Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassatäti ruokakaupan kassalla: "Sä tarvitset tämän lisäksi värinpoiston!"

Vierailija
20.06.2017 |

Olin siis tummahiuksinen ja kävin ostamassa lähikaupasta vaalennusvärin. Myyjä tokaisee "hei hei et sä nyt tällä pelkästään pärjää sä tarvit myös värinpoiston!" Vai niin. Mistähän tämä myyjä oletti etten olisi sellaista ostanut jo aiemmin ja tulin ostamaan erikseen hiusvärin. Ärsyttää tuollaiset kassat jotka puuttuu asiakkaansa ostoksiin.

Oliko teidän mielestänne asiallista? Olisitteko itse ärsyyntyneet? Aikamoista kyttäämistä omasta mielestäni...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yritti olla vain avulias, ehkä halusi vaihtaa pari sanaa jos on pitkään sanonut vain moi ja kiitos.

Vierailija
2/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olisithan sinä voinut ostaa sen jollekulle toiselle henkilölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yritti vaan auttaa

Vierailija
4/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaupoista sai palvelua.

Vierailija
5/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tökeröä, mutta tarkoitushan oli auttaa ja olla hyvä asiakaspalvelija. Jossain Stockalla tuo olisi kuulunut automaattisesti asiakaspalveluun, toki vähän tyylikkäämmin kerrottuna eikä tuolla tavalla möläyttämällä.

Vierailija
6/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

muaki kyllä potuttais jos myyjä palvelee mua. itse vaadin et myyjien pitä paeta paikalta ko tartten henkilökuntaa, myös siis kassalla

Vierailija
7/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa pysyköön lestissään, siinä työssä mihin on palkattu. Neuvoa ei pitäisi, ellei nyt ole ihan satavarma jostain asiasta.

Vierailija
8/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaan sanoa että kiitos avusta, minulla on sellainen jo, ja jatkaa päivääni ärsyyntymättä turhasta.

Vierailija
9/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ärsyyntynyt.

Myyjä ei tosissaan ajatellut että olisit voinut ostaa sen jollekulle toiselle. Tai että sinulla on jo se värinpoisto.

Yhtälailla jos ostaisin kaupasta jäätelöpaketin niin myyjä vois huomauttaa et hei hei hellurei sä tarttet myös kulhon ja lusikan! Ootas mä näytän missä ne on. Jaa sä ostit tän partahöyläpaketin. Kasvaaks sulla parta vai? Mut sähän oot nainen! Ja näin....

Vierailija
10/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkö on tultu, alkavatko kassat tyrkyttää lisää tavaraa? "Laitetaanko vielä pari suklaapatukkaa jälkkäriksi?"

Vierailija
11/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassa pysyköön lestissään, siinä työssä mihin on palkattu. Neuvoa ei pitäisi, ellei nyt ole ihan satavarma jostain asiasta.

Se on myyjä tai kassamyyjä eikä kassa. Kassa on se kone tai rahat siellä koneessa.

Myyjä koulutetaan yleensä moneen muuhunkin asiaan kuin rahastukseen, ensisijaisesti kuitenkin asiakaspalveluun, ja se myyjähän saattoi lisäksi olla vaikka kampaajaopiskelija. Ihan oikeinhan tuo neuvoi, kun asiakkaalla kerran oli jo värinpoistoaine.

Vierailija
12/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällistä. Arvostaisin kovasti elettä, koska tarkoitus oli säästää sinut hiusfiaskolta. Aika moni töhö oikeasti saa juuri tällä tavalla hirveän kampaamolaskun. Värjätään tukkaa tummaksi kerran kuussa 13 vuotta putkeen ja sitten mennään ostamaan yksi vaaleampi väri ja tullaan itkemään kampaamoon.

Vierailija
13/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan kassa tässä kuitenkin oikeassa, että ap tarvitsee myös sen värinpoiston. Eihän kassa kai väittänyt tietävänsä, onko ap:lla se jo ostettuna. Tuohon olisi vain voinut sanoa, että "joo, minulla on se jo", mutta eihän se nyt olisi sopinut, kun sittenhän olisi tullut myönnettyä, että kassahan olisi oikeassa.

Vierailija
14/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kiva neuvo, onhan niitä ihmisiä, jotka eivät olisi välttämättä tota tiennyt. Arvostaisin apua.

Vierailija
15/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta oli ärsyttävää kun eräässä elektroniikkaliikkeessä menin ostamaan sähköhammasharjan. Kassa kysyy olenko aikaisemmin asioinut heillä ja ojentaessani korttia hän nappaa sen ja alkaa näpytellä nimeäni koneelle. Joo ei täällä näy nimeänne, saisinko osoitteenne? Hölmistyneenä sen sanoin, vaikka en olisi oikeasti halunnut. Halusin vain maksaa ostokseni.

Sen jälkeen hän alkoi tyrkyttää uutta liittymää ja uteli mikä liittymä minulla juuri nyt on. Sähköpostin koitti udella mutta sitä en kertonut.

Tyrkyttää puhelinliittymää vaikka olen ostamassa sähköhammasharjaa.

Olisi pitänyt maksaa käteisellä, niin hän ei olisi saanut tietää edes nimeäni.

Vierailija
16/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kassa saakin sitten kuunnella valitusta "huijarilafkan myymästä" "viallisesta" hiusväristä, kun töhön tukka ei näytäkään samalta kuin elokuvissa.

Niin tai näin, aina väärin päin.

Vierailija
17/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Minä olisin ainakin ollut kiitollinen, jos edes joku, vaikka kaupan kassa olisi sanonu, että lopeta nyt hyvä ihminen ostelemasta värinpoistoja ja värejä, eihän sulla oo kohta yhtäkään karvaa päässäsi!

Vierailija
18/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tämä aloitus on saanut enimmäkseen alapeukkuja. Mitä tältä palstalta olen lukenut niin aika moni on valittanut kuinka ärsyttävää on kun kassamyyjä kommentoi ostoksia.

Vierailija
19/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vasta oli ärsyttävää kun eräässä elektroniikkaliikkeessä menin ostamaan sähköhammasharjan. Kassa kysyy olenko aikaisemmin asioinut heillä ja ojentaessani korttia hän nappaa sen ja alkaa näpytellä nimeäni koneelle. Joo ei täällä näy nimeänne, saisinko osoitteenne? Hölmistyneenä sen sanoin, vaikka en olisi oikeasti halunnut. Halusin vain maksaa ostokseni.

Sen jälkeen hän alkoi tyrkyttää uutta liittymää ja uteli mikä liittymä minulla juuri nyt on. Sähköpostin koitti udella mutta sitä en kertonut.

Tyrkyttää puhelinliittymää vaikka olen ostamassa sähköhammasharjaa.

Olisi pitänyt maksaa käteisellä, niin hän ei olisi saanut tietää edes nimeäni.

Ja tämä liittyy miten?

AP:n tapauksessa lisämyytiin värinpoistoa, joka ei ainoastaan liity ostokseen ja ole hyödyksi, vaan on välttämätön, jos tummatukkainen haluaa vaaleat hiukset. Hyödyllisempää ja enemmän ostettavaan tuotteeseen liittyvää lisämyyntiä on vaikea keksiä.

Vierailija
20/34 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen kassa - ja tympeä asiakas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi