Isovanhempi, oletko koskaan pettynyt lastenlapsiisi?
Kommentit (15)
En tee sellaisilla lastenlapsilla mitään, joille olen muuten kuin ilmaa, paitsi silloin, kun pitäisi saada jotakin.
Herran jestas kun te ootte kyynistä porukkaa! Lastenlapset ovat siunaus ja suuri elämänilo.
Vierailija kirjoitti:
Herran jestas kun te ootte kyynistä porukkaa! Lastenlapset ovat siunaus ja suuri elämänilo.
No ei kaikilla välttämättä ole, vaikka sinulla olisi.
Aika sokeaa uskoa tuollaiseen.
Jotkut omatkin lapset voivat olla ongelmaisia.
Mieti nyt sitä Muumikahvila- yrittäjääkin;
Teki omalle isälleen niin!
Olen itse lapsi/ lapsenlapsi, enkä voi käsittää tuollaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikilla välttämättä ole, vaikka sinulla olisi.
Aika sokeaa uskoa tuollaiseen.
Jotkut omatkin lapset voivat olla ongelmaisia.
Mieti nyt sitä Muumikahvila- yrittäjääkin;
Teki omalle isälleen niin!
Olen itse lapsi/ lapsenlapsi, enkä voi käsittää tuollaista...
Tämä.
Olen, mutta tunne on varmasti ollut molemminpuolinen.
Pojanpoika ei mennyt armeijaan ja siksi pistin välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
En tee sellaisilla lastenlapsilla mitään, joille olen muuten kuin ilmaa, paitsi silloin, kun pitäisi saada jotakin.
Tällaista esiintyy nykyään todella paljon. Ei olisi tullut kuuloonkaan minun lapsuudessani ja nuoruudessani 1950- ja 1960-luvuilla. Sekä omia että isovanhempia kunnioitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista esiintyy nykyään todella paljon. Ei olisi tullut kuuloonkaan minun lapsuudessani ja nuoruudessani 1950- ja 1960-luvuilla. Sekä omia että isovanhempia kunnioitettiin.
Vapaa kasvatus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaa kasvatus?
Liian vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisilla isovanhemmillakaan ei ole mitään virkaa.
Kukapa ei olisi, mutta rakkaus voittaa sittenkin.
Olen. Kun meiltä varastettiin toistuvasti tavaroita ja jopa rahaa. Olivat silloin jo reilusti toisellakymmenellä. En hyväksy tällaista käytöstä keneltäkään, en edes sukulaisiltani. N66