Seurustelisitko miehen kanssa joka on saanut syytteen raiskauksesta?
Mutta todettu syyttömäksi koska todistusaineisto ei riitä tuomioon. Kyse on sana-vastaan-sana-tilanteesta.
Kommentit (124)
Ajatelkaa niiden naisten ja lasten tunteita, jotka ovat tulleet raiskatuiksi... Loppuelämä voi olla pilalla ja raiskatulle ei tule tuomiota, jos/kun todisteita ei ole riittävästi!! Haloo.. Pitääkö ympärillä olla kamerat ja 10 tuhatta ihmistä seuraamassa/todistamassa julmaa tekoa? Sen se vaatii, että tulee tuomio ja kynnys uhrilta mennä nöyryytyteksi sairaalaan ja poliisiasemalle. Tätä tapahtuu koko ajan. On voinut jo sattua, jollekkin jonka tiedätte ja tunnette! Te jotka olette joutuneet raiskauksen uhriksi, hakekaa apua muualta, jos/poliisi ei auta. Esim. Tukiryhmä. Voimia kaikille!
Puolet raiskausilmoituksista on nykyään sellaisia, että nainen on mennyt kännissä miehen luo. On ollut seksiä. Alkanut kaduttamaan, kun on pitänyt palata oman miehen luo ja sitten on keksitty raiskaus.
Jodelissa tänä viikonloppuna joku mies kyseli, voiko hän harrastaa seksiä sammuneen tyttöystävänsä kanssa. Kuulemma olivat sopineet, että harrastavat seksiä baarista palattuaan. Miehen mielestä tuo oli lupa ja siksi kyseessä ei olisi raiskaus.
Kaikenlaisia. Järkyttävää, että joku edes ajattelee tekevänsä tuollaista "rakastamalleen" ihmiselle.
Se kuubalaisjoukkue joutui vankilaan. Syy raiskaukseen oli ilmeisesti se, että kaikki eivät maksaneet.
Ne jotka olivat maksaneet tuolle, eivät saaneet syytettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehetkään seurustelisi naisen kanssa, joka on ollut neeekereiden kanssa, vaikka historian ei pitäisi vaikuttaa.
Ainoastaan miehen historia saa vaikuttaa :)
Seli seli.. Entä vauvat ja lapset onko nekin kännissä, kun ne häpäistään ja raiskataan.. Mieti vähän tuo henkilö voisi olla sinun tuttusi.
Aina miehet vetää ton naisten kännikortin eteen, näissä keskusteluissa. Sekö oikeuttaa kaiken? Raiskauksetkin? Mieti nyt!!
Vierailija kirjoitti:
Puolet raiskausilmoituksista on nykyään sellaisia, että nainen on mennyt kännissä miehen luo. On ollut seksiä. Alkanut kaduttamaan, kun on pitänyt palata oman miehen luo ja sitten on keksitty raiskaus.
Joo puolet, ihan varmaan. Tänne on heitetty jo viestejä joissa on noita prosentteja ja jopa lähteet niille, eikä niissäkään väitetty mitään puolista tapauksista.
Kuubalaisjuttu ihan väärin, kaiva itse faktat käsiin ja Valaistu!!
Hmm... Vaikea tapaus. Kun se voi olla ihan puppuakin koko syyte. Haluaisin lukea tuohon tapaukseen liittyvät paperit. Maailma ei kuitenkaan ole niin musta-valkoinen. Itse löin hynttyyt yhteen miehen kanssa ja olin raskaana, kun paljastui kiertokautta, että miehellä on ehdollinen. Menin aivan shokkiin. Ei mun tapa ole hengailla rikollisten kanssa. Ylinopeussakko on suurin rikos, jota omassa suku- ja tuttavapiirissä löytyy. Jouduin nielemään asian, koska olin rakastunut ja oli se vauvakin tulossa. Nyt tuosta on 15 vuotta ja edelleen yhdessä. Mies ei ole tänä aikana saanut kuin yhden parkkisakon. Hyvä ja kiltti mies. Vähän liiankin nössö. :)
Toisaalta kaveri meni yhteen miehen kanssa, jonka eksä otti yhteyttä kertoakseen, että mies on pahoinpidellyt häntä useamman kerran. Kaveri oli niin rakastunut ja mies tunnusti yhden lievän tapauksen, mutta sekin kuulosti siltä, että siinä vähän kumpikin töni toista ja kukaan ei loukkaantunut. Kaveri on fiksu nainen, koulutettu ja korkeassa asemassa pörssiyhtiössä. Sanoi kyllä suoraan, ettei tiedä, mitä uskoisi ja vähän epäilyttää tämä yhteiselämä, että jos jotain tulee ja mies onkin väkivaltainen. Ovat asuneet nyt yhdessä kolme vuotta ja koko ajan riidat pahentuneet miehen puolelta. Hirveitä kohtauksia, uhkailua jne. Kaveri on niin sinisilmäinen ja ei hänen elämänpiirissään ole aiemmin ollut tapana "pätkiä" läheisiä.
Odottakaa vaan, kun se suru iskee omaan lapseen!
Vierailija kirjoitti:
Aina miehet vetää ton naisten kännikortin eteen, näissä keskusteluissa. Sekö oikeuttaa kaiken? Raiskauksetkin? Mieti nyt!!
Poliisilla on tapauksia, jossa känninen nainen on ruvennut ottamaan työkaveriltaan suihin ravintolassa. Seuraavana päivänä nainen on tehnyt poliisille ilmoituksen raiskauksesta.
Kyllä tässä on kyse pelkästään kännikortista. Ei olennoiksi raiskaus
Ekä sit ihmiset kelaa vähän enemmän asioita toisesta näkökulmasta...
No komentoikaa nyt tyrmästipoilla, tehdyt raiskauksetkin!!!
Tyypillistä poliisi hyssyttelee, kovasti ulkomaalaisten tekemiä raiskauksia! Kun ne ei ymmärrä, kun ne on eri kulttuurista.. Seli seli... Tilastot kehiin % nousussa vuosi vuodelta.. Ei kaikki ole feikkiä!
Vierailija kirjoitti:
Kuubalaisjuttu ihan väärin, kaiva itse faktat käsiin ja Valaistu!!
Sellainen kuva on, että kyseessä oli venäläinen baarityttö.
En seurustelisi raiskaajaksi edes epäillyn henkilön kanssa!
Tuomituilta raiskaajillta pallit pois!!