Mikä "nykynuorissa" niin ärsyttää?
Kommentit (185)
Tyhmyys ja massalampaan käytös
*Paskainen kånken
*Ajetaan rumalla kömpelöllä, raskaalla jopolla "kun Jennica ja Jadessakin"
*Paljaat nilkat
*Jatkuva somessa roikkuminen ja älypuhelimen räplääminen kaikkialla, jopa kävellessä ja pyöräillessä
Vierailija kirjoitti:
Kun eivät omaa vanhan ajan moraalia että työpaikalla tehdään töitä eikä istuta netissä/selata älypuhelinta!!!!!!!!!!!!
Olen 32-vuotias ja teen tuota itsekin. Minua ei kai enää lasketa "nykynuoriin".
Joo kyrmyniskat jo teineillä kun mitääm ei nähdä ja someen on pakko päästä. Jo ekaluokkalaiset kulkee koulusta kotiin älylaite nenun edessä. Ja tirskutaan kuin vähämieliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ne on niin nynnyjä nykyään. Eivät juo eivätkä polta läheskään niin paljon kuin minun ikäpolveni 30 vuotta sitten.
Eivät nynnyjä vaan fiksuja. Ihan hyvä etteivät polta ja juo.
Huumeita ja nuuskaa meneekin sitten sitäkin enemmän. Naurettavaa miten jotkut vanhemmat eivät tajua nykymaailman menoa..fiksumpia? lol..
Naurattaa kuinka ahdistunut olet omien luulottelujesi tajua. Sitten puit nyrkkiä jossain palstoilla. :D
Täh? nyt kyllä meni ihan ohi..kaipa yritit selittää jotain tärkeää..? Mitä kamaan ja nuuskaan tulee niin se on ihan fakta. usko tai ole uskomatta, who cares.
Laita lähteet mukaan ensi kerralla ellet halua olla taas yksi mutufiilistelijä.
Minä en ole google, jos asia kiinnostaa niin etsi itse omat lähteesi, niitä kyllä löytyy joten antoisia lukemishetkiä.
Ei kai kukaan oikeasti luullut että sinulla olisi mitään faktoja ja lähteitä. :D :D :D Mutta kyllähän nettiin mahtuu sinunlainenkin argumentaatiosta ja logiikasta vähät välittävä mölyäjä, joka luulee, että hänen ennakkoluulonsa otetaan vakavasti. :)
Jani-petteri saa nyt vaivautua käyttämään sitä hakukonetta. Kaikkea ei kanneta nenän eteen valmiina. Elämänopetus.
Entisenä opettajana sanon, että olisit saanut ainekirjoituksesta 4-.
Emeritus ope
Vaikka oletkin trolli, kirjoituksessa ei ole mitään vikaa.auts..jotenkin niin köyhää aina tunkea tuota "oikeinkirjoitus" paskaa ja nillittää vaikka selvistä typoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun eivät omaa vanhan ajan moraalia että työpaikalla tehdään töitä eikä istuta netissä/selata älypuhelinta!!!!!!!!!!!!
Nyky kolmekakkoset ovat teinejä vielä omasta mielestään. Ootko töissä vai elömäntapaeläkkeellä? Opinnot jäi ku ei huvita. Am I right? Or am I right?
Tätä on niitä elämän huvittavia juttuja, koska jokainen on aina vuorollaan nykynuori. Jonkin aikaa.
Vanhuksiakin voidaan väheksyä silloin, kun ei vielä itse olla vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyky kolmekakkoset ovat teinejä vielä omasta mielestään. Ootko töissä vai elömäntapaeläkkeellä? Opinnot jäi ku ei huvita. Am I right? Or am I right?
Vajaan viikon olen ollut työttömänä nyt, maisteri olen. Kävitkö itse koulusi loppuun?
Aika iso osa nuorista on just saanut tuhottamasti rahaa käyttöön varhain ja pelailee jossain bitcoin maailmassa ja rahalla saa hevosella pääsee mentaliteetilla. Miksi sitten pitäisi ketään kunnioittaa, kun rahaa saa painamalla nappuloita ja olemalla tuhottoman näsäviisas aikuisemmille ja jotaim vaivaa nähneille sukupolville. Vaikka ei aina näkyvää hedelmää olisi tuottanutkaan. Kuitenkin sivistys aivan eri luokkaa, varsinkin sydämen sivistys.
Se ylenpalttinen teennäinen filosofointi ja ilmastoaate ym ottaa pattiin, koska mitään konkreettista nämä ei tee, muuta kuin kokevat olevansa trendikkäitä. Vähön vegeä ja siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ne on niin nynnyjä nykyään. Eivät juo eivätkä polta läheskään niin paljon kuin minun ikäpolveni 30 vuotta sitten.
Eivät nynnyjä vaan fiksuja. Ihan hyvä etteivät polta ja juo.
Huumeita ja nuuskaa meneekin sitten sitäkin enemmän. Naurettavaa miten jotkut vanhemmat eivät tajua nykymaailman menoa..fiksumpia? lol..
Naurattaa kuinka ahdistunut olet omien luulottelujesi tajua. Sitten puit nyrkkiä jossain palstoilla. :D
Täh? nyt kyllä meni ihan ohi..kaipa yritit selittää jotain tärkeää..? Mitä kamaan ja nuuskaan tulee niin se on ihan fakta. usko tai ole uskomatta, who cares.
Laita lähteet mukaan ensi kerralla ellet halua olla taas yksi mutufiilistelijä.
Minä en ole google, jos asia kiinnostaa niin etsi itse omat lähteesi, niitä kyllä löytyy joten antoisia lukemishetkiä.
Ei kai kukaan oikeasti luullut että sinulla olisi mitään faktoja ja lähteitä. :D :D :D Mutta kyllähän nettiin mahtuu sinunlainenkin argumentaatiosta ja logiikasta vähät välittävä mölyäjä, joka luulee, että hänen ennakkoluulonsa otetaan vakavasti. :)
Jani-petteri saa nyt vaivautua käyttämään sitä hakukonetta. Kaikkea ei kanneta nenän eteen valmiina. Elämänopetus.
Entisenä opettajana sanon, että olisit saanut ainekirjoituksesta 4-.
Emeritus opeVaikka oletkin trolli, kirjoituksessa ei ole mitään vikaa.auts..jotenkin niin köyhää aina tunkea tuota "oikeinkirjoitus" paskaa ja nillittää vaikka selvistä typoista.
Kyse ei ole edes oikeinkirjoituksesta, minkä luulisi olevan kaikille aineita kirjoittaneille selvää. Ehkä nyt vain teeskentelet tyhmää, kun vielä äsken esitit älykköä?
Se ope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajaan viikon olen ollut työttömänä nyt, maisteri olen. Kävitkö itse koulusi loppuun?
Moninkertaisesti. On tutkintoa ulkomailta ja korkeakouluista.
Tuskin olet maisteri itse.
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa nuorista on just saanut tuhottamasti rahaa käyttöön varhain ja pelailee jossain bitcoin maailmassa ja rahalla saa hevosella pääsee mentaliteetilla. Miksi sitten pitäisi ketään kunnioittaa, kun rahaa saa painamalla nappuloita ja olemalla tuhottoman näsäviisas aikuisemmille ja jotaim vaivaa nähneille sukupolville. Vaikka ei aina näkyvää hedelmää olisi tuottanutkaan. Kuitenkin sivistys aivan eri luokkaa, varsinkin sydämen sivistys.
Se ylenpalttinen teennäinen filosofointi ja ilmastoaate ym ottaa pattiin, koska mitään konkreettista nämä ei tee, muuta kuin kokevat olevansa trendikkäitä. Vähön vegeä ja siinä kaikki.
Mikä on työnkuvasi? Eli miten pitkälle noin sumealla ajattelulla pääsee?
Nuoriso on mentaaliltaam laiskoja, koska postaavat vain jo muiden valmiiksipureskeltuja juttuja. Eivät jaksa edes hakea tietoa vaikka göggle edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet maisteri itse.
Miksi valehtelisin tällaisella anonyymipalstalla? Olet täällä itsekin noin huikealla cv:llä ja oletat automaattisesti muiden luottavan sinuun. Kouluttautuminen ei muuten auta asennevammaan, sen varmaan tiesitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on työnkuvasi? Eli miten pitkälle noin sumealla ajattelulla pääsee?
Sehän ei sulle kuulu. ;)
Laajempialainen kuin omasi, no doubt.
Mikäs on omasi.. Haist vttu- tohtori?
Hyvin erottaa nuorison vastaukset.
Just tollaisiahan ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet maisteri itse.Miksi valehtelisin tällaisella anonyymipalstalla? Olet täällä itsekin noin huikealla cv:llä ja oletat automaattisesti muiden luottavan sinuun. Kouluttautuminen ei muuten auta asennevammaan, sen varmaan tiesitkin.
LOL
Koska sä voit ;) *pus*
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään muu muin se että he ovat ainoa sukupolvi jotka eivät liikehdi mitenkään. Nykynuoren pitäisi heittää vanhempiensa keksimä älylaite metsään ja kapinoida tekemällä jotain ihan muuta, mutta ei. Tissinväliin mennään räpläämään tiktokkii..
Niin kun 60-luvulla oli hippejä niin se oli ihan oikein ja hieno homma. Nykynuoriso kun välittää ilmastoasioista ja valitsee pilven mieluummin kuin alkoholin niin puhutaan viherterrorista ja huumenuorista. Eli miten päin te nyt haluatte meidät? Ei liikehditä mitenkään mutta ollaan kuitenkin silakkasuvakkimädättäjiä ja viherpiipertäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet maisteri itse.Miksi valehtelisin tällaisella anonyymipalstalla? Olet täällä itsekin noin huikealla cv:llä ja oletat automaattisesti muiden luottavan sinuun. Kouluttautuminen ei muuten auta asennevammaan, sen varmaan tiesitkin.
LOL
Koska sä voit ;) *pus*
Taidan poistua tästä keskustelusta, koska menit alentumaan tuolle tasolle.
Se on se nousukas sukupolvi, jotka nousivat ty öväenluokasta ylempään keskiluokkaan ja olettivat että raha korvaa rajat ja rakkauden. Ulkomaan matkoja ipanoille ja merkkivaatteita sekä mopoautot käyttöön. Lapsille ei opetrttu kunnioittamista ja kouluista vietiin auktoriteetti kasvattaa, jos pentu käyttäytyy vä kivaltaisesti tai ilkeästi.
Pahoi npitelykulttuuri kasvanut ja se jos ope ennen saattoi fyysisesti kurittaa tällaista, piemempi paha kuin nykyteinie rajattomuus jossa nämä piinaavat toisiaan ja aikuisia laittaen kännykameroillaan vaikka viralta, rakentaen ansoja opettajille. Yksi sana Kos kela. Eikä yksittäinen. Koulua mpu miset. Joka puolella pahoinvointi.
Teinit ei vastaa, koska niillä on se somemaailma.
Hyvin näkee täälläkin nuorison tai sille taajuudelle jääneiden vttuilukäytöksen. MOT
Kunpa koko intermet lakkautettaisiin. Mitä nää teinit sitten tekisi ja mihin ne selfiet sitten postattaisiin?