Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä "nykynuorissa" niin ärsyttää?

21.06.2017 |

.......vai ärsyttääkö mikään?

Kommentit (185)

Vierailija
61/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun nykynuoriso alkaa ärsyttää niin tiedät tulleesi vanhaksi.

Olen 20 ja alkanut jo huomata miten nykynuoriso ärsyttää. En tiedä olenko tulossa vanhaksi ennen aikojani vai olenko vain negatiivinen ihminen.

Sama peli täällä.

Toinen 20

Vierailija
62/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun ne on ihmisiä. Ihmiset on kamalia ja ärsyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ne on niin nynnyjä nykyään. Eivät juo eivätkä polta läheskään niin paljon kuin minun ikäpolveni 30 vuotta sitten. 

Eivät nynnyjä vaan fiksuja. Ihan hyvä etteivät polta ja juo.

Huumeita ja nuuskaa meneekin sitten sitäkin enemmän. Naurettavaa miten jotkut vanhemmat eivät tajua nykymaailman menoa..fiksumpia? lol..

Naurattaa kuinka ahdistunut olet omien luulottelujesi tajua. Sitten puit nyrkkiä jossain palstoilla. :D

Täh? nyt kyllä meni ihan ohi..kaipa yritit selittää jotain tärkeää..? Mitä kamaan ja nuuskaan tulee niin se on ihan fakta. usko tai ole uskomatta, who cares. 

Laita lähteet mukaan ensi kerralla ellet halua olla taas yksi mutufiilistelijä.

Minä en ole google, jos asia kiinnostaa niin etsi itse omat lähteesi, niitä kyllä löytyy joten antoisia lukemishetkiä. 

Vierailija
64/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ne on niin nynnyjä nykyään. Eivät juo eivätkä polta läheskään niin paljon kuin minun ikäpolveni 30 vuotta sitten. 

Huumeita ja nuuskaa meneekin sitten sitäkin enemmän. Naurettavaa miten jotkut vanhemmat eivät tajua nykymaailman menoa..fiksumpia? lol..

No niin pääkaupunkiseudulla tuota lähinnä esiintyy nuorison keskuudessa.

Vierailija
65/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumenuoret, koska alkoholi haisee. Päät sekaisin pill ereillä ja pilvillä. Laiskuus. Varhaiseläkkeet paeikymppisillä, kun ei jaksa eikä viitsi. Ei tarvi. Koko some heidän areenansa, so why bother.

Vierailija
66/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kollektiivisesti mutta ärsyttää nämä nuorisojengit, huligaanit ja rettelöitsijät, jotka hyökkäävät toisten kimppuun, vaanii, ovat väkivaltaisia, tekevät rötöksiä yms. Ne pitäisi saada kuriin. Nykyään hyvä kun uskaltaa edes kaupassa käydä. Väitetään, että nuoriso käyttäytyy paremmin kuin koskaan ennen, mutta eipä sitä ennen tarvinnut pelätä kadulla kävelyä tai kaupassa käyntiä. Rautatieasemalle en uskaltaisi ollenkaan.

Vierailija
67/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioituksen puute. Ihan kaikkea kohtaan. Tästä puhutaan muissakin maissa..liekö vuosikymmenen aivopesu"sinä olet tähti!" ja some tehnyt tehtävänsä..lukuunottamatta normaalinuoria joita tietenkin löytyy niin nykynuoriso on kyllä helvetin pihalla. Eivät tiedä edes omia sukupuoliaan enää ja kuvitellaan vaikka mitä luuloja mitä joku sanoo netissä, kirjoja ei lueta, mitään ei tutkita. On vain oma erinomaisuus. 

Kyllä nuoriso arvostaa tiettyjä asioita ja kunnioittaa tiettyjä ihmisiä. Valitsemiaan ihmisiä. Nykynuoriso tuntuu olevan ensimmäinen sukupolvi joka tajuaa että kunnioituksen ei kuulu olla ikään sidottua, vaan se pitää ansaita. Ei nuoriso tietenkään kunnioita vanhempia ihmisiä jos hekään eivät muuta tee kuin haukkuvat ja vähättelevät nuoria. Ei eletä missään Kiinassa jossa vanhemmat ihmiset saavat nuorilta kunnioituksen vaikka olisivat itse miten perseestä tahansa heitä kohtaan.

Nuoret myös tajuavat nykyään että aikuiset eivät tosiaankaan aina ole oikeassa, eikä heitä pidä joka asiassa kuunnella jos itse tietää paremmin.

Vierailija
68/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekopyhyys ja ylimielisyys. Muiden avoin halveksunta. En kunnioita enkö arvosta. Jos nuoriso ei osaa vanhempiaan sukupolvea kunnioittaa, en minäkään arvosta heitä. Ja näitä on lähipiirissä nähty niin useita, että einole yksittäistapauksia.

Koulujen pihat täynnä mopoautoja ja autoja, että nuoriso pääsee kurvailemaan eikö kuntoile kuten aiemmat sukupolvet.

Joskus ohittaessa tällaisen kullannupun, nosti keskisormen pystyyn pikku vauveli. Lol.

Vierailija
69/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kuinka ahdistunut olet omien luulottelujesi tajua. Sitten puit nyrkkiä jossain palstoilla. :D

Täh? nyt kyllä meni ihan ohi..kaipa yritit selittää jotain tärkeää..? Mitä kamaan ja nuuskaan tulee niin se on ihan fakta. usko tai ole uskomatta, who cares. 

Minä en ole google, jos asia kiinnostaa niin etsi itse omat lähteesi, niitä kyllä löytyy joten antoisia lukemishetkiä. 

Ei kai kukaan oikeasti luullut että sinulla olisi mitään faktoja ja lähteitä. :D :D :D Mutta kyllähän nettiin mahtuu sinunlainenkin argumentaatiosta ja logiikasta vähät välittävä mölyäjä, joka luulee, että hänen ennakkoluulonsa otetaan vakavasti. :)

Vierailija
70/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se, että mitään ei osata kunnioittaa. Jos pikkuviikarit saa lahjoja, kiittää ei osata. Näkee, että heille on lapsesta asti painotettu sitä omaa erinomaisuutta ja että mistään eintarvitse osoittaa kiitollisuutta. Lähinnä ehkä sarkasmin kautta, jos sittenkään. Tyyliin kiitti v tusti ja lahjat menee kirpparille, kun nuori haluaa taskurahaa. Ei ole mitään häpyä, koska kaikkea saatu aivan liikaa ja liian varhain. Ajatus entitlement, jonka toki vanhemmat heille iskostaneet. Sukuyhteyksien puute, koska some ja uraihmiset einpaljon sukua kaipaa. Suoranainen ilkeys, mitä eimollut aiemmissa sukupolvissa massoittain. Huumeet ja pilvet, ja se kuvitelma omasta etuoikeutettuna olemisesta. Näidem lapset, mitä niistä tulee? Kum kaikki on pitänyt saada helpolla ja painopiste siirtyy pois heistä?

Juurikin tämä. Kohta taas tulee joku taata kertomaan miten KAIKKI nuoret ovat AINA olleet samanlaisia..no ei v*tussa ole. Koska some-kulttuuri "pilasi" ainakin nämä nuorimmat sukupolvet. Ainahan raggareita on ollut mutta se että kokonaiset sukupolvet käyttäytyvät kuin entitled pikku loordit(ilman sukupuolia) ei ollut aikaisemissa sukupolvissa, ajatus olisi ollut absurdi.  Ja ilkeys, puhdas väkivalta se on lisääntynyt huomattavasi. En tiedä missä maailmassa muut vanhemmat elivät mutta ainakaan ysärillä kukaan ei pieksänyt luokkakavereidensa päitä paskaksi huvin takia. 

2000-luvn jälkeen kaikki muuttui ja paluuta ei ole ja mikä surullista, monet vanhemmat eivät edes suostu tajuamaan tätä. Vanhempien ja kasvatuksen syyhän tämä alunperin on, tietyllä tavalla. Okei, some on toinen massiivinen vaikuttaja.

Vierailija
71/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti luullut että sinulla olisi mitään faktoja ja lähteitä. :D :D :D Mutta kyllähän nettiin mahtuu sinunlainenkin argumentaatiosta ja logiikasta vähät välittävä mölyäjä, joka luulee, että hänen ennakkoluulonsa otetaan vakavasti. :)

Jani-petteri saa nyt vaivautua käyttämään sitä hakukonetta. Kaikkea ei kanneta nenän eteen valmiina. Elämänopetus.

Vierailija
72/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenkään omassa nuoruudessa haistatella tuntemattomille tai valikoida sukulaisista heitä, kelle päivää sanoo ja kutsuu yhteiseen pöytään. Kas silloin oli kunnioitus vanhempia sukupolvia kohtaan kohdillaan eikä eletty kuplassa kyllä minä tiedän, koska mutsi sanoi näin tai noin. She says he says sukupolvi. Ja älyltään laiskoja, vaikka koneella koko päivä istutaankin.

Vierailija
73/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani-petteri saa nyt vaivautua käyttämään sitä hakukonetta. Kaikkea ei kanneta nenän eteen valmiina. Elämänopetus.

Siellä kuopan pohjalla kaivat itseäsi vielä syvemmälle. :)

Vierailija
74/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleenkään omassa nuoruudessa haistatella tuntemattomille tai valikoida sukulaisista heitä, kelle päivää sanoo ja kutsuu yhteiseen pöytään. Kas silloin oli kunnioitus vanhempia sukupolvia kohtaan kohdillaan eikä eletty kuplassa kyllä minä tiedän, koska mutsi sanoi näin tai noin. She says he says sukupolvi. Ja älyltään laiskoja, vaikka koneella koko päivä istutaankin.

Olet jo aika monta kertaa toistanut itseäsi ketjussa.

Vierailija
75/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttaa ne, mutta ei röökiä.

Vierailija
76/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuollaiset greta teinit jotka huutaa vanhemmille ettekö osaa hävetä samalla matkustellen itse ympäri maailmaa ylimielinen ote muuhun maailmaan. Lapset lapset. Se ajatus, että ennen heitä ei ollut elämää asenne.

Y h y y

Olet tyypillinen teini.

Vierailija
77/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se nousukas sukupolvi, jotka nousivat työväenluokasta ylempään keskiluokkaan ja olettivat että raha korvaa rajat ja rakkauden. Ulkomaan matkoja ipamoille ja merkkivaatteita sekä mopoautot käyttöön. Lapsille ei opetrttu kunnioittamista ja kouluista vietiin auktoriteetti kasvattaa, jos pentu käyttäytyy väkivaltaisesti tai ilkeästi.

Pahoinpitelykulttuuri kasvanut ja se jos ope ennen saattoi fyysisesti kurittaa tällaista, piemempi paha kuin nykyteinie rajattomuus jossa nämä piinaavat tlisiaan ja aikuisia laittaen kännykameroillaan vaikka viralta, rakentaen ansoja opettajille. Yksi sana Koskela. Eikä yksittäinen. Kouluampumiset. Joka puolella pahoimvointi.

Teinit ei vastaa, koska niillä on se somemaailma. Kunpa koko intermet lakkautettaisiin. Mitä nää teinit sitten tekisi ja mihin ne selfiet sitten postattaisiin?

Vierailija
78/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki on tämä nuori tässä joka ei s.u.o.s.t.u käyttämään hakukonetta tiedon etsimiseen. Luin jostain että työpaikoilla on ongelmia koska yllättävän moni parikymppinen ei osaa käyttää sähköpostia ja liitteitä. Siis oikeasti..apua..nää on nenä kiinni ruudussa koko päivän mutta perus asioita ei osata tehdä? 

Vierailija
79/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisenä opettajana sanon, että olisit saanut ainekirjoituksesta 4-.

Emeritus ope

Vierailija
80/185 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He istuvat lasten puistoissa pössyttelemässä ja huutelevat. Tänäänkin lapselleni huudettiin:"Heitä homo voltti"

Heittikö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan