Sinkut, moi! Mitä teille kuuluu ja millä mielillä kesää vietätte?
Itse olen jo yli 40v, isot lapset, takana pitkä avioliitto ja sinkkuna nyt jo vuosia. Yksi viritelmä oli alkuvuodesta, mutta ei riittänyt suhteeseen.
Nyt nautin kesästä, vapaudesta, tuoksuista, lapsista ja tutustun jutellen eri ihmisiin.
En muutenkaan halua enää mitään asumista saman katon alla, vaikka joskus mies tulisikin elämääni.
Elämä on nyt avointa, ihanaa. Ja etenkin vapaus.
Hyvää kesää kaikille sinkuille <3
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Tylsää kuuluu ja tylsä kesä jälleen kerran edessä. Tänäänkin vaan maannut sängyssä ja katsonut elokuvia. Ei kavereita, ei miestä. Tosin miestä mulla ei ole ollut koskaan. Kavereita viimeksi 10 vuotta sitten. N28
Sama täällä. Kahden viikon päästä kahden viikon loma ja tiedän jo etukäteen että tulee tylsä loma.
Tänään heräsin klo 9 ja siitä lähtien olen istunut selaten tätä vauva-palstaa..
M31
Tässähän tämä. En kovin kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla.. kunpa kesäriennoissa pääsis edes hetkeksi jonkun ihanan könsikkään kainaloon ja vaikka vähän pussailemaan <3
N44
Vierailija kirjoitti:
En ihan hirveästi tykkää kesästä, en tiedä liittykö mitenkään sinkkuuteen...
Talvella on helpompi vaan lämmitellä mökkihöperönä villasukissa kotona, kesällä "pitäisi" koko ajan olla touhuamassa jotain.
Teinilapset mulla kaksi kolmesta kesäkuukaudesta yhtäjaksoisesti, joten heidän ehdoillaan elämä aika paljon pyörii. Ehkä käyn muutaman kerran terassilla vilkaisemassa mikä meno ja toteamassa että sinkkuus se vaan jatkuu.
Harmillinen asia on, että luultavasti en pysty näkemään f**kbuddyani ollenkaan :(
Tulit sitten lesoamaan fb:lläsi tänne, missä miehet on kokonaan ilman ja naiset panevat vain silloin kun oikein kovasti haluavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli on vuosi vuodelta apeampi. Olen ollut koko elämäni sinkkuna vastentahtoisesti, koiran hankin mutta eihän se ihmisseuraa korvaa. Kesä on masentavin aika vuodesta kun kaikkialla pariskuntia ja lapsiperheitä. Haluaisin itsekin istua nurmikolla puolison kanssa tai leikkikentällä lapsen/lasten kanssa.
-n30
Koiran hankinta oli virhe jos haluat parisuhteen. Moni mies ei halua naista jolla on koira.
Miehillä on aika kovat kriteerit.
-eri
Lähdetkö elokuviin töiden jälkeen? En mä voi kun täytyy käydä ulkoiluttamassa koira
Lähdetkö viikoloppuna risteilylle? En mä voi kun koiralle ei ole hoitajaa
Tuutko yöksi kylään? En mä voi kun...
jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo yli 40v, isot lapset, takana pitkä avioliitto ja sinkkuna nyt jo vuosia. Yksi viritelmä oli alkuvuodesta, mutta ei riittänyt suhteeseen.
Nyt nautin kesästä, vapaudesta, tuoksuista, lapsista ja tutustun jutellen eri ihmisiin.
En muutenkaan halua enää mitään asumista saman katon alla, vaikka joskus mies tulisikin elämääni.
Elämä on nyt avointa, ihanaa. Ja etenkin vapaus.
Hyvää kesää kaikille sinkuille <3
Asuvatko lapset vielä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli on vuosi vuodelta apeampi. Olen ollut koko elämäni sinkkuna vastentahtoisesti, koiran hankin mutta eihän se ihmisseuraa korvaa. Kesä on masentavin aika vuodesta kun kaikkialla pariskuntia ja lapsiperheitä. Haluaisin itsekin istua nurmikolla puolison kanssa tai leikkikentällä lapsen/lasten kanssa.
-n30
Koiran hankinta oli virhe jos haluat parisuhteen. Moni mies ei halua naista jolla on koira.
-eri
Lähdetkö elokuviin töiden jälkeen? En mä voi kun täytyy käydä ulkoiluttamassa koira
jne.
Ehkäpä jos ymmärtäisit kysyä: mennäänkö illalla ulkoiluttamaan koiraa
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvella on helpompi vaan lämmitellä mökkihöperönä villasukissa kotona, kesällä "pitäisi" koko ajan olla touhuamassa jotain.
Teinilapset mulla kaksi kolmesta kesäkuukaudesta yhtäjaksoisesti, joten heidän ehdoillaan elämä aika paljon pyörii. Ehkä käyn muutaman kerran terassilla vilkaisemassa mikä meno ja toteamassa että sinkkuus se vaan jatkuu.
Harmillinen asia on, että luultavasti en pysty näkemään f**kbuddyani ollenkaan :(Tulit sitten lesoamaan fb:lläsi tänne, missä miehet on kokonaan ilman ja naiset panevat vain silloin kun oikein kovasti haluavat...
Kirpaiseeko? ;-)
Itse asiassa homma menee yleensä niin, että kun hän kysyy että tavataanko, vastaan kyllä ellei ole mitään isompaa estettä. Haluaisin tavata useammin, mutta hänellä on työ, lapset ja kaverit. Minä olen listan häntäpäästä. Kummasti vaan juttu kuitenkin jatkunut, en pane pahakseni. Sinkku kun olen.
Ala mulle mieheksi. <3 Saisinkohan surusi pois? En tiedä, mutta voisin yrittää.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-n30
-eri
jne.
Juuri noin.
Itse sain ihan käytännön kokemuksen tinderistä kun kysyin naiselta että voitaisiinko nähdä hänen työpäivänsä jälkeen ja hän vastasi:
ei voi koska pitää mennä kotiin ruokkimaan koirat.
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullinen olo ilman naista.M36
Edellinen viesti oli siis kommentti tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ala mulle mieheksi. <3 Saisinkohan surusi pois? En tiedä, mutta voisin yrittää.
N33
Kenelle puhut? Et lainannut kenenkään viestiä..
Tosi toiveikas olo puolison tai hienojen kokemusten löytämisen suhteen; olemus on miehekkäämpi kuin koskaan, oma tyyli löytynyt ja paljon rohkeutta lähestyä missä vain.
Turhauttavaa, miten vaikeaa on löytää nainen, josta olisi romanttisesti kinnostunut, joka olisi romanttisesti kiinnostunut minusta, ja jonka kanssa olisi vielä yhteensopivakin. Olen ollut puoltoista vuotta sinkkuna, enkä pidä tästä yhtään. Hyvä suhde on kaikilla tavoin parempi kuin sinkkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillinen asia on, että luultavasti en pysty näkemään f**kbuddyani ollenkaan :(Tulit sitten lesoamaan fb:lläsi tänne, missä miehet on kokonaan ilman ja naiset panevat vain silloin kun oikein kovasti haluavat...
Kirpaiseeko? ;-)
Itse asiassa homma menee yleensä niin, että kun hän kysyy että tavataanko, vastaan kyllä ellei ole mitään isompaa estettä. Haluaisin tavata useammin, mutta hänellä on työ, lapset ja kaverit. Minä olen listan häntäpäästä. Kummasti vaan juttu kuitenkin jatkunut, en pane pahakseni. Sinkku kun olen.
Joo, se on sellaista samanlaista ilkeyttä, kun joku kertoo, että on yksinäinen ja siihen joku "ihana" kaltaisesi av-mamma tulee kertomaan, että on kans ihan yksin. kun Reino just lähti ja on vielä 4 tuntia siihen kun Jaska tulee. Kyllä se kirpaisee, kuinka tyhmiä ihmiset voi olla. Paremmalla tunneälyllä saattaisit olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-n30
-eri
jne.
Ehkäpä jos ymmärtäisit kysyä: mennäänkö illalla ulkoiluttamaan koiraa
Sinkkumies
Älä nyt järkyty, mutta tämä oli hypoteettinen esimerkki, jota neuvosi ei voi korjata. Kuvaa sitä arkea, jota koiranomistajan kanssa toimiminen on, oli kyseessä sitten parisuhde tai kaveruus.
Samaa kuin aina. Olen aina ollut sinkku, välillä jotain pitempiä seksisuhteita ollut mutta mitään virallista ei.
Kesä menee ihan hyvillä mielin, kesätöissä ja illat kuluu kesäkurssin parissa opiskellen. Ei ole mitään menoja kesälle suunnitteilla. Tällä hetkellä miehet ei kiinnosta ees seksisuhteeseen saati virallisempiin juttuihin, mikä lie kun nyt ei vaan sytytä ajatus semmoisista. Ei jaksa ajatellakkaan treffailuja tai muita.
Mukava kesä silti, töissä viihtyy ja elämä on kivaa :)
N26
Yksin menee kesät ja juhannukset,en tietysti haluisi niin olevan
Eläkeläissinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Turhauttavaa, miten vaikeaa on löytää nainen, josta olisi romanttisesti kinnostunut, joka olisi romanttisesti kiinnostunut minusta, ja jonka kanssa olisi vielä yhteensopivakin. Olen ollut puoltoista vuotta sinkkuna, enkä pidä tästä yhtään. Hyvä suhde on kaikilla tavoin parempi kuin sinkkuus.
Sanopas muuta.
Viime aikoina treffeillä minusta on kiinnostuneet vain ne joista itse en ole kiinnostunut.
Harmittavaa kun viime treffeillä nainen sanoi jo kasvokkain kaksi kertaa että haluaisi nähdä toistekin.
Jo treffien keskivaiheilla oli että "sitten toisella kerralla voidaan.." ja halatessa vielä sanoi että "käydään toistekin" ja itse olin vain että plääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirpaiseeko? ;-)
Itse asiassa homma menee yleensä niin, että kun hän kysyy että tavataanko, vastaan kyllä ellei ole mitään isompaa estettä. Haluaisin tavata useammin, mutta hänellä on työ, lapset ja kaverit. Minä olen listan häntäpäästä. Kummasti vaan juttu kuitenkin jatkunut, en pane pahakseni. Sinkku kun olen.Joo, se on sellaista samanlaista ilkeyttä, kun joku kertoo, että on yksinäinen ja siihen joku "ihana" kaltaisesi av-mamma tulee kertomaan, että on kans ihan yksin. kun Reino just lähti ja on vielä 4 tuntia siihen kun Jaska tulee. Kyllä se kirpaisee, kuinka tyhmiä ihmiset voi olla. Paremmalla tunneälyllä saattaisit olla parisuhteessa.
Pahoittelut. Helpottaako sinua jos kerron että itken usein sitä että olen yksin. Tai miten esim. olen paennut vessaan itkemään kun työkaveri kertoo miten sai puolisoltaan synttärilahjaylläriksi matkan Pariisiin. Tai kyynelehdin kun näen ratikan ikkunasta ikäiseni pariskunnan käsi kädessä? Koska olen kuitenkin se yksinäinen ja pariton. Fb on kuin kaveri, jonka näkee joskus. Ei seksi korvaa tunteita.
Harmillinen asia on, että luultavasti en pysty näkemään f**kbuddyani ollenkaan :(