Onko 2 km kävelymatka töihin mielestäsi pitkä?
Kommentit (99)
Poutapäivinä ei. Sateella ja loskakelillä varmasti.
Ei todellakaan.
Valitettavasti tunnen monia, jotka kulkee 2 km työmatkat autolla.
Ei. Olisi oikein sopiva, ainakin jos työ itse on lähinnä istumista.
Ei ole, ja jos sen voi kävellä, niin useimmiten sen voi myös ajaa fillarilla, jolloin se ei ole kuin hetken reipas pyöritys.
2km? Kävelen sen matkan joka päivä bussipysäkille, että pääsen bussilla töihin.
Olisipa kätevää, jos työpaikka olisikin jo sen pienen kävelymatkan päässä!
On on. Mene katsomaan menoa Tampereelle. Siellä ihmiset kulkee alle kahden kilometrin matkoja paikkurilla, vaikka mitään kannettavaa ei ole ja paukkuri pysähtyy parin sadan metrin välein.
What? Onko ihmisistä oikeasti tullut noin laiskoja, että tommosta täytyy edes kysyä?
Ei ole. ItseItsellä 9km työmatka menee helposti pyörällä, säällä kuin säällä. Nopeampi kuin joukkoliikenne.
On. Joudun usein lähtemään työpäivän aikana työnantajan määräämään ajoon omalla autolla ja jos auto olisi kotona niin minun pitäisi kävellä kotiin hakemaan autoa. No 2km ei siinäkään olisi mahdoton rasti, senhän kävelee kahteenkymmeneen minuuttiin.
Riippuu säästä. Kun tulee räntää vaakasuoraan, niin 100 metriäkin on pitkä matka.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. ItseItsellä 9km työmatka menee helposti pyörällä, säällä kuin säällä. Nopeampi kuin joukkoliikenne.
Entä jos sataa kaatamalla? Varmaan kivaa kun ulkoilupuku kastuu läpimäräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä se vain on eikä mitään happoa. Illalla/aamulla kuitenkin kastuu suihkussa. Sitä vartenhan ne ulkoiluvaatteet ovat, että suojaavat ulkoilmalta.
Itse siis eri kirjoittaja ja työmatka 17 kilometriä suuntaansa kesät talvet pyörällä.
Ei ole liian pitkä. Itse kävelen talvisin 4 km töihin lähes joka päivä. Kesäisin sitten pyörällä.
On. Mulla tuo työmatka ja menen sen aina bussilla
Ei ole terveelle. Kävelen joskus 4 km matkan, yleensä kuitenkin pyörällä. Autolla en mene koskaan, ellei ole todella hyvä syy, kuten se, että lähden pitkälle matkalle suoraan töistä tai menen hakemaan suoraan töiden jälkeen kaupasta jotain isompia ostoksia ja/tai kauempana oleviin kauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vettä se vain on eikä mitään happoa. Illalla/aamulla kuitenkin kastuu suihkussa. Sitä vartenhan ne ulkoiluvaatteet ovat, että suojaavat ulkoilmalta.
Itse siis eri kirjoittaja ja työmatka 17 kilometriä suuntaansa kesät talvet pyörällä.
Ulkoilupuku ei kestä edes 5 km matkan polkemista kaatosateessa. Jos sade on kylmää niin kyllä siinä vilu tulee kun vesi imeytyy sisään lämmittävään vaatekerrokseen.
Mulla on 1.5km ja minusta se on ihanan lyhyt matka :) eli siis ei, 2km ei ole paha. Mun mielestä joku 3-4km menisi vielä, siitä pidemmälle ei välttämmättä jaksa joka päivä kun koirakin pitää illalla vielä lenkittää erikseen, ja työssäkin tulee käveltyä kilometrikaupalla päivittäin (hyllytys).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilupuku ei kestä edes 5 km matkan polkemista kaatosateessa. Jos sade on kylmää niin kyllä siinä vilu tulee kun vesi imeytyy sisään lämmittävään vaatekerrokseen.
Kannattaa hankkia parempi ulkoilupuku. Kunnon goretex-asu kestää kyllä vaikka 50 km:n pyöräilyn rankkasateessa niin, että sen sisäpuolella kastuu korkeintaan hikoilun takia.
Ihan kohtuullinen, ei mikään mahdoton. Ja voi kai sen pyörälläkin ajaa?