Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi koskaan uskonut, mutta mua ärsyttää kun seinänaapuri ei ole leikannut nurmikkoaan

Vierailija
21.06.2017 |

Joku nainen siinä asuu, mutta en sen kummemmin tiedä. Kuitenkaan tuon pläntin ajamiseen ei viittä minuuttia kauempaa mene. Jos ei ensiviikolla ole ajanut nurmikkoaan, niin taidan suosiosta käydä itse sen ajamassa.
T. Nainen itsekin

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi meidän naapurilta, että saako leikata sen nurmikon. Lupa annettiin - ja oletetaan että se on niin kauan voimassa kunnes kielletään. Pihat ovat oikeasti niin pieniä, että oikein ärsyttää ottaa trimmeri esiin vain yhden pihan tarpeiksi. Mieskin on tyytyväisempi, kun saa esittää avuliasta.

Toisen puolen naapuri taas sanoi, että ei tarvitse he hoitaa itse. Vaikka vähän pidemmällä trimmausvälillä kuin me.

Enkä minäkään olisi voinut uskoa, että naapurin puolella huojuvat horsmat voisivat ärsyttää niin paljon kuin ne ärsyttävät. Onneksi siellä ei säilötä mitään rojua, mitä nyt juhlien jälkeen menee viikon verran ennen kuin nurmikolle viskotut pullot kerätään pois...

Ees yks joka ymmärtää mun ärsytyksen :D mä en ees oo mikää tiukkapipo siisteysintoilija, mutta naapurin ylipitkä nurmikko saa pinnan kireälle. Onneksi oli ees meidän tuparien aikaan lyhyt nurtsi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä