Olisipa kiva päästä matkalle mutta ei ole varaa, kiitos romutetun sosiaaliturvan
Jo vanhempani kärsivät työttömyydestä ja nyt äitini kärsii pienellä eläkkeellä, isä jo kuollut. Eipä käynyt minullekkaan sen paremmin. En ole päässyt koskaan opiskelemaan, kun en ole saanut koulussa tukea. En ole ikinä ollut ulkomaalla. Äiti on muistellut hyvinvointivaltion kultaisia vuosia, kun ei ainakaan nälässä tarvinnut olla. Nyt olen tiukalla makaroniruokailuvaliolla, kun lääkkeetkin on niin kalliita. Ei tässä voi ajatellakaan säästävänsä tuista matkaa varten. Että kiitos vaan poliitikot. Näin sitä maailman sivistyneimmässä valtiossa voi itseään sivistää.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo vuosia ollut työtön ja minulle sossu kustantaa 2 kertaa vuodessa viikon aurinkolomamatkan haluamaani kohteeseen, syynä psoriasis johon lääkäri on suositellut aurinkoa. Syksyksi matka varattuna ja maksettuna intian goaan :)
Älä höpise.
Mä olen niin köyhistä oloista lähtöisin, että ette osaa edes kuvitella. Kävin kuitenkin kouluni ja ilmaiseksi opiskelin. Ap: lle on sama mahdollisuus. En usko, että ap on todellisella asialla tässä.
Ikävää, että joku jaksaa provoilla tällaisesta. Opiskelun voi aloittaa myös aikuisena.