Saisit viikon matkan ilmaiseksi valitsemaasi kohteeseen. Mihin matkustaisit?
Itse matkustaisin ehkä Islantiin siitä syystä, ettei sinne luultavasti tule muuten lähdettyä kalliin hintatason vuoksi.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Jonnekin Caribialle.
En suosittele.
Jamaicalla, Barbadoksella, Cost Ricassa ja Bermudalla kayneena totean etta Caribialle en koskaan enaa mene.
Matka on ilmainen, mutta syömiset maksaa? Silloin kyllä pysyn kotona!
Möisin matkan jollekin ja niin olen kerran tehnytkin, kun voitin eräästä kilpailusta etelänmatkan. Ei vaan kiinnosta itseäni.
Saksaan ja nimenomaan juuri tänne...
www.napsu.fi/images/artikkelit/148-1.jpg?v=1 Neuschwansteinin linna, Saksa
Vierailija kirjoitti:
Matka on ilmainen, mutta syömiset maksaa? Silloin kyllä pysyn kotona!
Maksaisitko sitten mieluummin MYÖS matkan?
Kuubaan kai, siksi että nyt ei ole varaa, ja haluaisin nähdä paikkoja nyt äkkiä niin kauan kuin siellä on jotain sosialistista meininkiä vielä jäljellä.
Cambodiaan, Caribialle, Jamaicalle, Hawaiiille - tai ehkä Icelandiin tai New Zeelandiin tai Canadaan, jos tuntuu että nuo ovat liian kuumia sittenkin. Tai Lapplandiin.
Tokio, koska en ole käynyt mutta haluaisin. New York, koska asuin siellä, mutta en töiltäni jaksanut käydä joissakin perunähtävyyksissä, mikä vähän harmittaa. Ne voisi hoitaa sitten lomamatkalla.
Haluaisin, että minua lennätettäisiin yksityiskoneella eri kohteisiin koko viikon ajan. Yöt nukkuisin koneessa ja siirtyisin paikasta toiseen.
Omalla rahalla on mahdollista matkustaa oikeastaan lähes mihin tahansa viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irlantiin
Tuonne nt pääsee suht edullisesti, halvat lennot ja paikan päältä hommaa B&B paikkoja. Bussilla kannattaa kulkea, junaliput ovat kalliita.
Ei ole työttömällä varaa vaikka sinänsä halpa kohde olisikin. :C Ehkä vielä joku päivä. :)
Ranskan Polynesiaan. Vaikka periaatteessa en tykkää matkustaa niin kauas vain viikoksi.
USA:han. Ei oo varaa lähteä sinne nyt, mutta haluan kovasti päästä käymään <3
Malesia, Islanti, Australia, Skotlanti, Madagascar ja Meksiko olis haaveena. Jonnekin toi viikko on liian lyhyt aika, kun lentoihin menis ihan hirveesti aikaa.
Saanatunturia menisin mallottamaan.
Japaniin, olisin siellä toki mielellään useammankin viikon