Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui - nyt nukuin 3 yön sohvalla.

Vierailija
20.06.2017 |

Taustaa:
-Suht tuore avioliitto (naimisissa 10kk)
- Vaimo 27, minä 34
- Viimeisen 2kk aikana seksi vähentynyt (vaimolla ei tee mieli niin uesasti kuin ennen)

No lauantai-iltana yritin. Vaimo kieltäytyi "ei tee mieli" tekosyyllä. Vaimo näki, etten pitänyt siitä, että hän torjui minut. Ehdotti, että jos hirveä tarve seksille, niin masturboisin.

No kun lauantaina mentii samaan aikaan nukkumaan. Päätin kostaa. Otin kännykän esiin ja laitoin siihen jonku 18v teiniherun instagram-profiilin ja aloin runkkaamaan ja totesin "onhan tääki kivaa". No vaimo veti kauheat kilarit ja passitti sohvalle. Nyt 3 päivää ollut suuttunut.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan pihtarit oottaa? Teit oikein. Ei tuo minusta loukkaavaa ollut. Hyvä näpäytys vaimollesi!

N24

Tuollaiset näpäyttäjät on kaikkein typerimpiä. Tuskin ap:n liitto kovina kauaa kestää. 

Jos vaimoa ei enää kiinnosta vaimona oleminen, niin parempi tosiaan tehdä piinasta lyhyt.

Sen päätöksenhän sinä teet aivan itse. Kukaan toinen ei voi sitä puolestasi tehdä, eikä ketään todellisuudessa liikuta tippaakaan jonkun anonyymin avioero. Jos mitään vaimoa ylipäätään onkaan.

Ei, vaan AP tekee sen. Mutta on liian tossukka, joten ero tapahtuu vasta kymmenen vuoden kuluttua, kun vaimo ei katso tarvitsevansa aviomiestään enää, ja hyppää toisen matkaan. Sen, jonka kanssa ensin pettänyt aviomiestään. Siinä vaiheessa APlla ei ole edes tämän hetken itsetunnon rippeitä jäljellä, vaimo onnistunut tuhoamaan nekin.

Itse en vois kunnioittaa tuollaista miestä. Itsehän tuo oman elämänsä ja itsetuntonsa tuhoaa, ei vaimo.

Niin, olemalla naimisissa tuommoisen naisen kanssa.

Hyvä kumppani rakentaa ja tukee toista, huono lyttää. Sukupuolesta riippumatta.

Miten a.p:n vaimo on varsinaisesti lytännyt a.p:ta? Mun mielestä a.p lyttäsi vaimoaan. Vai liittyikö tämä kommentti taas johonkin sun henkilökohtaisiin tuntemuksiin, jotka toit ohiksena keskusteluun?

Vierailija
42/48 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää a.p. Kyllä sun itsetunnon pitäis olla korjaantunut ainakin sen saman ajan kuluttua, mitä olette seurustelleet. Kun nyt eroat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan pihtarit oottaa? Teit oikein. Ei tuo minusta loukkaavaa ollut. Hyvä näpäytys vaimollesi!

N24

Tuollaiset näpäyttäjät on kaikkein typerimpiä. Tuskin ap:n liitto kovina kauaa kestää. 

Jos vaimoa ei enää kiinnosta vaimona oleminen, niin parempi tosiaan tehdä piinasta lyhyt.

Sen päätöksenhän sinä teet aivan itse. Kukaan toinen ei voi sitä puolestasi tehdä, eikä ketään todellisuudessa liikuta tippaakaan jonkun anonyymin avioero. Jos mitään vaimoa ylipäätään onkaan.

Ei, vaan AP tekee sen. Mutta on liian tossukka, joten ero tapahtuu vasta kymmenen vuoden kuluttua, kun vaimo ei katso tarvitsevansa aviomiestään enää, ja hyppää toisen matkaan. Sen, jonka kanssa ensin pettänyt aviomiestään. Siinä vaiheessa APlla ei ole edes tämän hetken itsetunnon rippeitä jäljellä, vaimo onnistunut tuhoamaan nekin.

Itse en vois kunnioittaa tuollaista miestä. Itsehän tuo oman elämänsä ja itsetuntonsa tuhoaa, ei vaimo.

Niin, olemalla naimisissa tuommoisen naisen kanssa.

Hyvä kumppani rakentaa ja tukee toista, huono lyttää. Sukupuolesta riippumatta.

Kyllä mun mies sanoo välillä mua vaikkapa tyhmäks.

Vierailija
44/48 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, että saat nukkua sohvalla, sen jälkeen yleensä miehet laitetaan ulkoruokinnalle. Onko teillä koirankoppi?

Vierailija
45/48 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jotenkin nurin kurista. Nainen sanoi että mene kädelle ja kun näin tapahtui, vaikkakin mausteiden kanssa, niin nainen suuttui. Miksi? Mitä suuttumuksen aiheetta tuossa nyt oli?

Siinä olen samaa mieltä jonkun ketä kirjoitti miehestään, että meillä harrastetaan seksiä illalla etc, ja jos tämä ap on samoilla linjoilla että pelkällä puheella pitäisi peiton alkaa heilumaan niin hoh-hoijaa. Ehkäpä apn pitää harjoitella muuta kuin puhumista 😂

Vierailija
46/48 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut jotenkin nurin kurista. Nainen sanoi että mene kädelle ja kun näin tapahtui, vaikkakin mausteiden kanssa, niin nainen suuttui. Miksi? Mitä suuttumuksen aiheetta tuossa nyt oli?

Siinä olen samaa mieltä jonkun ketä kirjoitti miehestään, että meillä harrastetaan seksiä illalla etc, ja jos tämä ap on samoilla linjoilla että pelkällä puheella pitäisi peiton alkaa heilumaan niin hoh-hoijaa. Ehkäpä apn pitää harjoitella muuta kuin puhumista 😂

Esitätkö sä vaan? Väännetään rautalangasta: A.p tahallaan ärsytti.

Vierailija
47/48 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Jos tarkoitat, että vaimoa ei kiinnosta olla runkkualusta, olet oikeassa. Parempi antaa olla. Sitähän ap nimittäin odotti, että vastentahtoinen nainen olisi tyydyttänyt hänen tarpeensa, toki nainen itsekin haluisi seksiä jos se olisi hyvää.

Voihan olla, että alkuhuuma on ohi ja arki tullut avioliittoon. Jos naidaan kuin kanit-vaiheen tilalle ei ole tullut muuta hyvää, kuten puolisoiden välinen rakkaus ja kunnioitus, ei kai siinä autakaan kuin erota.

Vierailija
48/48 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitätkö sä vaan? Väännetään rautalangasta: A.p tahallaan ärsytti.

Mut sitähän mä just tarkoitan.

Miks vetää kilareita kun kerran ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja KUN mies on noin naurettava että jonkun teini pissiksen päälle haluaa runkata, niin kyllähän toi on arvo keskustelun paikka. Tai no mun ei tarveisi keskustella, kyllähän mies teki selväksi mitä varten kuvittelee naisen olevan olemassa ja kyllä se siinä sitten.

Kaikista eniten harmittaisi jos asia ensimmäisen kerran nyt ilmi mutta veikkaanpa että halut eivät ole kohdanneet seukka-aikanakaan mutta häät on ollu kiva järjestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi