Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
- Sukunimellä ylpeily
- Suvulla ylpeily
- perityllä omaisuudella kehuskelu
-
vielä 2v sitten kehuivat suomi-neuvostoliitto seuran ah ihanilla matkoilla nyt lähtevät pois kun kyselen maatuska matkoista kommari lähtee heti naurujen saattelemana
Vierailija kirjoitti:
Sillä kehuminen, että tulee paremmin toimeen poikien ja miesten kanssa, koska on poikatyttö ja kuinka on aina yksi miehistä. Yleensä todellisuudessa asia ei ole niin - ei ole miesten mielestä yksi heistä.
Tällä ilmiöllä on nimi: pick me.
Muijat jotka kilpailevat kenellä muhkein perse. Pierettimet huomion kohteena.
Ällöttää köyhät menkää töihin.
Työpaikalla tai omistusasunnolla ylpeily, jos mies on 170 cm tai alle pikkumies.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla tai omistusasunnolla ylpeily, jos mies on 170 cm tai alle pikkumies.
Kun nuo työpaikalla ylpeilee niin voi kahvihuoneessa kysyä kaikkien kuullen, paljonko olet pitkä
Vierailija kirjoitti:
99% tässä ketjussa ilmoitetuista tapauksista ei ole mitään ylpeilyä, vaan ihmiset vain listaavat asioita, joista juuri he eivät pidä. No, jatkakaa, kun se on ilmeisesti ketjun nykyinen tarkoitus.
Osan voi ottaa neutraalina tunnustuksena, ettei osaa, tiedä, ole tehnyt jtn. Jos ei sanoisi, pian jotkut puhuisi salailusta.
Onpa täällä kateellisia ja pahantahtoisia ihmisiä ketju pullollaan.
En kyllä suurtakaan osaa noista ota ylpeilynä , vaan joko neutraalina kertomisena , mitä kuuluu .
Tai iloitsemisena jostain , mitä on saanut tai missä onnistunut.
Että kuinka nopeasti pystyy käymään suihkussa. 😆
Vanhemmiltani:
1. "Emme katso telkkaria"
2. "Ostamme aina halvinta"
3. "En ymmärrä -lisää tähän joku arkipäiväinen asia jota ei ollut vielä 60-luvulla-"
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammainen sukulaiseni ylpeilee sillä, että hän on jossain toimitakeskuksessa, missä hän pussittaa päivät ruuveja ja saa siitä muutaman euron kuukaudessa rahaa, mikä ei korvaa edes ruokamaksuja tai matkakuluja. Silti hän on omasta mielestään töissä ja saa oikeaa palkkaa kuten vaikka minä, joka olen lääkäri :-D .
Vi*tu olet pelle.
Yleinen junttiudella ylpeily. Esim. itsekehuskellaan sillä, kuinka ei ymmärretä tietotekniikasta ja tietokoneista ja niiden käytöstä yhtään mitään (kuin se olisi jotenkin muka hienoa) ja samaan hengenvetoon muistetaan aina sanoa, kuinka se on "nörttien touhua" ja tätä sanoessa näpytellään "ilmanäppäimistöä". Ja muistetaan myös sanoa, että kuinka hän itse tekee "oikeita töitä!"
Mä kehuskelen sillä, että olen heittänyt tuolin ikkunasta läpi, iskenyt nyrkillä ikkunan rikki, iskenyt monta kertaa ovesta nyrkillä läpi, hakannut pesukoneen palasiksi. Ja monta kertaa olen herännyt putkastakin. Ja paljon muitakin kehumisen arvoisia urotöitä on tullut tehtyä, ja olen ylpeä itsestäni! =)
Anoppi ylpeilee sillä että on käytännön ihminen. Aina kaikille kenen kanssa vähänkään pääsee juttusille, selostaa erittäin yksityiskohtaisesti koti -ja pihahommiaan, ja lopuksi naurahtaa että kun minä olen tämmöinen käytännön ihminen.
Eläkeläinen ilmoittaa isoon ääneen vierailleen, ettei hänen ystävissään ole yhtäkään vuokralla asujaa. No oli kutsunut yhden sellaisen....
Länsirannikon murretta puhuva kehui, kuinka ollessaan poimimassa vadelmia ja kun ei kaikkia marjoja jaksanut poimia, polki ja talloi vadelmikon, ettei kukaan muu siitä enää poimi.
Vierailija kirjoitti:
Lentomatkoillaan. Tai sillä, monessako maassa ovat käyneet.
Päinvastoin. En omista passia, en ole ikinä käynyt ulkomailla, en ole ollut lentokoneessa.
Suomessa on paljon nähtävään🤣
Lentomatkoillaan. Tai sillä, monessako maassa ovat käyneet.