Vaimo suuttui - nyt nukuin 3 yön sohvalla.
Taustaa:
-Suht tuore avioliitto (naimisissa 10kk)
- Vaimo 27, minä 34
- Viimeisen 2kk aikana seksi vähentynyt (vaimolla ei tee mieli niin uesasti kuin ennen)
No lauantai-iltana yritin. Vaimo kieltäytyi "ei tee mieli" tekosyyllä. Vaimo näki, etten pitänyt siitä, että hän torjui minut. Ehdotti, että jos hirveä tarve seksille, niin masturboisin.
No kun lauantaina mentii samaan aikaan nukkumaan. Päätin kostaa. Otin kännykän esiin ja laitoin siihen jonku 18v teiniherun instagram-profiilin ja aloin runkkaamaan ja totesin "onhan tääki kivaa". No vaimo veti kauheat kilarit ja passitti sohvalle. Nyt 3 päivää ollut suuttunut.
Kommentit (48)
Vaimo käy luultavasti vieraissa, jos yhtäkkiä ovat seksihalut (ainakin sinun kanssa) hävinneet ja tullut muutakin kitkaa
On siinä taas vaimoansa kunnioittava ja rakastava mies. Ellei ollut porvoosta taas.
Mun eksä yleensä pohjusti hommaa ilmoittamalla aamulla, että tässä taloudessa harrastetaan illalla seksiä, mieti oletko silloin paikalla.
Uskot varmaan, miten ajatukseni karkailivat iltaan... NOT. Ihan sai mun puolesta harrastaa seksiä itsensä kanssa niin paljon kuin halusi.
En ole koskaan ymmärtänyt tota sohvalle passittamista. Se on minun(kin) sänky. Jos seura ei miellytä niin menee itse sinne sohvalle. Tai ovesta ulos. Minä nukun sängyssäni.
Eli vaimosi olisi pitänyt mielestäsi harrastaa seksiä kanssasi vasten tahtoaan jotta sinä saat halusi tyydytettyä?
Hyi h*lvetti.
En tule ikinä ymmärtämään sitä että suututaan ja kostetaan jos toinen ei halua seksiä.
Niin itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
On siinä taas vaimoansa kunnioittava ja rakastava mies. Ellei ollut porvoosta taas.
Miksi kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan, joka ei kunnioita ja rakasta miestään?
Olen mies ja minun mielestä on ainakin ihan jännittävä kokemus nukkua toisinaan sohvalla. Vähän kuin olisi retkeilemässä. Ja lähistöllä liikuskelisi vihainen karhu.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo käy luultavasti vieraissa, jos yhtäkkiä ovat seksihalut (ainakin sinun kanssa) hävinneet ja tullut muutakin kitkaa
Se on mahdollista. Myös jos pitkän kuivan kauden jälkeen alkaa yhtäkkiä tapahtumaan, voi olla varma että nainen on vähintään ihastunut toiseen mieheen. Todennäköisesti panee molempien kanssa myös.
Taitaa tulla aika lyhyt avioliitto. Ap saa pian avioeropaperit eteensä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minun mielestä on ainakin ihan jännittävä kokemus nukkua toisinaan sohvalla. Vähän kuin olisi retkeilemässä. Ja lähistöllä liikuskelisi vihainen karhu.
Olet ihana!
Taidankin tarjota seikkailullisen yön myös omalle kumppanilleni. Eihän tuota voi edes ottaa rangaistuksena.
Vaimo voi olla vaikka raskaana ja kärsiä ällöttävästä olosta jatkuvasti. Silloin seksiä ei todellakaan tee mieli, mutta avioero voi olla houkutteleva vaihtoehto, jos mies käyttäytyy kuin idiootti. Raskausoireet voivat alkaa ennen kuin testi näyttää positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana!
Taidankin tarjota seikkailullisen yön myös omalle kumppanilleni. Eihän tuota voi edes ottaa rangaistuksena.
Itse en olis välittäny tietää tuotakaan lapsellista aivopierua, mut makuasioistahan ei voi kiistellä.
Ap, jos seksiä antaa ilman, että itse on siitä kiinnostunut, niin se on varma reitti siihen, että seksi alkaa tuntua entistäkin tylsemmältä ja epätyydyttävämmältä. Mieti itse, jaksisitko pitkään yhdyntöjä, joissa et saa orgasmia.
Kuten joku sanoikin, seksillä kostaminen on myös vihoviimeisen typerää ja epäkunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai teit avioehdon?
Tuollasella järjenjättiläisellä tuskin liikaa omaisuutta on.
Mitä muutakaan pihtarit oottaa? Teit oikein. Ei tuo minusta loukkaavaa ollut. Hyvä näpäytys vaimollesi!
N24
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutakaan pihtarit oottaa? Teit oikein. Ei tuo minusta loukkaavaa ollut. Hyvä näpäytys vaimollesi!
N24
Näpäytys on myötähäpeää herättävä sana.
Maailma olis parempi paikka ilman seksiä tai ainakaan näitä ylikiimaisia yksilöitä.
Kai teit avioehdon?