Kuinka isojen lasten edessä hillutte alasti?
Heips, meillä on omankin kodin perintönä ollut tosi rento suhtautuminen alastomuuteen ja en toki tahallani hakeudu hillumaan nudistina, mutta käytännössä monta kertaa viikossa hillun kotona alasti, ovet auki jää monesti suihkuun tai vessaan ja silitän vaikka tissit paljaana tai kokonaankin alasti voin hyvin mennä tekeen aamupalaa tms. milloin mitenkin.... Melkein aina nukun alasti ja jos sitten siitä herään aamulla ja menen vessaan olen tietty alasti.... Mies hilluu kalsareissa, en ole tainnut koskaan nähdä munasillaan lasten edessä...
Mut siis, mun lapset nyt 15, 12, 8, keskimmäinen poika. Toistaiseksi eivät ole mitään koskaan kommentoineet, enkä muista että itsekään olisin koskaan kommentoinut kun oma äitini oli samanlainen. Mietin muutunko kohta erilaiseksi kun poika tulee murkkuikään?!? MItes teillä, onks tässä jotakin outoa?
Noin kymmenvuotiaasta poika ei ole enää halunnut saunaan meidän kanssa mikä tietty normaalia, samoin tyttö jäi pois muutamaksi vuodeksi, 14-vuotiaana taas palas mun kanssa saunaan, ei enää isänsä, mikä musta kans vaan normaalia ja oikeastaan sopivaa hävelisäisyyttä. Nyt 8.vuotias viimeisen puoli vuotta ei ole enää halunnut että häntä nähdään alasti eikä mene enää veljensä kanssa esim. kylpyyn niin kuin vielä viime kesänä, ja sekin ok, eli perhesaunat nyt meidän perheessä saunottu ;) Ja sehän vain normaalia.
Mut siis tää kysymys oli, että voiko teidän mielestänne ihan isoksi asti kotona hillua alasti teinien edessä?
Kommentit (118)
Mä en ole koskaan hillunut minkään ikäisten lasten edessä alasti. Ei kuulu mun mielestä normaaliin elämään. Olen alasti vain suihkussa.
8-vuotiasta poikaa ei ainakaan haittaa. Harmi jos alkaa jossain vaiheessa haittaamaan, kun tykätään miehen kaa nukkua alasti eikä aina aamulla ihan heti viitsi pukea.
Kunhan et heilu ilman vaatteita kun lapsilla on kavereita kylässä. Olisi varmasti noloa lapsille ja heidän kavereilleenkin.
Oma äiti aina suihkun jälkeen tai vaatteita vaihtaessa on alasti tai pikkuhousut jalassa, juoksee pitkin taloa hakemassa vaatteita, eikä mua ainakaan haittaa. :D
-n. 18v
No juu en todellakaan vieraiden läsnäollessa enkä siis mitenkään nauti alastomuudesta sinänsä, mutta olen vaan sillai huoleton tapaus että monesti vaan huomaan, että vien vaikka alusvaatteet pyykkiin, matkalla jäänkin vaikka laittaan pyykkiä kuivumaan, ei ole sillai tärkeää, että pitäisi ehtiä välissä hakea jotakin päälle kaapista tms... Viuhahtelen siis sinne ja tänne. Mutta en tietty olisi ilmanv aatteita lasten kavereiden seurassa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et heilu ilman vaatteita kun lapsilla on kavereita kylässä. Olisi varmasti noloa lapsille ja heidän kavereilleenkin.
Sama täällä. Vieraiden läsnäollessa ollaan pukeissa, omalla porukalla saa viuhahdella ken tahtoo.
Minä olen kuljeskellut alasti enkä ole pitänyt sitä erikoisena koko lapsien eliniän joista nuorin on nyt 20. Lapset tulee suikusta pyyhe ympärillään.
Aiheesta ei ole sen kummemmin keskusteltu.
Vieraiden aikana olen tietty pukeissa.
Alastomuudessa ei ole mielestäni mitään kummallista.
Juu kyllä meilläkin lapset kaikki noin 8-10-vuotiaana ovat alkaneet tulla pyyhe ympärillä. ITsekin tulin nuorena, en suostunut ikävuosina 10-15 menemään äitinikään kanssa enää saunaan. Kuuluu näköjään ikään, oma tyttö oli samanlainen. Asiasta ei puhuttu mitenkään. Ehkä hänkin sitten viuhahtelee omien lasten kanssa. Muistan, että teininä lähinnä vähän huvittuneena ja säälienkin katsoin äitini vararengasta ja raskausarpia, mutta en kiusaantuneena. Ja jotenkin ihailin, että kehtaa olla niinkin ison mahan kanssa alasti, heh. Mutta siis kun puhuin jenkkikaverien kanssa jotka ihmettelivät että lapset näkevät mut alasti kun eivät koskaan ole nähneet äitiään alasti saati muita naisia kuin itsensä niin tuli yhtäkkiä mieleen, että tämäpä onki asia, mistä en ole koskaan keltään kysynyt, että kuinka rennosti keskimäärin naiset ovat alasti kotonaan... Mutta ilmeisesti en tässä asiassa mikään outo sit kuitenkaan vaan muitakin kotona viuhahtelijoita löytyy edelleen.
AP
Olen m43 ja vanhemmat on aina olleet ilman vaatteita kun huvittaa ja ovat edelleen. Jos vieraita niin silloin vaatteissa. Mua ei ole haitannut. Itse olen ihan toisenlainen, en osaa olla edes paidatta itseksenikään. Nukun alasti ja kumppanin kanssa olen nakuna. Muiden seurassa en ole alasti enkä osaa edes saunoa kimpassa joka miehenä vähän haittaa kun se on osa mies kulttuuria, en vain osaa.
Siis oon 12 vuotta ja en tiiä mitä täällä teen, mutta siis ärsyttää vaan ihan sikana ku en tykkää että vanhemmat näkee tissit tai pillun muuten voisin vetää kadullakin alasti. Mutta se tässä ärsyttää kun äiti ikään kuin haluaa näyttää mulle millainen aikuisen naisen keho on ja siitä syystä ei peittele mitään siis kyllä seki pitää kotona vaatteet päällä mutta esim saunassahan se vasta näytteleeki niitä tissejään ei kyllä sano mitään. Ja siis kyllä minäkin aina oon alasti kotona ku ei oo muita kotona ja leikin sähköhammasharjalla ja muutenkin koskettele mutta ei vanhempia.
Onhan tuossa selkeä tarve esitellä itseään teineilleen - jos kerran tuedostaa asian. Ei ihan terve meininki. Kumman osapuolen on tarkoitus kiihottua? Alastimuus on alastomuutta eikä sitä tarvitse jakaa omille(kaan) lapsilleen.
Terapian paikka.
Musta ois ollu outoo, jopa häiritsevää, jos mun äiti menis alasti pitki taloo.
Jos äiti ois sitä harrastanu, en ois kyl kehannu sanoo.
Minusta ei ole tuonikäisen pojan läsnäollen oleskella alasti. Mitä jos isä hilluisi alasti teinitytön nähden, sitä pidettäisiin seksuaalisena hyväksikäyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole tuonikäisen pojan läsnäollen oleskella alasti. Mitä jos isä hilluisi alasti teinitytön nähden, sitä pidettäisiin seksuaalisena hyväksikäyttönä.
Jota se onkin.
Mulla ei ole alasti olon kanssa mitään ongelmaa, käydäänhän miehen kanssa saunassa ja suihkussa.
Mutta en ole alasti lapsieni edessä, en edes alusvaatteisillani.
Miehen kanssa nukutaan alasti, jos lapset ovat hoidossa jossakin.
Naapurin lapset on siinä 5-10 vuotiaita.
Mitä pahaa tässä nyt taas nähdään? Jos jotain haittaa alastomuus niin se on hänen oma asia. Minulle ei ole merkitystä vaikka olisin kenen edessä alasti.
Kyllä meillä heiluu sekä mies että minä. Lapset 24, 18, 16 ja 8.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa tässä nyt taas nähdään? Jos jotain haittaa alastomuus niin se on hänen oma asia. Minulle ei ole merkitystä vaikka olisin kenen edessä alasti.
Minäminäminäminä.
Kyllä voi jos ei teinejä haittaa.