa. Toisin, kuin täällä muutamat kommentoijat.
Eikös Sofi ole sanonut että suomalaisen miehen kansalliseen identiteettiin kuuluu hakata naisia kännipäissään.
Vastaavista puheista koskien toki eri kansalaisuutta on langetettu oikeudessa tuomioita.
Onko Sofin rasismi jotenkin parempaa rasismia?Tee ihmeessä rikosilmoitus, jos asia sinua vaivaa, niin ei tarvitse jossitella anonyyminä vauva-av:lla :D
Rikosilmoitusten tehtailu ei kuulu harrastuksiini, koska en ole suvaggiini. Kunhan kerron tosiasiat.
Sofi on rasisti ja etova femisti.Oletko se sama jankkaaja, joka viikkokausia puolusti Halla-ahoa ja haukkui tämän salarakasta satojen viestien voimin ja sai joka viestiin jonkun suvkkkiväännöksen?
Kiinnitin myös huomiota, että naisvihakommenteista tyydyttäytyvä vakiohahmo
sai käännettyä keskustelun mieleiseensä suuntaan. Se on vaikeaa, kun ei tiedä, että vihaako vai rakastaako vai rakastaako vihaamista. Ja kuitenkin pitää hakeutua kontakteihin edes anonyyminä ja verkon kautta, ei pysty olemaan erossa. Hyvää Juhannusta hänelle ja muillekin.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAinakin se on mautonta.
Eivät tainneet ottaa huomioon, että Sofilla ja Honkasella on käytettävissään oman liittonsa lakimiehet. Ja Sofilla rahaa palkata vaikka armeija lakimiehiä omillakin rahoillaan, eikä Elastisen toiminta vaikuta Sofin tuloihin mitenkään, ei voi kiristää edes sillä, ettei anna haastatteluja näille kirjailijoille.
Eiköhän olekin niin että Elastisen lakimies on ollut yhteydessä Oksasen lakimieheen eikä Sofiin itseensä.
En usko, olisiko ollut pokkaa kirjoittaa tuolla tavalla toiselle juristille. Maallikkoja voi pelotella, kokeilla kepillä jäätä niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oo tullut aiemmin mieleen, että ihmiset ei ole sellaisia oikeasti kun julkisuuteen annetussa kuvassa. Nää "julkkis x vieraili syöpäsairaalassa" jutut on minusta aina olleet sitä julkisuuskuvan kiillottamista. Yksi vierailu jossain, ja älytön määrä positiivista julkisuutta.
Ja kummasti on aina lehtikuvaaja sattumalta mestoilla.
Just. Koskaan ei kai ole tullut julki,että joku julkkis olisi lahjoittanut rahaa tai vieraillut jossain "orpokodissa" auttamassa salaa viimeiset kymmenen vuotta ja yrittänyt tämän visusti pitää julkisuudelta salassa... Aina mennään paikkaan x, otetaan kuvat ja lähdetään pois. Otsikko Julkkis x lasten asialla. Tai käydään jossain afrikassa lomalla, otetaan pari kuvaa ja lehdet julistaa kuinka henkilö x taistelee nälänhätää vastaan paikanpäällä. Joku lehti tai hyväntekeväisyys firma maksaa matkat ja majoituksen että saadaan joku julkkis keulakuvaksi että taviksetkin osallistuu lähettämällä rahaa.
Että mä vihaan noita "hyväntekijöitä". Siis kun se on vaan feikkiä.
Eikös joku julkkis ollut kuvaamassa jotain kampanjaa lapsityövoimaa tai jotain vastaan. Oli valittanut että kun on niin kuuma, että ei pysty ottaa kuvia tai sitä repliikkiä siihen kameraan sanoa, kun EI PYSTY kun on niin KUUMA. Samalla pikkulapset tekee raskasta duunia tyyliin 12 tuntia päivässä siinä. Muistelen että pari vuotta sit oli jotain juttua tuosta, älkää kysykö lähdettä.
Eiköhän ne ole ne ympärillä häärivät muut tahot, jotka ovat pyytäneet julkkiksen näihin tampauksiin mukaan atavllisia ihmisiäkin houkutellakseen hyväntekeväisyyteen, eikä julkkis ole hennonut kieltäytyä. Managerit ja muut päättävät, julkkis menee. Eihän sellaisesta kai ole järkeä kieltäytyäkään, jos kannattaa hyväntekeväisyyttä ja hyviä arvoja kuitenkin.
Ehkä olet kymmenen vuotta käynyt ja joku lehtikuvaaja ilmestyy yhdentenätoista vuotena: siinäpä käväisit lastensairaalassa julkisuus ja haneus silmissä kiiluen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Sofi tai hänen persoonansa liittyy siihen, mitä jossain ryhmässä, johon hän ei itse kuulu, kirjoitellaan. Vai ajatteletko, että juristi lähestyi häntä siksi, koska vahva persoona.
Ihan käsittämättömiä selityksiä.
Aivan. Miten Sofi ja hänen persoonansa liittyy siihen, mitä jossakin ryhmässä, johon hän ei itse kuulu, kirjoitellaan? Ja miksi juuri Elastinen on Sofin hampaissa? Vaikka ei taida olla se pahin jehu ryhmässä laisinkaan (ne pahimmat pysyy tietenkin hiljaa, ettei kukaan huomaisi ja tulisi ajatelleeksi).
Ei Sofi liity kai ryhmän kirjoituksiin mitenkään, tai ainakaan sellaisesta ei ole uutisoitu. Mutta jotkut puuuttuvat epäkohtiin, silloinkin, kun itse eivät ole uhreja. Se on kunnioitettavaa.
Miksei Sofi ole puuttunut naisten tekemään parisuhdeväkivaltaan joka on todella yleistä suomessa?
Täyttä roskaa tälläiset Sofi Oksaset... ykisilmäisiä ja rasistisia feministejä.
Jos tuota joku kunnioittaa niin epäilen kyseisen ihmisen mielenterveyttä.Kai jokainen saa itse vapaasti valita, mihin haluaa puuttua. Puutu sinä niihin asioihin, jotka mielestäsi puuttumista kaipaavat. Toimi itse, äläkä oleta, että muut tekevät sen puolestasi.
Tein juuri niin. Puutuin Sofi Oksasen rasismiin ja vihapuheeseen.
Okei. No, eiköhän siitä nyt viriä julkinen keskustelu, jota uutisoidaan ja kommentoidaan. Kun kerran anonyyminä vauva-av:lla puutuit asiaan.
Anteeksi ilkeyteni. Taidan nyt poistua Juhannuksen viettoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstaan voi aina luottaa. Puolisataa miestä sikailee ja halventaa naisia ja erityisryhmiin kuuluvia ihmisiä ja täällä väitellään asian puolesta ääntä pitävien henkilöiden tekemisistä. Dear sisäpiiriläiset, toivottavasti osaatte edes hävetä kunnolla!
Väärin. 50 miestä oli ryhmässä, jossa jotkut väitetysti "sikailivat". En puolustele tekoja, vaan korjaan vain asiavirheesi.
Väitehän on useamman ryhmäläisen puolesta kai myönnetty todeksi, vai miksi ovat anteeksi pyydelleet.
Eikös täällä ole tuomittu syntiseksi ylipäätään ryhmään kuuluminen? Nytkö anteeksipyytely tulkitaankin syyllisyydeksi rasistisiin pahoihin kommentteihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofi on rasisti ja etova femisti.Niinpä niin, pelkkää anonyymiä valitusta, kyllähän sen tiesinkin, kunhan kokeilin.
Ja sinun nimesi oli...? Kappas, oletkin anonyymi valittaja.
Voin toki tulla vaikka FB-seinällesi keskustelemaan asiasta ihan omalla nimellänikin, mutta sinä et uskalla moiseen ryhtyä. Olet hurja keyboardwarrior suvaggiini joka käy korkeintaan naamiotuneena "meillä on unelma" marssilla.
Koet sitten olevasi kovakin yhteiskuntamme vaikuttaja.
Minä en ole valittanut, luepas tarkemmin.
Minulle tämä kirjoittelu on lähinnä ajankulua ja ihan hauskaa sellaista, pidän väittelystä.
Elastinen ja Cheek ovat kai pyytäneet anteeksi ryhmän puolesta ja siihen kuulumistaan. Tosin Cheekin suusta en ihmettelisi tulleen vähän paksumpaakin juttua ryhmässä, vaan voinhan olla väärässä.
Ja eikö ne asiat kuulu sananvapauden piiriin? Kuten Sofinkin kirjoitelmat monestakin asiasta; voi tulkita aivan samoin.
Sofin rasismi on sitä parempaa rasismia.
Sofin vihapuhe on sitä parempaa vihapuhetta, mutta miksi Sofi vihaa suomalaisia miehiä?
Onko Sofilla heikko itsetunto, onko hän huomionkipeä?
Pukeutumisestaan voi saada vihjeitä ja vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole tuomittu syntiseksi ylipäätään ryhmään kuuluminen? Nytkö anteeksipyytely tulkitaankin syyllisyydeksi rasistisiin pahoihin kommentteihin?
Minä tulkitsen sen osoitukseksi, että ryhmän toiminnassa on anteeksipyydettävää ja siitä esitetyt väitteet jossain määrin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Mitä se meille kuuluu, mitä jotkut suljetussa ryhmässä puhuvat? I mean it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulkitsen sen osoitukseksi, että ryhmän toiminnassa on anteeksipyydettävää ja siitä esitetyt väitteet jossain määrin totta.
Siitä esitetyt väitteet, kyllä. Mutta väitteiden henkilöityminen tiettyihin henkilöihin, se on vähän paksua. Onko Sofi siis sytttänyt Elastista joistakin mielipiteistä erikseen? Vai onko Elastinen vai tullut julkisuuteen puolustautumaan ja saanut sitä kautta väärän maineen tässä asiassa vahingossa itselleen? Miksi tämä on Sofin ja Elan sota? Ela sanonut, ettei Sofin hiusväri ole ihan hänen tyyppiään?