Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin - Yle

Vierailija
15.06.2017 |

Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin
https://yle.fi/uutiset/3-5487134

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
62/66 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tämän tiennyt aina. T. Mies, joka on joutunut elämään aivan sekopäisten muijien kanssa.

ps. Nykyään katson todella tarkkaan millaisiin muijiin sekaannun. En halua taas sellaista muijaa joka kiukutellessaan soittaa poliiseille että "mies hakkaa". Mulle jäi ikuiset traumat kun en ole ikinä naista lyönyt ja mut kannettiin poliisiautoon muijan valehdellessa. Sanomattakin selvää että otin seuraavana päivänä eron tuosta.

Miesten kokemaa kotiväkivaltaa yhtään vähättelemättä, on se kumma kun sulle on siunaantunut aina "näitä muijia"? Olisko siinä vaiheessa jo peiliin katsomisen paikka ? Sanoisin ihan saman neuvon myös naiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta

Vierailija
64/66 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suomessa on aika hulluja, väkivaltaisia naisia paljon. Virpi Buttkin kanniskeli tappamansa miehen päätä kassissa kapakkareissuillaan.

Ja omia lapsiaan naiset tappavat usein. Ihan tavallisetkin naiset..

Vierailija
65/66 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän suomessa on aika hulluja, väkivaltaisia naisia paljon. Virpi Buttkin kanniskeli tappamansa miehen päätä kassissa kapakkareissuillaan.

Ja omia lapsiaan naiset tappavat usein. Ihan tavallisetkin naiset..

Älä kirjoita tuollaisia tänne. Nää hullut modeämmät ja käyttäjät ilmiantavat tuollaisia viestejä sen kymmenen kertaa että poistuvat automaattisesti.

Vierailija
66/66 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin