Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippituoli; kerro salaisuutesi, jota kukaan muu ei tiedä kuin sinä itse

Vierailija
21.06.2017 |

,

Kommentit (435)

Vierailija
321/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä työmatkoilla käyn Herkussa ja muissa homomestoissa. Isken usein miehen hotellihuoneeseen tai lähden jonkun luokse jatkoille. Mulla on myös vakituinen fuckbuddy, joka on naimisissa niinkuin minäkin mutta hänen vaimonsa hyväksyy meidän tapaamiset.

Haluaisin kertoa vaimolle ja erota, mutta pelkään, että hän vie lapset enkä enää ikinä näe heitä. Vaimoni on erittäin rajoittunut, homokammoinen ja ulkomaalaisvastainen. Lisäksi hän on väkivaltainen.

Vierailija
322/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v eika mulla oo ollu kuukautisia 15 vuoteen. En tiia miks (oon kylla lihava, ehka siks?), en oo koskaan kertonut kellekaan enka tutkinut. Asun ulkomailla, enka oo kaynyt laakarissa vuosikausiin.  Tiian et pitais tutkii mut on ollu nii helppoo olla ilman, etten oo halunnut.. Nyt vanhempana vahan kaduttaa  etten oo hoitanut asiaa, ja mietin et pitaisko menna laakariin ja sanoo et ne on vasta jaanyt pois, ettei laakari saarnaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä sinänsä ole rasisti, koska isänikin on espanjalainen ja vähän tummempi suomalaisia, muten pidä nykyisestä maahan_muutto_politiikasta. Itseasiassa vihaan ja pelkään näitä tulijoita ja kierrän ne kaukaa. Äänestin joskus EUta vastaan juurikin tämän pelon takia. Minulla ei ole mitään vastaan niitä, jotka oikeasti hankkivat itselleen työtä, kuten esim. turkkilaiset ja aasialaiset tai niitä 90-luvun alun vietnamin pako_laisia, jotka näyttää lähes kaikki muuttaneen jo takaisin.

Olen äänestänyt Perussuomalaisia kahtena vaalina peräkkäin, vaikka ystäväpiiri koostuukin Kokoomuslaisista. Esitän äänestäväni heitä.

Olen tehnyt salaa abortin yhdelle miehelle, joka 20v. sitten hartaasti toivoi kanssani lasta. Toivoo vieläkin, vaikkemme ole seurustelleet 20 vuoteen. Tiesin, etten tule hänen kanssaan pitkään olemaan, koska odotin vain pahan elämäntilanteen muuttumista. Mies on edelleen ihastunut minuun ja olisi valmis mihin tahansa, mutten halua häntä, koska hänelllä on sellaisia luonteenpiirteitä, jotka ärsyttävät. En rakasta häntä. On myös jotenkin hallitseva, mikä ei minun itsenäiseen elämään sovi. Hän olisi kyllä varakas, eikä töitä tarvitsisi tehdä, mutta raha ei tässä tapauksessa kiinnosta.

Olen pistänyt äitini rahoja toiselle tilille (hänen omalla nimellään). Hän ei hallitse raha-asioita ja humalassa tuhlailee. Aina kun on humalassa, niin pyydän häneltä rahaa ja esitän pennitöntä. Sitten laitan rahan tuolle tilille. Tilillä on jo mukavat 15k kertynyt.

Valehtelin kerran yhdelle kaverilleni harrastaneeni seksiä yhden miehen kanssa, johon hän oli ihastunut. Itseasiassa tiesin, että tuo mies oli linnakundi, enkä halunnut, että ystäväni alkaisi seurustelemaan sen kanssa. En tiedä teinkö oikein, mutta ystävä oli lojaali, eikä halunnut sekaantua minun "entisiin". Edelleen koen huonoa omaatuntoa asiasta.

Nyt kun luen tuota listaani, niin olen melko kamala ihminen...

Vierailija
324/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias nainen ja en ole ollut yhdynnässä vielä kertaakaan. Suuseksiä olen kyllä harrastanut yheen miehen kanssa ja kadun sitä, kun en tuntenut oikein mitään. . Se ei tuntunut epämiellyttävältä mutta ei ihanaltakaan.

Vierailija
325/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 31v eika mulla oo ollu kuukautisia 15 vuoteen. En tiia miks (oon kylla lihava, ehka siks?), en oo koskaan kertonut kellekaan enka tutkinut. Asun ulkomailla, enka oo kaynyt laakarissa vuosikausiin.  Tiian et pitais tutkii mut on ollu nii helppoo olla ilman, etten oo halunnut.. Nyt vanhempana vahan kaduttaa  etten oo hoitanut asiaa, ja mietin et pitaisko menna laakariin ja sanoo et ne on vasta jaanyt pois, ettei laakari saarnaa :/

Omg, mulla on tavallaan saman luokan probleema! Ja olen 29 v. Aina ollut epäsäännölliset kuukautiset, teininä ja nuorena aikuisena olivat vaan niukat ja tulivat harvoin, ja saattoi olla useamman vuodenkin taukoja vuotojen välissä. Nyt viimeiset 3 v. tilanne on taas kääntynyt aivan päinvastaiseksi, vuodan nimittäin n. 2-4 krt vuodessa ja kerrallaan sitten sen 1-6 kk putkeen, siis ihan lakkaamatta, koko ajan normaalia kunnon kuukautisvuotoa! Mitään kipuja ei ole, vain jatkuvaa vuotoa. Nytkin on menkat päällä, ovat olleet jo kai 4 kk, en jaksa pitää kirjaa tai välittää. Mä nyt olen muutenkin niin sairas, että en työelämässäkään ole koskaan ollut. Tämän ongelman puolesta en ole tosin lääkärillä käynyt, koska mitäpä ne voisivat edes asialle tehdä, leikata koko kohdun pois? No sitten kuolisin varmaan leikkauspöydälle, tosin ehkä se olisi ihan hyvä vaan, eipähän tarvisi enää kitua täällä ja surra tätä elämätöntä "elämää".

Vierailija
326/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli homofoobikko ja isäni kaappi-biseksuaali. Siksi olen tälläinen.

Vierailija
327/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää nähdä kavereita. Viime kerrasta jo vuosi. Viestittelemme kyllä. Aiemmin jos olen nähnyt, niin jälkeen oon hävenny mitä oon puhunu tai jättäny puhumatta. Vaikka en siis mitään ihmeempää olisi puhunutkaan. Mutta itsesyyttely on kovaa. Pelkään myös, että asioitani kerrotaan eteenpäin, joten en puhu syvällisiä. Jokin luottamuspula... Töissä sama. Jos joku tulee juttelee niitä näitä, niin kun tilanne on ohi niin hakkaan tyyliin päätäni seinään, että kui mä ny tollee.

Minulla on hyvä mies ja ihanat lapset. Onneksi. Ja yritän lapsille saada hyvät kaverisuhteet yms. Enkä puhu omista tuntemuksista ääneen lapsille. Tai oikeastaan kellekkään.

Tahtoisin hakea apua pahaan olooni, mutta en uskalla. Pelkään joutuvani esim sossun syyniin. Joten yritän vain jaksaa. Ja hymyillä.

Vierailija
328/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka kesä laihiksella kun odotan suosikkiartistin keikkaa. Se on myös hyvä ponnin pistää itseään kondikseen. Keikalle myös tällään itseäni enemmän kuin yleensä.

Juttelen yleensä hänen kanssaan ja olen ainakin tuntevinani lievää kemiaa välillämme. Tiedän, että hänellekin kelpaisi, jos olisimme sinkkuja.

Vierailija
329/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua enää nähdä kavereita. Viime kerrasta jo vuosi. Viestittelemme kyllä. Aiemmin jos olen nähnyt, niin jälkeen oon hävenny mitä oon puhunu tai jättäny puhumatta. Vaikka en siis mitään ihmeempää olisi puhunutkaan. Mutta itsesyyttely on kovaa. Pelkään myös, että asioitani kerrotaan eteenpäin, joten en puhu syvällisiä. Jokin luottamuspula... Töissä sama. Jos joku tulee juttelee niitä näitä, niin kun tilanne on ohi niin hakkaan tyyliin päätäni seinään, että kui mä ny tollee.

Minulla on hyvä mies ja ihanat lapset. Onneksi. Ja yritän lapsille saada hyvät kaverisuhteet yms. Enkä puhu omista tuntemuksista ääneen lapsille. Tai oikeastaan kellekkään.

Tahtoisin hakea apua pahaan olooni, mutta en uskalla. Pelkään joutuvani esim sossun syyniin. Joten yritän vain jaksaa. Ja hymyillä.

