Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elastisen asianajaja yritti hiljentää Sofi Oksasen ja Nina Honkasen - "Kimmolta terveisiä, että Elastinen on hyvin, hyvin vihainen"

Vierailija
22.06.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200225095_vd.shtml

Olen aina vaistonnut että nuo julkkismiehet ovat limaisija, oikeassa olin.

Kommentit (442)

Vierailija
21/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustava ja Poski vois muuttaa mun puolesta ulkomaille.

Vierailija
22/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut joskus olemaan hieman tekemisissä Sofin kanssa. Se ei ole mukavaa. On sen verran itseriittoinen marisija.

Mutta nyt Sofin pisteet kyllä nousi. Ei ole syytä olettaa että hän reagoi uhkailuihin ihan niin kuin uhkaaja toivoo. Hyvä niin!

Sofi on ollut jo ennen suosiotaan "hankala" ihminen, suosion jälkeen kun pissa nousi päähän, niin vielä hankalampi ja itseään täynnä. 

Eli Kimmo saa tuosta syyttää täysin itseään, kun on ollut 100% idiootti ja laittanut terveisiä Sofille.

Tuohan on ollut 150 % varmaa, että Sofi tuolla "uhkailulla" tekee itsestään suurta sananavapauden marttyyriä. 

Sofi 6- Kimmo 0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen on yhdessä sen toisen Profeetan kanssa tämän maan turhimpia julkkiksia ja todellinen dorka.

Vierailija
24/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut joskus olemaan hieman tekemisissä Sofin kanssa. Se ei ole mukavaa. On sen verran itseriittoinen marisija.

Mutta nyt Sofin pisteet kyllä nousi. Ei ole syytä olettaa että hän reagoi uhkailuihin ihan niin kuin uhkaaja toivoo. Hyvä niin!

En minäkään Oksasen töistä tai yleisesestä olemuksesta pidä, mutta hänellä on sananvapaus. Lisäksi Honkasen kirjoituksessa tai Oksasen teossa ei ollut mitään laitonta. Tosiaan, Oksasen pisteet nousivat, koska juuri näin tulee toimia, kun joku mikkihiiri alkaa uhkailla tyhjästä lakimiehensä selän takaa. Kaikki julkiseksi!

Oksasella taitaa olla sellainen piirre että se tarttee jonkun vihollisen. Sen tuotanto ja haastattelut ainakin ovat antaneet sen kuvan. Tähän asti ne viholliset on olleet vähän hankalia (Neuvostoliitto, kommunismi jne.).

Mutta nyt tuo hymypoika teki itsestään maalitaulun. Bääääd muuv, kuten ameriikkalainen sanoisi!

Vierailija
25/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään Oksasen töistä tai yleisesestä olemuksesta pidä, mutta hänellä on sananvapaus. Lisäksi Honkasen kirjoituksessa tai Oksasen teossa ei ollut mitään laitonta. Tosiaan, Oksasen pisteet nousivat, koska juuri näin tulee toimia, kun joku mikkihiiri alkaa uhkailla tyhjästä lakimiehensä selän takaa. Kaikki julkiseksi!

Oksasella taitaa olla sellainen piirre että se tarttee jonkun vihollisen. Sen tuotanto ja haastattelut ainakin ovat antaneet sen kuvan. Tähän asti ne viholliset on olleet vähän hankalia (Neuvostoliitto, kommunismi jne.).

Mutta nyt tuo hymypoika teki itsestään maalitaulun. Bääääd muuv, kuten ameriikkalainen sanoisi!

Epäkohtiin puuttuminen on kyllä ihan positiivinen piirre ihmisessä. Ja varsinkin, kun on asemassa, jossa sillä puuttumisella saa palstatilaa eli julkisuutta sille asialle. Kaikki eivät jaksa nähdä vaivaa tai uskalla, ettei oma julkisuuskuva kärsi. Onneksi on vielä heitä, jotka uskaltavat.

Vierailija
26/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastisen brändi kärsii, miljoonakorvaukset Sofilta ja toiselta nevöhööd bitchiltä.

Vierailija
27/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Kertoo jotain surullista maastamme, että tuollainen ällötys kuin elastinen on ja pysyy suosittuna.

Vierailija
28/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liittyä mihinkään faseryhmään, ainakaan julkkiksen. Ei koskaan tiedä mitä hourupäät mouhuavat ja vastuu lankeaa kuuluisimmille.Tuskin Elastinen pilkkaa vammaisia, eikä Cheekkikään, kuten Kirjailijoiden antama mielikuva antaa ymmärtää. Ihanaa, kun muutamat Lukeneiston edustajat ovat saaneet valtakirjan leimata.

Vierailija
29/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elastisen brändi kärsii, miljoonakorvaukset Sofilta ja toiselta nevöhööd bitchiltä.

Elastinen ei itse ole vastuussa kirjoittamistaan asioista tai päätöksistään, minkälaisiin ryhmiin kuuluu? Onko Elalla edunvalvoja? Jos on, niin korvausvaateet kandee esittää siihen suuntaan, kun ei ole huolehtinut asiakkaansa parhaasta.

Vierailija
30/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja milloinhan ketju poistuu, kun Elan asianajaja ottaa modeen yhteyttä...

Vierailija
31/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä pikkupellet jossain erityissuojeluksessa, kuten eräät muutkin suomalaiset julkkismiehet? Voisi melkein tehdä oman ketjun näistä suojelluista kikkelinkantajista ja nykyajan vapaamuurariudesta-jos jaksaisi.

Vierailija
32/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata liittyä mihinkään faseryhmään, ainakaan julkkiksen. Ei koskaan tiedä mitä hourupäät mouhuavat ja vastuu lankeaa kuuluisimmille.Tuskin Elastinen pilkkaa vammaisia, eikä Cheekkikään, kuten Kirjailijoiden antama mielikuva antaa ymmärtää. Ihanaa, kun muutamat Lukeneiston edustajat ovat saaneet valtakirjan leimata.

No mutta olet asian ytimessä. Ei kannattaisi liittyä, vaan hepä ovat olleet kovasti tonttuja ja liittyneet. Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
33/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elastinen ei itse ole vastuussa kirjoittamistaan asioista tai päätöksistään, minkälaisiin ryhmiin kuuluu? Onko Elalla edunvalvoja? Jos on, niin korvausvaateet kandee esittää siihen suuntaan, kun ei ole huolehtinut asiakkaansa parhaasta.

Mitä hän on kirjoittanut ja mitä hänen on väitetty kirjoittaneen. Taitaa olla ristiriita, jota pähkäillään. Voi tulla mielenkiintoinen keissi. Tuskin asianajaja uhkailee, vaan latoo faktoja pöytään. Sofin on aika tarkistaa viimeisin saldo.

Vierailija
34/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta olet asian ytimessä. Ei kannattaisi liittyä, vaan hepä ovat olleet kovasti tonttuja ja liittyneet. Tyhmyydestä sakotetaan.

Sakkoja voi tulla, mutta kenelle? Julkkiksille ohjesäännäksi, ettei tavisten kanssa kannata jutella facebookissa. Ovat kuitenkin pettymyksen aiheuttavia typeryksiä.

Vierailija
35/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofin omin sanoin:

"Vastuuta asiasta ei poista myöskään se, että juuri itse ei ole pilkannut tiettyä vähemmistöryhmää, vaikka kuuluukin rinkiin, ja vaikka itse ei jakaisikaan seksiaktejaan, jo viestien seuraaminen on kyseenalaisen toiminnan hyväksymistä. Honkanen kirjoitti pakinansa muistuttaakseen tästä.

Välinpitämättömyys ja vaikeneminen ovat omia valintoja, jotka tekevät myös passiivisesta Sisäpiirin jäsenestä mahdollistajan, hiljaisen hyväksyjän, joka vaikenemalla antaa toiminnalle kannatuksensa.

Vielä suurempaa osallistumista on se, että yrittää vaientaa asiasta käytävän julkisen keskustelun. "

Vierailija
36/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas muu olikaan hyvin hyvin vihainen? Nasse-setä!

Tän täytyy olla älytön läppä. Millä ne kuvitteli voivansa uhkailla?? Tuollaiset uhkaukset pitäis laittaa liiton tutkittavaksi, ei kuulua hyvän asianajotoiminnan tapohin?

Vierailija
37/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan olla täällläkin hiljaa Sisäpiirin pel...alfauroiden touhuista, ettei puhelin ala soida. Tässä maassa ei Elastisesta saa sanoa mitään, mikä ei ole Elastisen brändi- ja julkisuuskuvaosaston virallisesti hyväksymä lausunto, koska muuten Kimmolle tulee paha mieli ja kun Kimmolla on paha mieli, se ei anna haastatteluja, joissa kertoo positiivisuudestaan.

Sama pätee Teemu Selänteeseen, ei mitään negatiivisia kommentteja hänestä kirjoiteta, maksanut lehdet hiljaisiksi. Ei Teemukaan varmasti  ole mitä julkisuuskuva antaa ymmärtää.

Vierailija
38/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on kirjoittanut ja mitä hänen on väitetty kirjoittaneen. Taitaa olla ristiriita, jota pähkäillään. Voi tulla mielenkiintoinen keissi. Tuskin asianajaja uhkailee, vaan latoo faktoja pöytään. Sofin on aika tarkistaa viimeisin saldo.

Kirjoituksen julkaisi  Suomen Kuvalehti, luuletko tosiaan, ettei lakimiehiä ole konsultoitu ennen jutun julkaisemista?

Vierailija
39/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofin omin sanoin:

"Vastuuta asiasta ei poista myöskään se, että juuri itse ei ole pilkannut tiettyä vähemmistöryhmää, vaikka kuuluukin rinkiin, ja vaikka itse ei jakaisikaan seksiaktejaan, jo viestien seuraaminen on kyseenalaisen toiminnan hyväksymistä. Honkanen kirjoitti pakinansa muistuttaakseen tästä.

Välinpitämättömyys ja vaikeneminen ovat omia valintoja, jotka tekevät myös passiivisesta Sisäpiirin jäsenestä mahdollistajan, hiljaisen hyväksyjän, joka vaikenemalla antaa toiminnalle kannatuksensa.

Vielä suurempaa osallistumista on se, että yrittää vaientaa asiasta käytävän julkisen keskustelun. "

No tässä en ole Sofin kanssa ollenkaan samalla linjalla! Hyvä että toi ryhmän esiin, kun sitä yritettiiin pimittää, MUTTA: passiivisten jäsenten syyttäminen on mautona, koska kuka edes tietää onko kaikki lukenut mitään veistejä siellä. Itse kuulun moniin ryhmiin, joita en aktiivisesti seuraa. Ja suuri osa jutuista menee ohi. Olen huomannut että tämä on yleistäkin. Ei todellakaan ole oikein leimata pelkän ryhmään kuulumisen perusteella. Sofi menee tässä liian pitkälle.

Kyllä minä ainakin vetäisin kunnianloukkaussyytteet kehiin, mikäli minusta pyrittäisiin julkisuudessa leimaamaan jotain mitä en ole.

Tuo maton alle piilottelu kyllä herättää todella paljon epäilyksiä. Kunpa kaikki törky saataisiin kaivettua esiin. Ei nämä ansaitse yhtään silotellumpaa kohtelua kuin muutkaan.

Vierailija
40/442 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole väittänyt muuta kuin että hän on kuulunut ryhmään, jossa on tehty yhtä sun toista...

Fiksuin teko, JOS olis puhdas pulmunen, olis nousta itse kertomaan mitä on puuhastellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi