Mikä "nykynuorissa" niin ärsyttää?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ne on niin nynnyjä nykyään. Eivät juo eivätkä polta läheskään niin paljon kuin minun ikäpolveni 30 vuotta sitten.
Eivät nynnyjä vaan fiksuja. Ihan hyvä etteivät polta ja juo.
Huumeita ja nuuskaa meneekin sitten sitäkin enemmän. Naurettavaa miten jotkut vanhemmat eivät tajua nykymaailman menoa..fiksumpia? lol..
Vierailija kirjoitti:
Joo tuollaiset greta teinit jotka huutaa vanhemmille ettekö osaa hävetä samalla matkustellen itse ympäri maailmaa ylimielinen ote muuhun maailmaan. Lapset lapset. Se ajatus, että ennen heitä ei ollut elämää asenne.
Y h y y
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ne on niin nynnyjä nykyään. Eivät juo eivätkä polta läheskään niin paljon kuin minun ikäpolveni 30 vuotta sitten.
Huumeita ja nuuskaa meneekin sitten sitäkin enemmän. Naurettavaa miten jotkut vanhemmat eivät tajua nykymaailman menoa..fiksumpia? lol..
Naurattaa kuinka ahdistunut olet omien luulottelujesi tajua. Sitten puit nyrkkiä jossain palstoilla. :D
Ei ärsytä mikään. Tunnen oikeastaan vain huippunuoria, ja tunnen heitä paljon, sekä omien lasteni että työni kautta. Ajattelevia, keskustelevia, lämpimiä, terveitsetuntoisia, empaatisia, fiksuja <3
N51
Viherterrori ja suvakkius. -Suoraan riistäjän ohjekkirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo laumasieluisuus. Ilkeys. Hakkerikulttuuri. Muiden ikäluokkien avoin halveksunta. Nämä nyt ensiksi.
Miten pystyt palstailemaan kun kaikki mainitsemasi negatiiviset piirteet ovat tämän palstan käyttövoima?
Katoa, teinix! Usko, minä tiedän! Ja se on sinulle pahasta.
Kunnioituksen puute. Ihan kaikkea kohtaan. Tästä puhutaan muissakin maissa..liekö vuosikymmenen aivopesu"sinä olet tähti!" ja some tehnyt tehtävänsä..lukuunottamatta normaalinuoria joita tietenkin löytyy niin nykynuoriso on kyllä helvetin pihalla. Eivät tiedä edes omia sukupuoliaan enää ja kuvitellaan vaikka mitä luuloja mitä joku sanoo netissä, kirjoja ei lueta, mitään ei tutkita. On vain oma erinomaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo laumasieluisuus. Ilkeys. Hakkerikulttuuri. Muiden ikäluokkien avoin halveksunta. Nämä nyt ensiksi.
Miten pystyt palstailemaan kun kaikki mainitsemasi negatiiviset piirteet ovat tämän palstan käyttövoima?
Katoa, teinix! Usko, minä tiedän! Ja se on sinulle pahasta.
Nuku pää selväksi.
N46
-Kapanteri.- kirjoitti:
Viherterrori ja suvakkius. -Suoraan riistäjän ohjekkirjasta.
Ai nuorissa? Minusta pahimpia suv akki-saralla ovat 30-50-vuotiaat...
Minun kokemus on ennemmin se, että nuoriso ei halua tai jaksa ottaa kantaa samoihin teemoihin, mitkä vanhempaa polvea on innostanut.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuollaiset greta teinit jotka huutaa vanhemmille ettekö osaa hävetä samalla matkustellen itse ympäri maailmaa ylimielinen ote muuhun maailmaan. Lapset lapset. Se ajatus, että ennen heitä ei ollut elämää asenne.
Greta on poikkeus, erityislapsi. Kuumella hänen äitinsä on samanlainen, diagnoosi hänelläkin. En yleistäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioituksen puute. Ihan kaikkea kohtaan. Tästä puhutaan muissakin maissa..liekö vuosikymmenen aivopesu"sinä olet tähti!" ja some tehnyt tehtävänsä..lukuunottamatta normaalinuoria joita tietenkin löytyy niin nykynuoriso on kyllä helvetin pihalla. Eivät tiedä edes omia sukupuoliaan enää ja kuvitellaan vaikka mitä luuloja mitä joku sanoo netissä, kirjoja ei lueta, mitään ei tutkita. On vain oma erinomaisuus.
En minäkään sinun rähjäämistä kunnioita vaikka olen eläkeikäinen. En tiedä mikä kauna sinut on saanut tulkitsemaan maailman tosiasiat nurin perin. Vedä happea välillä ja nauti elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kuinka ahdistunut olet omien luulottelujesi tajua. Sitten puit nyrkkiä jossain palstoilla. :D
Täh? nyt kyllä meni ihan ohi..kaipa yritit selittää jotain tärkeää..? Mitä kamaan ja nuuskaan tulee niin se on ihan fakta. usko tai ole uskomatta, who cares.
Ei mikään muu muin se että he ovat ainoa sukupolvi jotka eivät liikehdi mitenkään. Nykynuoren pitäisi heittää vanhempiensa keksimä älylaite metsään ja kapinoida tekemällä jotain ihan muuta, mutta ei. Tissinväliin mennään räpläämään tiktokkii..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään sinun rähjäämistä kunnioita vaikka olen eläkeikäinen. En tiedä mikä kauna sinut on saanut tulkitsemaan maailman tosiasiat nurin perin. Vedä happea välillä ja nauti elämästä.
ok..olet näitä tapauksia, värikästä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? nyt kyllä meni ihan ohi..kaipa yritit selittää jotain tärkeää..? Mitä kamaan ja nuuskaan tulee niin se on ihan fakta. usko tai ole uskomatta, who cares.
Laita lähteet mukaan ensi kerralla ellet halua olla taas yksi mutufiilistelijä.
Miksi olette kasvattaneet teininne sellaiseksi että ärsyttää?
Aina on haukuttu nuoriso kautta vuosikymmenten! "Oi aikoja, oi tapoja!". Ehkä itse olen huomannut että nykynuoret on kauhean happamia eikä esim. väistä poluilla koskaan. Juuri sanoi samaa yksi vanhempi nainen juuri että kun polulle mahtuu yksi kerrallaan niin aina nuoret ei koskaan väistä hankeen vaan pohottavat vaikka päälle ja tällöin heitä on pakko hypätä hankeen väistämään. Eli jotenkin välinpitämättömiä ja itsetietoisia ovat jos nyt jotakin negatiivista pitää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Aina on haukuttu nuoriso kautta vuosikymmenten! "Oi aikoja, oi tapoja!". Ehkä itse olen huomannut että nykynuoret on kauhean happamia eikä esim. väistä poluilla koskaan. Juuri sanoi samaa yksi vanhempi nainen juuri että kun polulle mahtuu yksi kerrallaan niin aina nuoret ei koskaan väistä hankeen vaan pohottavat vaikka päälle ja tällöin heitä on pakko hypätä hankeen väistämään. Eli jotenkin välinpitämättömiä ja itsetietoisia ovat jos nyt jotakin negatiivista pitää sanoa.
Sinä ja yksi nainen olette samaa mieltä eli 100% yksimielisesti nuoret pahoja
Just se, että mitään ei osata kunnioittaa. Jos pikkuviikarit saa lahjoja, kiittää ei osata. Näkee, että heille on lapsesta asti painotettu sitä omaa erinomaisuutta ja että mistään eintarvitse osoittaa kiitollisuutta. Lähinnä ehkä sarkasmin kautta, jos sittenkään. Tyyliin kiitti v tusti ja lahjat menee kirpparille, kun nuori haluaa taskurahaa. Ei ole mitään häpyä, koska kaikkea saatu aivan liikaa ja liian varhain. Ajatus entitlement, jonka toki vanhemmat heille iskostaneet. Sukuyhteyksien puute, koska some ja uraihmiset einpaljon sukua kaipaa. Suoranainen ilkeys, mitä eimollut aiemmissa sukupolvissa massoittain. Huumeet ja pilvet, ja se kuvitelma omasta etuoikeutettuna olemisesta. Näidem lapset, mitä niistä tulee? Kum kaikki on pitänyt saada helpolla ja painopiste siirtyy pois heistä?