Et joudu, jos lapsilla on kaikki ok. He kyllä aistivat ongelmasi ja saattavat turhaan syyllistyä. Sinulle annetu apu varmasti näkyisi lapsissasi.

Parempi käydä vaikka tunnustelemassa apua, kuin vielä joskus romahtaa niin että kaikki menee ja jokainen kärsii. Ei sinua mhinkään pakoteta.

Vierailija
330/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon "kannabisriippuvainen" kaheksannetta vuotta ja haluaisin olla kokonaan ilman tai vaan satunnainen pössyttelijä.

Muihin huumeisiin en koske. Ikinä. Enkä juo alkoholia.

Syöpä pelottaa eniten.

On vakkari työpaikka ja ihana perhe, joista oon kiitollinen.

Mutta kukaan ei tästä tiedä paitsi mieheni. Enkä hänellekään ole sanonut kuinka paljon vihaan tätä tapaani. Tää kaksoiselämä hajottaa. Vihaan itseäni aina välillä.

Onko jollain antaa vinkkiä miten tästä eteenpäin? Kohtalotoveria?

Haukkua ei tarvi. Täällä osataan se ihan itsekkin...

Vierailija
331/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon melkein 30v mies joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Aina kun panetus ja yksinäisyys nousee normaalia korkeammaksi etsin netistä juurikin tälläisiä ketjuja.  Nää jutut täällä on monesti aivan järkyttävän moraalittomia ja tuntuu että jotkut naiset pitäisivät omaa miestään pahimpana vihollisenaan ja siten tekevät asioita mitkä satuttaisivat sitä miestä mahdollisimman paljon, jos mies saisi tietää. Olen kiitollinen näistä ketjuista, nimittäin aidosti oikeasti tappaa kaiken panetuksen ja yksinäisyyden taas hetkeksi :D Sattui juuri tälle päivälle vähän normaalia pahempi päivä ja googlettamalla löytyi aika nopeasti tälläisiä ketjuja ja satuin nyt klikkaamaan tänne. Varjopuolena tässä hommassa on se että kun vuodesta toiseen lukee tälläisiä ketjuja joissa tiivistyy vastakkaisen sukupuolen moraalittomuus niin on vaarana saada vääristynyt kuva naisista yleisesti ja naisvihan syntyminen on helppoa. Se on semmosta tasapainottelua. Miesten palstoilla vastaavissa ketjuissa on jännästi vähemmän seksiin ja pettämiseen liittyviä tunnustuksia.

Sen verta tylsä elämä itsellä että tuo taitaa olla ainoa mitä tähän ketjuun keksin.

Vierailija
332/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon melkein 30v mies joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Aina kun panetus ja yksinäisyys nousee normaalia korkeammaksi etsin netistä juurikin tälläisiä ketjuja.  Nää jutut täällä on monesti aivan järkyttävän moraalittomia ja tuntuu että jotkut naiset pitäisivät omaa miestään pahimpana vihollisenaan ja siten tekevät asioita mitkä satuttaisivat sitä miestä mahdollisimman paljon, jos mies saisi tietää. Olen kiitollinen näistä ketjuista, nimittäin aidosti oikeasti tappaa kaiken panetuksen ja yksinäisyyden taas hetkeksi :D Sattui juEuri tälle päivälle vähän normaalia pahempi päivä ja googlettamalla löytyi aika nopeasti tälläisiä ketjuja ja satuin nyt klikkaamaan tänne. Varjopuolena tässä hommassa on se että kun vuodesta toiseen lukee tälläisiä ketjuja joissa tiivistyy vastakkaisen sukupuolen moraalittomuus niin on vaarana saada vääristynyt kuva naisista yleisesti ja naisvihan syntyminen on helppoa. Se on semmosta tasapainottelua. Miesten palstoilla vastaavissa ketjuissa on jännästi vähemmän seksiin ja pettämiseen liittyviä tunnustuksia.

Sen verta tylsä elämä itsellä että tuo taitaa olla ainoa mitä tähän ketjuun keksin.

Joo, voipi saada väärän kuvan vastakkaisesta sulupuolesta! Eihän täällä palstalla saisi edes vanhentua tai lihota.

Rohkeesti vaa juttusille, jos naisen kosketusta haluat. Kyllä niitä kokemattomia naisiakin on paljon, niin voitte sitten yhdessä harjoitella. Tai olla harjoittamatta. Mistä sitten tykkääkin.

Vierailija
333/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt gynekologilla. Olen ollut ainoastaan yhden miehen kanssa vuosia, nyt yritämme lasta. En ole koskaan käyttänyt edes e-pillereitä, nyt emme käytä mitään ehkäisyä enää. Olen 27. Kukaan ei tiedä tätä. Kauhein salaisuuteni!

Vierailija
334/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kleptomaani

Vierailija
335/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, eihän se kirjoittaja niistä sukista sakkoja saanut vaan jostain vanhemmasta näpistyksestä. Säikähdys tuli vanhasta muistista kun huomasi äskettäin eri kauppareissulla unohtaneensa ne sukat jalkaan. Kuinka tarkkaan pitäisi asiat selittää , että kaikki ymmärtäisivät edes suurin piirtein oikein? Kuten eräs viestinnän ammattilainen sanoi: "koskaan ei voi tarpeeksi aliarvioida sitä ymmärryksen tasoa, joka osalla viestien vastaanottajista on".

Vierailija
336/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran myynyt itseäni, ihan vain kokeillakseni pystyisinkö siihen. Kukaan muu kuin minä ei tiedä hintaa, muuten voin asiasta vaikka vitsailla.

Vierailija
337/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut keski-ikäinen mies. Tyttäreni kaveri toi bailaamiseen uuvahtaneen tyttäreni baarista ja jäimme juttelemaan. Yksi asia johti toiseen ja hän käy usein panettamassa itseään luonani. Seksi on taivaallista molemmin puolin koska hänen ikäisensä ei juurikaan ole kiinnostuneet kuin formuloista ja bailaamisesta. Mitä kaikkea olenkaan saanut opettaa, voi jos tuo taito olisi ollut nuoruudessa. Nyt eräs toinenkin hänen kavereistaan on alkanut lähennellä, onkohan jotain asiasta maininnut vaikka lupasi ettei....

Vierailija
338/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin pari kuukautta mies stripparina nuorempana. Täytyy sanoa että se valekuva siitä miten miehet ovat sikoja polttareissaan naisstripparien kanssa ja naiset ovat kunnollisempia särkyi saman tien. Siis ei vittu. Tuli ihan helvetinmoisena sokkina millaisiksi elukoiksi naiset muuttuvat.

Miehillä polttareissa strippari = Miehet iloisina heittävät seteleitä mutta eivät koske, kuolaavat perään etäällä. Maximissaan polttarisankari saa sylitanssin.

Naisilla polttareissa strippari = lauma naisia tulee lääppimään minua ja muita kollegoitani ja ihan suoraan ottavat kullista kiinni ja runkkaavat sitä ja parissa tapauksessa jopa imevät. Kun kysyin ekan kerran jälkeen kollegaltani että "mitä vittua?" niin hän tokaisi että aivan normaalia naisten polttareissa kyseinen meininki. No nytpähän tiedän tämänkin. Kyllä naiset sikamaisuudessaan voittavat miehet halutessaan koska mieshän nyt ei voi olla pitämättä tuollaisesta, eihän? Työ maksoi hyvin ja olisi muuten ollut hauska tapa tienata mutta alkoi kuvottamaan asiakaskunta. Viimeinen niitti oli kun yksi vanhempi nainen työnsi sormensa perseeseeni.

Vierailija
339/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääryyttä tehneet ovat ansainneet huonon kohtalonsa. Näin ajattelen mielessäni. Samoin narkkarit ja alkoholistit pitäisi eliminoida tai antaa heidän itsensä niin tehdä helposti. He eivät tee kenellekään mitään muuta kuin pahaa, itsekkäitä ihmisiä.En koskaan sano näitä ääneen.

Ulkomaalaiset yrittivät ryöstää mummoni metroasemalla, suomalaiset alkkikset meni väliin. Eivät olisivat ottaneet mitään palkkioksi, tyrkytyin 2-kymppisen.

Vierailija
340/435 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin olen mukava ja ystävällinen mies mutta sisällepäin en. Olen suunnitellut murhia sekä miten niistä voisi jälkiä jättämättä olla jäämättä kiinni. Olen myös erittäin vihainen ja väkivaltainen vaikken sitä kenellekään näytä. Vain paras ystäväni tietää tämän minusta. (Ikinä en ketään tule tappamaan tiedoksi poliisille :D)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme