Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olafiaklinikken

Vierailija
20.06.2017 |

Edellinen kai poistui?

Kommentit (654)

Vierailija
421/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaudessa tökki se, että niin moni juonen kannalta olennainen asia tapahtui juurikin piilossa katsojilta. Sanan ja Eliaksen keskustelua tappelusta ei näytetty (vaikkakin se tappelu oli loppujen lopuksi juonellisesti ihan turha), eikä katsojille näytetty sitä, kun Sana lähetti sähköpostia Williamille (kasijakson lopussa oltiin enemmänkin Nooran povissa kuin Sanan). Sanan, Saran ja Vilden keskustelua vihatileistä ei näytetty.

Ja kyllähän se on aika ilmeistä, että kauteen lähtiessä Andemilla oli ihan eri suunnitelmat kuin kauden lopussa. Yousefin instagram ei koskaan nähnyt päivänvaloa, ja Eliaksenkin instaan postattiin vain yksi kuva. Lisäksi se Yousef vs. Even -kuva facebookissa oli loppujen lopuksi täysin turha väkerrys. Tällä kaudella oli pajon potentiaalia, mutta aikalailla jouduin ainakin itse henkilökohtaisesti pettymään.

Olen samaa mieltä. Aikaisemmilla kausilla mielestäni kaikki juonet kasattiin lopussa paremmin yhteen, nyt monet tarinat jäivät vähän sellaisiksi hajanasiksi/epämääräisiksi. En tiedä johtuiko ehkä siitä että viimeiselle kaudelle yritettiin tuoda liikaa eri  asioita? Jamillan ja Sanan välinen tarina oli minulle esimerkiksi yksi tarina joka jäi vähän irtonaiseksi ja johon olisin kaivannut jotain lisää.  

Siinä Sanan kauden kuvassa oli se poliisi ns. "vihjeenä" ja vaikka poliisi mainittiin mm. siinä feikkitili jutun yhteydessä niin jotenkin minusta tuntuu että sille poliisillekin Juliella oli kauden alussa eri (dramaattisempi?) tarkoitus.

Ja eikös Jamilla ollut tuolla juhlissa, mutta sitä Sanan toista veljeä ei edelleenkään näytetty?

Vierailija
422/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana ja Yousef saivat viime viikolla jo onnellisen loppunsa, joten en näe miten sitä olisi tässä klipissä vielä tuotu esille.

Miksi kaikkia muita pareja piti sitten tuoda niin paljon esille? Tuolla perustelulla olisi pitänyt näyttää vain pepsimaxeja ja Balloon-poikia. He eivät olleet vielä saaneet onnellista loppuaan. Miksi muiden parien onnellista loppua alleviivattiin, mutta Yousanan ohitettiin Turkin matkalla ja tekstarilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kiva lopetus sarjalle, ehkä tähän viimeiseen klippiin olisin toivonut vähän enemmän Sanaa (Sana näytti tosiaan todella upealta), mutta toisaalta oli kiva että useampi hahmo sai tavallaan hetkensä. Onneksi tuli nyt seurattua noita tekstaripäivityksiä tuon neliödraaman suhteen, pelkkiä klippejä/jaksoja seuraamalla ratkaisu olisi ehkä tuntunut vähän liian oudolta. Ehkä tuo Emman käytös oli vähän outoa, kun on itse kuitenkin ollut sellainen ehkä hieman seurustelukumppaniin takertuvan tuntuinen ja nyt sitten yhtäkkiä  vaihtoi Chrisiin, mutta tosi hyvä ettei kuitenkaan enempää draamaa tuotu tähän viimeiseen klippiin.

Tulee kyllä ikävä tätä sarjaa, etenkin kun ne muutama tarina jäi vähän kuin kesken tai kuitattiin hieman kevyellä tavalla (esim. Vilden äiti, Evenin menneisyys jne). Saa nähdä millainen se Shame tulee olemaan, onkohan siinä ensimmäisenä vuorossa Magnus, jos perustuu samoihin hahmoihin ja jos kerran Juliella oli hänen tarina valmiina (ja nyt sitä ei avattu ollenkaan tällä kaudella),  jos siis Julie menee mukaan Amerikkalaiseen tuotantoon niin kuin sieltä oli toivottu? 

Paljon kiitoksia kaikille keskustelijoille, oli mahtavaa keskustella sarjasta ja erityisesti nämä kaikki erilaiset näkökulmat mitä täällä tuotiin  esiin.

Siis jatkuuko amerikkalainen Shame siitä, mihin tässä norjalaisessa versiossa jäätiin? Itse olen ymmärtänyt, että tässä jäljiteltäisiin samaa kaavaa eli Eva, Noora, Isak, Sana, sitten kenties joku uusi.

Vierailija
424/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana ja Yousef saivat viime viikolla jo onnellisen loppunsa, joten en näe miten sitä olisi tässä klipissä vielä tuotu esille.

Saivathan Noora ja William sekä Isak ja Evenkin jo onnelliset loppunsa, sekä omien kausiensa päätteeksi, että tämän viikon klipeissä. Miksi niitä piti sitten tässä loppuklipissä vielä tuoda esille?

Joka kausi on loppunut yhteiseen illanviettoon tai muuhun juhlintaan, jossa on näytetty paikalla olevien fiiliksiä. Ei tämän kauden päätös poikennut aikaisemmista päätöksistä millään tavalla. Jopa se Yousef tuotiin klippiin mukaan, vaikka se ei syystä tai toisesta fyysisesti mukana ollutkaan. Mulle jäi hyvä fiilis Sanan ja Yousefin väleistä tän klipin perusteella, samoin kun Vilden ja Chrissin, Vilden ja Magnuksen, Evan ja Jonaksen, Isakin ja Evenin, Nooran ja Williamin, Kollektiivin... En ymmärrä mitä tästä nyt jäi puuttumaan, kun kaikki on tähän niin kovin pettyneitä? Etenkin kun syitä sille miksi Yousef kirjoitettiin ulos ei tiedetä. En lähtis suinpäin haukkumaan Andemia, mistä sen tietää vaikka se olis oikeasti halunnut Yousefin vikoihin juhliin, mutta nyt piti tehdä tälläinen ratkaisu?

Vierailija
425/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kiva lopetus sarjalle, ehkä tähän viimeiseen klippiin olisin toivonut vähän enemmän Sanaa (Sana näytti tosiaan todella upealta), mutta toisaalta oli kiva että useampi hahmo sai tavallaan hetkensä. Onneksi tuli nyt seurattua noita tekstaripäivityksiä tuon neliödraaman suhteen, pelkkiä klippejä/jaksoja seuraamalla ratkaisu olisi ehkä tuntunut vähän liian oudolta. Ehkä tuo Emman käytös oli vähän outoa, kun on itse kuitenkin ollut sellainen ehkä hieman seurustelukumppaniin takertuvan tuntuinen ja nyt sitten yhtäkkiä  vaihtoi Chrisiin, mutta tosi hyvä ettei kuitenkaan enempää draamaa tuotu tähän viimeiseen klippiin.

Tulee kyllä ikävä tätä sarjaa, etenkin kun ne muutama tarina jäi vähän kuin kesken tai kuitattiin hieman kevyellä tavalla (esim. Vilden äiti, Evenin menneisyys jne). Saa nähdä millainen se Shame tulee olemaan, onkohan siinä ensimmäisenä vuorossa Magnus, jos perustuu samoihin hahmoihin ja jos kerran Juliella oli hänen tarina valmiina (ja nyt sitä ei avattu ollenkaan tällä kaudella),  jos siis Julie menee mukaan Amerikkalaiseen tuotantoon niin kuin sieltä oli toivottu? 

Paljon kiitoksia kaikille keskustelijoille, oli mahtavaa keskustella sarjasta ja erityisesti nämä kaikki erilaiset näkökulmat mitä täällä tuotiin  esiin.

Siis jatkuuko amerikkalainen Shame siitä, mihin tässä norjalaisessa versiossa jäätiin? Itse olen ymmärtänyt, että tässä jäljiteltäisiin samaa kaavaa eli Eva, Noora, Isak, Sana, sitten kenties joku uusi.

Aika paljon taitaa vielä olla avoinna, näin itse haastattelun/kommentit jossa mainittiin "same characters" eli samat hahmot, mutta tästä ei ole taidettu tarkempaa selvitystä antaa mitä käytännössä tarkoittaa eli jatkuuko tarina tästä vai aloitetaanko tavallaan alusta ja käytetäänkö päähenkilönä esim. Christinaa tai Magnusta joista ei vielä tiedetä juurikaan mitään ja heille Juliellakin oli nähtävästi tietojen mukaan tarina suunniteltuna (minusta aika turhaa olisi kopioda nämä vanhat ja jo nähdyt tarinat). Paljon varmaan tulee vaikuttamaan sekin ottaako Julie minkäänlaista/kuinka isoa roolia amerikkalaisen version teossa. Itse henkilökohtaisesti olisin kokonaan uusia hahmoja toivonut.

Vierailija
426/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkia muita pareja piti sitten tuoda niin paljon esille? Tuolla perustelulla olisi pitänyt näyttää vain pepsimaxeja ja Balloon-poikia. He eivät olleet vielä saaneet onnellista loppuaan. Miksi muiden parien onnellista loppua alleviivattiin, mutta Yousanan ohitettiin Turkin matkalla ja tekstarilla?

Alleviivattiinhan siinä myös Yousanan onnellista loppua. Miten se olisi sun mielestä pitänyt toteuttaa kun toinen osapuoli on Turkissa? Mulle jäi hyvä fiilis viime viikkoisesta Yousanan kohtauksesta, eikä tarvitse olla katkera tästä vikasta jaksosta. Eri asia, jos välit olisi jäänyt  ennen turkin matkaa siihen tilanteeseen mitä ne oli esim. pari viikkoa sitten. 

Vierailija
427/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen tiivistys omista ajatuksistani, joita viimeinen klippi herätti. Jos tarkoitus oli näyttää miten uskosta riippumatta ihminen kuitenkin on samanlainen, en itsekään täysin ymmärrä miksi eroavaisuutta piti oikein alleviivata korostamalla länsimaisten tapojen vapaamielisyyttä (seksuaalisuus ja juomisen mukaan tuominen) ja uskovaisten pidättyväisyyttä (ei juoda, hunnut päässä juhlitaan, yousef tekstaa sanalle sinisen moskeijan katon sen sijaan että olisi vaikka ottanut sanan tapaan selfien itsestä tms)?

Itse en näe siinä mitään erityisen pidättyväistä, ettei juo alkoholia, enkä varsinkaan siinä, että on ylimääräinen vaatekappale päällä juhlissa tai että lähettää selfien sijaan kuvan kauniista yksityiskohdasta rakennuksessa. Ymmärrän, että joku kokee tällaiset asiat pidättyväisyytenä, mutta vaikka kokisikin, niin miksi se olisi jotenkin huonompi asia olla "pidättyväinen" kuin "vapaamielinen"? Et toki sanonut, että se olisi huonompi asia, mutta siltä se kuulostaa, kun mielestäsi tuollaisia eroja on korostettu, ja se on sinusta ongelmallista. Minusta siinä ei ole mitään ongelmallista, että toiset ihmiset juovat ja toiset eivät tai että toiset käyttäytyvät julkisesti seksuaalisemmin kuin toiset, ja mielestäni tässä klipissä nimenomaan näytettiin, että ihan lämminhenkisesti siinä kuitenkin yhdessä juhlittiin.

Ehkä me vain kiinnitämme huomiomme erilaisiin asioihin, sinä eroihin ja minä samankaltaisuuksiin. Ja minusta nämä samankaltaisuudet tulivat hyvin esille niin Sanan kuin kaikkien muidenkin kausilla: perustunteet, rakastamisen ja rakastetuksi tulemisen tarve, yhteenkuuluvuuden tunteen tarve, oman itsensä löytämisen ja hyväksymisen tärkeys jne., ja siksi en ehkä osaa katsoa lopetusklippiä niin, että siinä olisi jotenkin alleviivattu juuri eroavaisuuksia. Mielestäni siinä alleviivattiin rakkautta sen monissa eri muodoissaan, ja minun silmääni myös Sanan ja Yousefin rakkaus oli kauniisti toteutettu heidänlaisellaan tavalla. :)

Vierailija
428/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alleviivattiinhan siinä myös Yousanan onnellista loppua. Miten se olisi sun mielestä pitänyt toteuttaa kun toinen osapuoli on Turkissa? Mulle jäi hyvä fiilis viime viikkoisesta Yousanan kohtauksesta, eikä tarvitse olla katkera tästä vikasta jaksosta. Eri asia, jos välit olisi jäänyt  ennen turkin matkaa siihen tilanteeseen mitä ne oli esim. pari viikkoa sitten. 

Jättää Turkkireissu kirjoittamatta tai siirtää sen aikataulu vikan jakson jälkeiseen aikaan. Miksi se piti kirjoittaa juuri tuohon ennen päätösjaksoa?

Vierailija
429/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä olla pettynyt, jos on. Ei muiden tarvitse selitellä, miksi pettymykseen ei ole syytä. En minä koko kauteen ja sarjaan ole pettynyt, mutta mulle jäi vain lässähtänyt fiilis lopetuksesta, ei sen kummempaa.

Vierailija
430/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättää Turkkireissu kirjoittamatta tai siirtää sen aikataulu vikan jakson jälkeiseen aikaan. Miksi se piti kirjoittaa juuri tuohon ennen päätösjaksoa?

Jos näyttelijä on itse halunnut poistua sarjasta ennen päätösjaksoa? En usko hetkeäkään, että Cengiz on vastentahtoisesti kirjoitettu ulos päätösjaksosta, koska siinä ei olisi mitään logiikkaa. 

Vierailija
431/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tässä sitten rakentavasti perustella miksi olit pettynyt, kun heti on joukko ihmisiä lynkkaamassa sinua "julien suin päin haukkumisesta" jne. Eikö vaan voida hyväksyä, että näkemyksiä on eri , ilman että pyritään käännyttämään muutkin sille omalle kannalle.

Eniten olen pettynyt tuohon jamilla-kuvioon, jäi jotenkin vaan omasta mielestäni tosi kököksi.

Vierailija
432/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla pettynyt, jos on. Ei muiden tarvitse selitellä, miksi pettymykseen ei ole syytä. En minä koko kauteen ja sarjaan ole pettynyt, mutta mulle jäi vain lässähtänyt fiilis lopetuksesta, ei sen kummempaa.

No eikö tämä ole keskustelupalsta ja tässä keskustellaan sarjasta ja sen synnyttämistä fiiliksistä? Miten tästä pitäisi keskustella, että keskustelisi oikein? Ylä- ja alapeukuttaa?

Vierailija
433/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen tiivistys omista ajatuksistani, joita viimeinen klippi herätti. Jos tarkoitus oli näyttää miten uskosta riippumatta ihminen kuitenkin on samanlainen, en itsekään täysin ymmärrä miksi eroavaisuutta piti oikein alleviivata korostamalla länsimaisten tapojen vapaamielisyyttä (seksuaalisuus ja juomisen mukaan tuominen) ja uskovaisten pidättyväisyyttä (ei juoda, hunnut päässä juhlitaan, yousef tekstaa sanalle sinisen moskeijan katon sen sijaan että olisi vaikka ottanut sanan tapaan selfien itsestä tms)?

Itse en näe siinä mitään erityisen pidättyväistä, ettei juo alkoholia, enkä varsinkaan siinä, että on ylimääräinen vaatekappale päällä juhlissa tai että lähettää selfien sijaan kuvan kauniista yksityiskohdasta rakennuksessa. Ymmärrän, että joku kokee tällaiset asiat pidättyväisyytenä, mutta vaikka kokisikin, niin miksi se olisi jotenkin huonompi asia olla "pidättyväinen" kuin "vapaamielinen"? Et toki sanonut, että se olisi huonompi asia, mutta siltä se kuulostaa, kun mielestäsi tuollaisia eroja on korostettu, ja se on sinusta ongelmallista. Minusta siinä ei ole mitään ongelmallista, että toiset ihmiset juovat ja toiset eivät tai että toiset käyttäytyvät julkisesti seksuaalisemmin kuin toiset, ja mielestäni tässä klipissä nimenomaan näytettiin, että ihan lämminhenkisesti siinä kuitenkin yhdessä juhlittiin.

Ehkä me vain kiinnitämme huomiomme erilaisiin asioihin, sinä eroihin ja minä samankaltaisuuksiin. Ja minusta nämä samankaltaisuudet tulivat hyvin esille niin Sanan kuin kaikkien muidenkin kausilla: perustunteet, rakastamisen ja rakastetuksi tulemisen tarve, yhteenkuuluvuuden tunteen tarve, oman itsensä löytämisen ja hyväksymisen tärkeys jne., ja siksi en ehkä osaa katsoa lopetusklippiä niin, että siinä olisi jotenkin alleviivattu juuri eroavaisuuksia. Mielestäni siinä alleviivattiin rakkautta sen monissa eri muodoissaan, ja minun silmääni myös Sanan ja Yousefin rakkaus oli kauniisti toteutettu heidänlaisellaan tavalla. :)

Eihän näytetty. Pepsimaxit laitettiin ihmettelemään kovaan ääneen, että eivätkö he todella saa juoda juhlissa alkoholia. Linnin mukamas piti Eskildin mielestä peittää hiuksensa. Yousefi lähetettiin Turkkiin piiloon, kun ilmeisesti oli liian kova pala näyttää ateisti ja m*sliminainen pariskuntana julkisesti.

En ole se, jolle kirjoitit, mutta kyllä tuossa selvästi haluttiin korostaa niitä pareja, jotka edustavat länsimaista seurustelukulttuuria. Suutelua, sekstaamista jne. Pari, jonka seurustelu ei perustu fyysisyyteen (ainakaan vielä) kuitattiin sen sijaan vaivaisella tekstarilla muiden tavallisten coolien norjalaisparien onnellisessa loppukohtauksessa.

Vierailija
434/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä tässä sitten rakentavasti perustella miksi olit pettynyt, kun heti on joukko ihmisiä lynkkaamassa sinua "julien suin päin haukkumisesta" jne. Eikö vaan voida hyväksyä, että näkemyksiä on eri , ilman että pyritään käännyttämään muutkin sille omalle kannalle.

Eniten olen pettynyt tuohon jamilla-kuvioon, jäi jotenkin vaan omasta mielestäni tosi kököksi.

Ei täällä kukaan yritä ketään käännyttää. Jokaisella olkoon mielipiteet ja jokaisella on oikeus ne sanoa, kunhan ei henkilökohtaisesti loukkaa ketään. 

Vierailija
435/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa jään kyllä kaipaamaan, mutta tätä keskustelua en. Hirveän herkkänahkaista sakkia täällä "keskustelemassa". 

Vierailija
436/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lopetus, ei turhan surullinen tai haikea.

Vierailija
437/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän näytetty. Pepsimaxit laitettiin ihmettelemään kovaan ääneen, että eivätkö he todella saa juoda juhlissa alkoholia. Linnin mukamas piti Eskildin mielestä peittää hiuksensa. Yousefi lähetettiin Turkkiin piiloon, kun ilmeisesti oli liian kova pala näyttää ateisti ja m*sliminainen pariskuntana julkisesti.

En ole se, jolle kirjoitit, mutta kyllä tuossa selvästi haluttiin korostaa niitä pareja, jotka edustavat länsimaista seurustelukulttuuria. Suutelua, sekstaamista jne. Pari, jonka seurustelu ei perustu fyysisyyteen (ainakaan vielä) kuitattiin sen sijaan vaivaisella tekstarilla muiden tavallisten coolien norjalaisparien onnellisessa loppukohtauksessa.

Entä jos se olikin Iman, joka ei halunnut näytellä tuota kohtausta, jossa ateisti ja m*usliminainen on pariskuntana? Ja sen vuoksi tälläinen ratkaisu tehtiin. 

Vierailija
438/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia jota varmaan yritettiin sanoa, että kömpelöstikin voi tutustua toiseen uskontoon, kulttuuriin. Kyllä jos tuntee toisensa niin antaa anteeksi kömpelyydet, esim. Linnin hijabin ja joulukortin. Hyväähän he tarkoittivat. Ja Sana ymmärsi sen.

Vierailija
439/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjaa jään kyllä kaipaamaan, mutta tätä keskustelua en. Hirveän herkkänahkaista sakkia täällä "keskustelemassa". 

Sitä herkkänahkaisuutta sai tuta täällä eilenkin, kun joku ainakin omasta mielestäni ihan puhtaan asiallisesti spekuloi Isakin biseksuaalisuudella, ja sitten vähemmistöjen edustajat käänsivät hänen tekstinsä täysin nurinpäin ja saivat hänet näyttämään jonkin sortin väheksyvältä täti-ihmiseltä, jolle homous oli vierasta. Vaikka sama ihminen yritti useaan kertaan selittää, ettei todellakaan väheksy tai yritä loukata ketään.

Kummaa porukkaa.

Vierailija
440/654 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon taitaa vielä olla avoinna, näin itse haastattelun/kommentit jossa mainittiin "same characters" eli samat hahmot, mutta tästä ei ole taidettu tarkempaa selvitystä antaa mitä käytännössä tarkoittaa eli jatkuuko tarina tästä vai aloitetaanko tavallaan alusta ja käytetäänkö päähenkilönä esim. Christinaa tai Magnusta joista ei vielä tiedetä juurikaan mitään ja heille Juliellakin oli nähtävästi tietojen mukaan tarina suunniteltuna (minusta aika turhaa olisi kopioda nämä vanhat ja jo nähdyt tarinat). Paljon varmaan tulee vaikuttamaan sekin ottaako Julie minkäänlaista/kuinka isoa roolia amerikkalaisen version teossa. Itse henkilökohtaisesti olisin kokonaan uusia hahmoja toivonut.

Minä en taas tällaista ratkaisua ymmärtäisi, jossa jatkettaisiin siitä mihin jäätiin norjalaisessa Skamissa, sillä kyseessähän on remake amerikkalaisille, joiden ei oleteta vielä nähneen sarjaa eikä jo innokkaille faneille, jotka haluavat tarinan jatkuvan.

Kyllähän näissä remakeissa on aina noudatettu ja pitääkin käsitykseni mukaan noudattaa kaikkea sarjan tapahtumia ja hahmoja myöten. Eli kyse ei ole siitä, mitä norjalaiset ja ulkomaiset, jotka ovat jo sarjaa seuranneet haluaisivat nähdä, vaan siitä mitä jenkkiversiota katsovat eivät vielä ole nähneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän