Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mitä ällöttäviä juttuja on pistänyt silmään kyläillessa muilla?

Vierailija
29.03.2006 |

Kommentit (212)

Vierailija
181/212 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pyykinpesuaineella / konetiskiaineella irtoaa kalkki ym. tahrat hyvin.

Kylppärin lattiakin lähti hyvin pyykinpesuaineella!

Vierailija
182/212 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärin lattiakin lähti hyvin pyykinpesuaineella!

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/212 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan vieraita varten aina puhtaankarheat ja -jäykät pyyhkeet.

Vierailija
184/212 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli koira, jota kukaan ei jaksanut ulkoiluttaa. Sitten se kakkasi tietysti pitkin asuntoa. No, kukaan ei siivonnut niitä pois, vaan sen kakkakasan päälle laitettiin vessapaperia. Niinkuin se kakka piilotettiin siihen paperiin.

Muistan kerran kun leikittiin barbeilla olkkarin lattialla, niin ne kakkakasat oli meidän huoneiden rajoja. Ja piti melko tarkkaan katsoa mihin itsekin jalkansa asetti.

Vierailija
185/212 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli koira, jota kukaan ei jaksanut ulkoiluttaa. Sitten se kakkasi tietysti pitkin asuntoa. No, kukaan ei siivonnut niitä pois, vaan sen kakkakasan päälle laitettiin vessapaperia. Niinkuin se kakka piilotettiin siihen paperiin.

Muistan kerran kun leikittiin barbeilla olkkarin lattialla, niin ne kakkakasat oli meidän huoneiden rajoja. Ja piti melko tarkkaan katsoa mihin itsekin jalkansa asetti.

Vierailija
186/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on yöpöydällä usein huuli- ja käsivoiteet. Vasta tuosta kommentista (että liukuvoiteet erikseen) älysin, että ilmeisesti joku oletti vaseliinin olevan vain liukuvoide...

Vierailija
187/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täsmennän vielä, että kyse ei ole mistään tavallisesta lapsiperheen sotkusta vaan paljon pahemmasta, eli ruokaa on lattialla, ei imuroida kuin silloin tällöin, lasten lelut ympäri asuntoa jne.

t. 33

Mun mielestä toi kyllä kuulostaa ihan normaalilta lapsiperheen sotkulta. Jos on kiire, niin pöytä ja pöydän alunen jää pyyhkimättä, ja joskus meillä on 2 viikkoa putkeen kiire... tosin, mulla on kyllä ollut masennustakin, joten ehkä en senkään takia enää välitä toisarvoisista asioista kuten kodin siisteydestä. Lapset on puhtaita, ruokittu terveellisellä ruoalla, ja kulkevat siisteissä vaatteissa, niin mielestäni on aivan sama löytyykö keittiön pöydän alta ranskanperuna tai pari tai onko keittiön seinässä vähän ketsupin roiskeita vaikka siihen saakka kun tästä muutetaan...

Vierailija
188/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks satunnainen pano asui tosi epäsiististi. Siis siihen tyyliin ettei osaa siivota perusmalliin vaan jättää tyhjän kaljapullon siihen mihin se jää. Ei mene kyllä taiteellisuudenkaan piikkiin.

Vierailija
189/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mäkun luulin että mun naapuri on kaikista pahin.

Sängyissä ei myöskään lakanoita, tosin usein nukkuvat lasten kanssa missä sattuu, sohvalla, keittiön lattialla patjoilla jne.

Aina on puurolautaset pitkin kämppää, sängyissä ja sohvilla, siis puurot myös kaatuneet. Ja kun lasi kaatuu, ei sitä pyyhitä vaan siihen sitten tarttuu kaikki kuona.

Keittiö täynnä likaisia astiapinoja. Kun laittaa ruokaa, siirtää vaan sivuun vanhat likaiset kattilat ja ottaa uuden.

Joka paikka täynnä lehtiä ja postia.

Kylppärin lattia täynnä pyykkiä.

Siis se mua kummastuttaa että likapyykkikori on tyhjä ja pyykki on lattialla aina?

Vierailija
190/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein vaatteita sohvalla, tiskejä vähän tiskipöydällä (ei vuorta kuitenkaan), pölypalloja ja koirankarvoja, vessassa pölyistä, pyykkejä kasaantunut kylppäriin, tahroja kaapinovissa ja hellassa jne. jne. Ja ollaan kuulkaa ihan tavallinen lapsiperhe, ei masennusta tms.

Yököttävää ovat minustakin nuo terveyssiteet pitkin poikin ja koirankakat sisällä.

Vierailija
191/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodit ja lapset hoidetaan hyvin. Inhottavia juttuja olen täällä lueskellut.

Vierailija
192/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kahvilla. Voin kertoa ettei pulla uppoa kovin hyvin kun siinä nenän edessä kissa nuolee kulkusiaan takakoipi taivasta kohti.

Vierailija
193/212 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi syömään tai juomaan missään edellä mainituista paikoista tai käymään vessassa...ettei ihmiset siteitä tai vaippoja saa vietyä roskiin, yäks.

Ja mekin ollaan sentäs suurperhe, mutta kyllä meillä silti siistiä on.

Huh, mitä juttuja...:(

Vierailija
194/212 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa vessan lattia oli niin virtsan peittämä pöntön vierestä, että sukat jäivät lattiaan kiinni. Raivostuin ja lähdin välittömästi ulos aviomieheni sukulaisen asunnosta.

Useilla ihmisillä on wc ja keittiö likaisia, joten en syö sellaisissa paikoissa mitään ja jos on pakko käydä pissalla, teen kuten julkisissakin käymälöissä: pissaan seisaaltaan(lisäksi reisilihakset saavat harjoitusta, hih).

Meille voi tulla rauhassa kylään, rakastan siisteyttä. Vaikka meillä on sisäkissa, meillä ei joudu kärsimään likaisuudesta: kissan vessa puhdistetaan kahdesti päivässä ja desinfioidaan usein joten meillä ei haise ollenkaan. Kissa pidetään puhtaana harjaten ja pesten säännöllisesti. Sohvat on täysin suojattu kissan karvoilta ja mahdolliselta kuolalta. Kissalla on omat astiat ja oma huone, jossa on sen ruokakupit, vessa, lelut ja kiipeilypuut. Kissa ei myöskään käy koskaan pöydillä eikä tule vieraiden jalkoihin. Meillä ei jää kissankarvoja edes vierailijoiden sukkiin:)

Tämä nyt vähän eksyin raiteiltaan mutta tarkoitan sanoa, että kaikkiin koteihin, joissa on eläimiä ei ole ällöttävää mennä.

Vierailija
195/212 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa ei tarvitse pestä, kissa pitää itse huolen turkkinsa kunnosta!Tuo harjaaminen on ihan ok, siitä kissat yleensä jopa nauttivat, mutta pesusta harva kissa nauttii.. Saako kissanne olla ihmisten puolella ollenkaan, vai omassa huoneessaanko vain kököttää? Ja tuo laatikon desinfioiminenkin on vähän niin ja näin. Teethän sen HAJUTTOMALLA puhdistusaineella? Kissan hajuaisti kun on paljon paljon tarkempi kuin ihmisen, joten kissalle on kauhistus käydä tarpeillaan astiassa joka haisee desinfiointiaineelle tai muulle peuaineelle. Meillä kissan laatikko pestään hajusteettomalla ja hajuttomalla pesuaineella, esim Kiillon Airilla. Puhtaaksi tulee, eikä haise.

Olisitko samalla tavalla poistunut myös omien sukulaistesi asunnosta, jos vessan lattia olisi ollut likainen? Olivatko he pyytäneet teidät kylään? Jos eivät, niin tosi epäkohteliasta sulta suuttua heidän kotinsa kunnosta. Jos olivat, niin siltikin pitäisi sen verran kunnioittaa toisten kotia, että koittaa hillitä itsensä, kyseessä on kuitenkin heidän kotinsa, ei sinun.

Vierailija
196/212 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineilla emme sitä pese. Kissa saa olla vapaasti kaikkialla asunnossa makuuhuonettamme lukuunottamatta(olen allerginen). Yöt se viettää huoneessaan, koska naapurit eivät kestä sitä kolinaa, joka lähtee kun se riehuu hiiren kanssa pitkin yötä olohuoneen, eteisen ja keittiön parketeilla. Kissan hiekkalaatikko desinfioidaan kerran kuukaudessa mahdollisimman ympäristöystävällisellä ja hajuttomalla aineella (olen myös itse erittäin herkkä hajusteille). Kissamme rakastaa hyvin pestyä laatikkoa ja uusia hiekkoja:)

Kyllä, mieheni sukulaiset olivat kutsuneet meidät. Emme mene kylään kutsumatta. Tällöin myös odotan, että sivistyneet ja kohteliaat ihmiset siivoavat asuntonsa ennen saapumistamme tai siirtävät tapaamista, kunnes ovat ehtineet siivota. Myös avun pyytäminen käy, rakastan siivoamista. Jos kyseessä olisivat omat sukulaiseni, toimisin täysin samoin.

180

Vierailija
197/212 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laatikot ja tavarat aivan sikin sokin. Vanhat tavarat järjestämättä kuin ne voisivat olla edes viikattuna tai järjestetty helposti otettavaksi. Yleinen järjestys tiloissa missä yleisten tilojen järjestys vaikuttaa tärkeinpään tilaan missä kaikki tapahtuu. Minulle ollaan sanottu solvaavasti taitojani kuin selvästi solvaaja ollut itse aivan selvästi täysijärkisesti aivan kamalassa kunnossa ja vielä valittanut kuntoaan jatkuvasti tekemättä minun kohdistuvaan paineeseen yhtään mitään ja saanut vielä kunnioitusta turhasta. Se on ällöttävää. Tämä yritti viellä etsiä parisuhdetta minusta. Melkoinen vierailu. Mikä muu asia ällötti. No kokonaisuus ällötti minua. Kaikki oli paskaa.

Vierailija
198/212 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
199/212 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koulun kotitalousopettaja sanoi, että vessan/kylppärin siisteys kertoo sen, miten siisi emäntä on talossa

Näitä juttuja lukiessa vahvistuu vain käsitys siitä, että eläinhuushollit ovat niitä paskapesiä. ei ole mitään eläinrakkautta se, että eläinparat joutvat sonnan seassa asumaan. Aion tehdä eläinsuojeluilmoituksen, jos kohtaan enää yhtään sottaista eläinkotia.

Vierailija
200/212 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän