Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle

Vierailija
20.06.2017 |

Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.

Kommentit (1052)

Vierailija
521/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa valtavasti töissä vaatteita vaihtaessa, kun paikalle porhaltaa joku reilusti keski-ikäinen mamma, joka huokailee ponnekkaasti koko vaatteiden vaihtoprosessin ajan kun mikäkin saatana marttyyri. Tekis mieli lyödä.

Vierailija
522/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipuhallin, ruohonleikkuri, poraaminen, piikkaaminen jne. (Ja erityisesti se kun nää aktiviteetit järjestäään aloitetaan ennen kahdeksaa aamulla.)

Joku ärsyttävä ja jatkuva taustakohina esim. moottoritien melu vieressä, kova ilmastointi.

Kovaääniset mopot. Huutavat lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään vituttavampaa ei ole kuin koirien räksytys jota ei pääse pakoon edes korvatulpilla. Mopot ovat myös saatanasta.

Jep, naapuriin muutti teinityttö joka jätti koiran yksikseen viikonlopuiksi ja se haukkuminen oli taukoamatonta... Mietin oikeesti jo sen koiran myrkyttämistä, väärinhän se eläintä vastaan olisi ollut, mut sen tytön myrkyttämisestä ois joutunu linnaan pitemmäksi aikaa. Muutin siis pois.

Nykyään rivarissa vuokralla ja ainoo meteli on, kun muksut kolistelee potkumopolla silloin tällöin, paratiisi.

Koiraa ei saa jättää pidemmäksi aikaa yksin kuin 8 tunnin ajaksi.

Vierailija
524/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisaha,Sirkkeli,Mopo,Moottoripyörä,Koiran räksytys Kännisten möykkä,vauvan itku,Trimmeri.

Vierailija
525/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvilaatikoiden ja styroksin kirskunta

Vierailija
526/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Biaudetin ääni

Vierailija
527/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverien jatkuva puheen pälpätys avotoimistossa 😖 Ah etäpäivien keskittymisrauhaa!

Vierailija
528/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon sisko laulaa karaokea.

Vierailija
529/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni Bäckin ääni, Ai saakeli 😨

Vierailija
530/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan puheliaat naiset. Töitä lähes mahdoton tehdä kunnolla kun kolmikymppiset ratkoo ongelmaan työajallaan. Kun keskeyttää ja pyytää jotain tekemään loukkaannutaan. Sairaalassa olen töissä.

Vierailija
531/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järven rannalla räksyttävät koirat. Mitä pienempi koira sen kimeämpi ääni ja kovempi räkytys.

Vierailija
532/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverien jatkuva puheen pälpätys avotoimistossa 😖 Ah etäpäivien keskittymisrauhaa!

Tämä. Itse teen pitkää päivää ja joudun kuuntelemaan näitä juttuja useita kertoja päivässä kun aamuvuorolainen kertoo viikonlopun tapahtumat aamuvuorolaisille ja sitten vielä iltavuorolaisille 😵 ja seuraavana päivänä niille lopuille 😵💫😵💫

Vierailija
533/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse teen pitkää päivää ja joudun kuuntelemaan näitä juttuja useita kertoja päivässä kun aamuvuorolainen kertoo viikonlopun tapahtumat aamuvuorolaisille ja sitten vielä iltavuorolaisille 😵 ja seuraavana päivänä niille lopuille 😵💫😵💫

Olen joskus miettinyt että miten paljon enemmän ihmiset saisi aikaan jos ei käytettäisi juoruamiseen niin paljon aikaa.

Vierailija
534/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itsekin olen jonkin verran vihervassari, niin...sori nyt.   

Mutta Anni Sinnemäen ääni  on ärsyttävää narinaa. Ihän kuin yrittäisi päteä sillä puhetyylillään ja äänellään.

Voihan se tietysti olla, ettei hän voi äänelleen mitään.

Vierailija
535/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kirkuminen julkisilla paikoilla. Sori, mammat.

Vierailija
536/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti" Aina lapset jotain vailla.

Vierailija
537/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt että miten paljon enemmän ihmiset saisi aikaan jos ei käytettäisi juoruamiseen niin paljon aikaa.

No meillä puhutaan paljon työasioita, ei niinkään juoruilla, mutta kun joillain se työnteko on niin kovin äänekästä. Lopputulos kuitenkin sama eli työteho kärsii (ainakin mulla).

Terkuin tuo eka lainattu

Vierailija
538/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja, täälläpäin hirveä raksavimma kun tuota länsimetron alueiden ohella pykäävät. Jatkuvaa betonipaalutusta, louhimista.  Kuuluu kilometrien. Ja sit nää "popcorn" pöriseviä  keskellä yötä. :(

Ja eikä kukaan sanoko että muuta mualle. Kyllä se mölyn taso pidä olla hieman kontrollissa.

Uudemmat, nämä puutarha koneet ei niin häiritse.

Vierailija
539/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mikroaaltouunin kilahdus. Kaikeksi harmikseni ostin LG jääkaapin, joka on huonoin näkemäni jääkaappi. Kylmenee kyllä vuorokaudessa lähelle tavoitetta, kunhan ei kertaakaan avaa ovea. Jos avaat, alkaa soittoääni. Hulluksi siinä tulee. Mutta tavoite lämpötilaan se ei kuitenkaan jäähdy.

Vierailija
540/1052 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan mäklöttäminen tunnista toiseen.